Søgning på: tysk analyse. Resultater: 19981 til 20000 af 38620
-
rettelse
ForumindlægHeeej en der evt vil rette lidt lidt tysk? gerne over mail? vil bare gerne ha den kigget igennem for småfejl -
haster
ForumindlægHej er der en der vil være sød, at kigge en kort tysk stil igennem på lidt under en side? i så fald vil det være skønt hvis du så skriver en besked til mig herover haster nemlig :) -
EKSAMEN I MORGEN!!
ForumindlægTjek spørgsmålet omkring "Brüderchen und Schwesterchen" under samme emne (tysk). Tak.. -
Sonntag
ForumindlægEr der nogen der har et referat / notater til SOnntag Af Max Bolliger? Skal til tysk eksamen på onsdag og har rigtig mange referater der skal skrives :O -
"På andet år"?
ForumindlægHvordan ville man sige 'jeg har tysk på andet år i gymnasiet'? Er 'im zweiten Jahr' rigtigt?? På forhånd tak -
Til dig T83
ForumindlægHej.. være venlig at tjekke indlæget 'Rettelse!!! PLZ:)' under tysk forum... på forhånd mange tak!! -
Oversættelse til dansk?
ForumindlægHar hentet en opgave herinde som skal oversættes til dansk, da jeg er helt væk til tysk :D ... Håber i kan hjælpe?? -
oversættelse
ForumindlægHej ... Jeg skal oversætte en dansk tekst til tysk.. men hvordan er det nu lige med hvornår man skal bruge akk. dativ, nom.. osv? Håber der er en som kan hjælpe -
Kan en lige hurtigt kigge den igennem?
ForumindlægHej kan jeg få en til lige hurtigt at læse min tysk stil igennem for fejl? Har vedhæftet den siden her. :-) -
Latin og dansk
ForumindlægNogle der kan hjælpe med at finde 5 ord der nedstammer fra Latin? ordene må gerne være fra engelsk/tysk/spansk/fransk -
bukser
ForumindlægHej, Hurtigt spørgsmål: Når man snakker om bukser på tysk er det så i flertal eller ental, fx: Damerne har lange bukser på. -
vil i ikke godt hjælpe det haster
Forumindlæghej... skal oversætte en tekst fra dansk til tysk og ville spørge om der ikke er nogle der ville oversætte den for nu har jeg prøvet mange gange og jeg kan høre det ikke er rigtig... ville i ikke godt hjælpe? tak -
"det udviklede sig"
ForumindlægHvordan siger man på tysk: "det udviklede sig en konflik mellem ......" Das entwickeln zu ein Konflikt zwischen.... -
Tid?
ForumindlægHej alle jer. Vil bare lige høre hvordan I ville oversætte "et spørgsmål om tid" til tysk? Eine Frage über Zeit, måske?` På forhånd tak :) -
rette?
Forumindlæger en venlig sjæl der vil se på min tysk stil? Jeg har brugget adskillelige timer på det og ville virkelig værdsætte noget hjælp! MAnge tak på forhånd! -
Kort sætning
Forumindlæg- Det tyske sprog forstås af alle. - Die Deutsche Sprache wird von alles verstanden. Ér den korrekt? -
2 sek-spørgsmål PLEASE!
ForumindlægHan tog til Lapland for at danse.. Hvad hedder "for" på tyske (I DENNE SAMMENSÆTNING) please help:-o -
Èn sætning.
ForumindlægEr denne sætning korrekt oversat? "Det forstår man, når man hører sangen". til tysk: "Das versteht man, wenn man das Lied hören". -
Hjælp!! :(
ForumindlægHej :) jeg går på gymnasiet , og eg skal snart starte på en tysk aflevering . Jeg er meget i tvivl om akkusativ , dativ , og genitiv .. Er der mon en der kan hjælpe ? -
Hjælp til at rette
ForumindlægHej alle nogen der vil hjælpe med at rette denne tysk opgave? der står tal ud for hvor der er fejl, ordne skal rettes til det rigtige, og skrives hvorfor der skal stå det. På forhånd mange tak.
