Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 2061 til 2080 af 181597
-
Engelsk B skriftlig
ForumindlægHvordan opnår man en højkarakter til den engelske skriftlige eksamen på STX B? Nogle der har nogle gode noter angående det skriftlige arbejde -
Vektorer, Matematik A
ForumindlægHej Er der nogle, der kan anbefale mig en god bog til matematik på A niveau? Lige nu sidder jeg med dette problem uden at kunne finde ud af det. På forhånd tak Beregn arealet af den trekant, der udspændes af Vektorerne a =( 1,2,3) og b = (-1,1,3) Punkterne A (1,1,2), B (-1,2,3) og C (3,-1,2) ... -
bestået matematik?
ForumindlægHey.. Jeg er i tvivl angående matematik. I årskarakter har jeg fået 4 i mundtligt og 02 i skrifligt. Men jeg har så været op til skrifligt, og tror nemlig at jeg får 00. Jeg skal ikke op til mundligt. Har jeg så bestået matematik? -
Matematik A afleveringssæt med hjælpemidler
ForumindlægDer nogen som kan hjælpe mig denne her opgaven den bliver ved at drille mig hver gang jeg skriver solve(967=721*a^t,t) får jeg et forkert resultat please hjælp På forhånd tak. -
SSO og mundtlig eksamen
ForumindlægHey!Hvis man skriver SSO i matematik, kan man så komme op i den til mundtlig eksamen? Min lærer siger nemlig at det kan man først ved den nye gymnasie-reform! -
-3 i skriftlig engelsk HVORFOR !?????????????????
Forumindlæghej folkens jeg er så nervøs for at jeg får -3 i skriftlig jeg vil høre hvad der skal for at få -3 i skriftlige engelsk b tak på forhånd -
HF Matematik B karakter
ForumindlægJeg har en fuld HF som jeg færdiggjorde i sommeren 2010, hvori mit dumpede gennemsnit af Matematik B indgår(00 mundtligt/02 skriftligt). Efter at havde læst-, og valgt at stoppe på en videregående uddannelse hvor Mat B ikke var et krav, valgte jeg at tage faget om. Skal til eksamen her inden ... -
Skriftlige eksamener 2019 STX
ForumindlægHvornår får man karakterer for dette års skriftlige eksamener? (STX) -
evaluering af skriftlig stx
Forumindlæghejer der nogen der ved hvornår der kommer evaluering og kommentarer fra de skriftlige eksamener på nettet?der plejer at så hvilke opgaver de fleste elever har valgt og om opgavesættet var godt. Og hvor mange der fik 5 og 8 osv... -
Matematik A HHX, Aug. 2010
ForumindlægNogle der har de vejledende løsninger til sættet Matematik A, HHX, August 2010?? -
Eksamen Engelsk A
ForumindlægHej. :) Er der nogle der har været oppe engelsk A mundtlig efter den nye reform? Kan i fortælle hvordan man skal gøre og hvad de bad jeg gøre ? osv. :) -
Er Matematik B bestået?
ForumindlægJeg står i denne situation, at jeg ikke er særlig skarp til matematik, men vil bare gerne have svar på om Matematk B er bestået, da jeg gerne vil søge et uddannelse, som kræver mat b bestået. Har fået i årskarakter: 4 i mundtlig, 02 i skriftlig. Fik 00 til skriftlig eksamen. -
a,b, matematik??
Forumindlægfatter INGEN ting af disse regnestykker..4a+(2b-3a) =og 3* (2a-5b) + a =i må meget gerne hjælpe med at regne dem ud og forklare hvordan det gøres Tak :) -
Hjælp til matematik A opgave
ForumindlægVi har to funktioner givet ved: f(x) = x^2 - 4x + 8 g(x) = 3x * e^(-x) a) Bestem den værdi af x, hvor den lodrette afstand mellem grafen for f og grafen for g er mindst mulig. Har fundet d(x) ved at sige d(x)=f(x)-g(x) og har her fået −3x*e^x+x^2-4x+8 Herefter har jeg differenceret d(... -
fysik a 2011 eksamen
Forumindlægnogen der kan hjælpe eller nogen i den stil ? ( fredag den 27 . maj 2011 ) eller hvis i har jeres svar liggenende daj eg ikke kan finde ud af 3 opgaver. og har fået hele sættet som aflevering. -
Tysk A mundtlig eksamen - haster!!
ForumindlægHej med jer. Jeg skal til tysk A mundtlig eksamen på mandag, og jeg er blevet en smule forvirret ang. hvad de forventer af os grammatik mæssigt. Er der nogle, der ved, hvor meget af basis grammatikken lærer + censor forventer er helt korrekt til den oplægget/samtaledelen? Det vil være en ... -
Mundligt Matematik Eksamen.
ForumindlægHej. Jeg skal til mundlig matematik eksamen - FS10 - 10. Klasse prøven. Jeg ville hører om der er nogle der kunne komme med nogle gode råd til, hvordan jeg bedst mulig klare mig igennem den uden at blive alt for nervøs og samtidig ikke virker for usikker ? På forhånd tak. -
SRP med samfundsfag A og matematik A
ForumindlægJeg har valgt samfundsfag A og matematik A, som de fag jeg skriver i i SRP. Derudover har jeg tænkt på at skrive om finanskrisen som et emne. Er der nogle forslag til ting/begreber/problemer jeg skal kigge på i forhold til finanskrisen? Evt. teorier og matematiske beregninger jeg kunne benytte mi... -
Matematik 4031 a niveau
ForumindlægHej all sidder og knokler med en matematik opgave som min lærer mener er nem, men er simpelhen helt blank i den. tænkte på om nogle kan hjælpe mig Opg 4031 der er givet en cirkel C som går gennem punktet Q(7,2) og har centrum i punktet C(3,-1) opg a) bestem cirklens skæringspunkt med akserne?? de... -
Dumpet matematik eksamen
ForumindlægMin bror kom hjem en dag og havde fået 00 til matematik årseksamen, så jeg vil gerne vide hvad der sker hvis man dumper til en eksamen og om han skal tage 1.g om?
