Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 2141 til 2160 af 57177
-
noter til Four blue chairs
Forumindlæghåber nogen kan hjælpe ?? -
Noter til "Praxis"
ForumindlægHej. Jeg skal studieretningsprojekt om bogen "Praxis." Jeg vil derfor høre, om der er nogle, som har nogle gode notater til bogen? Jeg har søgt på nettet men uden resultat. Er der nogen, som har en idé om, hvor man kan finde nogle gode notater til bogen på nettet? På forhånd tak. -
Fysik / kemi noter
ForumindlægHei. Er der nogen, som har fysiknoter fra 10.kl (eller 9.) til emnet lys og olie. -
Titrering af husholdningseddike - eksamens noter
ForumindlægEr der en, som vil kigge nedstående igennem. Jeg har forsøgt, at skrive ned hvad jeg vil komme ind på, hvis jeg trækker min rapport om Titrering af husholdningseddike til eksamen (Kemi C) * Beskrivelse af hvordan jeg lavede forsøget. • Phenolphthalein - viser hvornår vi er ved ækvivalentspun... -
Notatark C - noter
ForumindlægHej Alle. Jeg sidder her og sveder lidt i kemi og skal til eksamen om ganske kort tid. Jeg har arbejdet en del med nottark C, men har stadig nogle huller. Er der nogen som ligger inde med et udfyldt notatark til kemi C? Det er belastende, når man efter at have arbejdet med det så længe stad... -
Noter/hjælp til virksomhedsøkonomi (Uni)
ForumindlægHej, Jeg går på HA og skal til eksamen i Januar. I undervisningen lærer vi meget om de ting, som primrt henvender sig til den mundtlige eksamen. Det ligger dog sådan, at vi ikke skal op til nogen mundtlig eksamen i Virksomhedsøkonomi. Hverken i Januar eller til sommer. Derfor vil jeg gerne hør... -
Rettelse af fremlæggelses noter på tysk
ForumindlægHey, jeg skal have en tysk fremlæggelse klar til på onsdag , så jeg ville spørge om der var en her inde som er skarp til tysk og vil hjælpe med med at rette og oversætte noget for mig? -
mat c stx opgave
Forumindlæg105. Udregn tallet 1 - 2 + 3 - 4 + 5 - 6 + · · · + 97 - 98 + 99. Udregn derefter tallet 1 - 3 + 5 - 7 + 9 - 11 + · · · + 297 - 299. 109. Mathias skriver talrækken 1 2 3 4 5... I alt skriver han 2000 cifre. Hvad er det sidste tal, han får skre- vet... -
Erfaring med naturvidenskab i STX og/eller HF-kursus?
ForumindlægLigesom alle andre, er jeg i tvivl om min gymnasielle studieretning. Ligesom alle andre, henvender jeg mig til fremmede på nettet. Mine forældre og min studievejleder kan sige nok så meget om, at jeg selv skal vælge, og fremhæve begge sidder, men hvad har I erfaring med? Jeg er 100 % humanistis... -
stx matematik B maj 2009
ForumindlægNogen der har lavet den opgaves;t ?? -
Musik eksamen STX C niveau
ForumindlægHej Jeg skal op i musik, derforn vil jeg høre om der er andre der erfaring med eksamen. Jeg er bekendt med eksamensformen, men er meget i tvivl om hvor meget man bliver spurgt om. Kunne virkelig godt tænke mig nogen inputs for nogen der allerede har været oppe Tak på forhånd -
STX Matematik B maj 2009
ForumindlægHej :-) Er der nogen der ligger inde med dette eksamenssæt? Eller måske bare dele af det? På forhånd tak. -
He usually not get up.. eller??
ForumindlægHej! Jeg kom pludselig i tvivl om dette: Jeg har sætningen:'' He usually gets up at 7 in the morning''. Den skal jeg så gøre negativ, hedder det så: ''He usually not gets up at 7 in the morning'' ? eller: ''He is usually not getting up at 7 in ... -
Noter til Æneiden 2. og 3. sang
ForumindlægHej. er der nogle der kan hjælpe mig med noter til Æneiden 2. og 3 sang? -
Orden i noter og hvilket sytem bruger I ?
ForumindlægHej alle :-) Bare lige et hurtigt spørgsmål, da jeg sidder og prøver at få orden på notater, papirer og så videre, til det kommende skoleår. Første spørgsmål, er hvordan i holder styr på noter? Bruger i hæfter til hver enkelt fag, en stor mappe eller hvad? Hvad synes i fungerer bedst? Hvor vigt... -
Hvad medfører snyd til en skriftlig eksamen på STX?
ForumindlægHvis man rent hypotetisk bliver anklaget for at snyde til en skriftlig eksamen på STX, hvad medfører det så? Bliver man bortvist, får man et -3 eller skal eksamen tages om ved næste termin? Hvis den i så fald skal tages om, får man så stadig sit bevis, hvis karakteren ikke har betydning for om... -
Facitliste til matematik B stx
ForumindlægHej! jeg har hæftet: "Facitliste til vejledende eksamensopgaver i matematik B-niveau STX fra matematikbutikken. Jeg sælger den for 10 kr + evt fragt. Jeg bor i Aarhus C. Skriv en privat besked :) -
HTX eller STX i biotek
ForumindlægHej Jeg er lidt nervøs over eksamen i BioTek. Jeg går i 2g på HTX Jeg ville bare vide, om den er sværere end en STX eksamen, altså htx eksamen Grunden til a jeg er nervous er at jeg er mega god til Biologi, men dårlig til Kemi -
BIOLOGI A STX SKRIFTLIG 2011
ForumindlægEr der nogle der var til Bio A skriftlig eksamen i onsdags (d. 25) som vil sende mig deres svar? ER SÅ I TVIVL OM JEG HAR LAVET MIT RIGTIGT:( -
For sent at skifte nu? STX eller HHX
ForumindlægHej alle! Jeg går lige nu på STX. Jeg har det rigtig godt og elsker alle fagene, men jeg er kommet lidt i tvivl. Jeg er meget sprogligt og vil efter gym gerne arbejde i en virksomhed, noget med kommunikation. Jeg ved nu ikke rigtigt om jeg skulle have taget HHX i stedet. Men jeg tror dog det er l...
