Søgning på: polterabend jan sonnergaard perspektivering. Resultater: 2141 til 2160 af 3925
-
Er der nogen som ville læse mit essay og rette den?
ForumindlægHej! Som i kan se på titlen, har jeg spurgt om, der er nogen, som kan rette min essay? - Mange tak på forhånd! -
ITK-zonens bevægelse
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at forstå dette billede ud fra ITL-zonens bevægelse. -
10x-(3x+1)+6= 19 Hurtig og nem metode til at løse sådan en ligning?
Forumindlæg10x-(3x+1)+6= 19 Facit = 2, men jeg vil meget gerne hører om der er en hurtig og nem metode til at løse sådan en ligning? -
Kendetegn for den moderne novelle
ForumindlægHejsa. Jeg er i gang med en opgave om hvad den moderne novelle skal indeholde. Har I nogle gode ting man kan sige om det? Jeg skal nemlig få en fremlæggelse til at fylde omkring 10 min. - Jeg ved at de starter in medias res. - Uden direkte begyndelse og med en åben slutning. - Man skal l... -
fra 9:00-14:00 (Alle hverdage)
ForumindlægHej venner, Jeg har brug for hjælp til noget meget simpelt matematik. Jeg har været i praktik i en klinik fra d. 20 December til d. 20 Januar (Alle hverdage, da de har lukket i weekenderne). Hvor mange timer om ugen har jeg arbejdet helt præcis? Jeg tog på arbejde kl. 9:00-14:00 dvs. 5 timer -
gegrafi hjælp
ForumindlægHvad er forskellen på kystklima og fastlandsklima? Hvad er en kold- og en varmefront? -
HJÆÆÆÆLP
ForumindlægJeg er færdig med det vigtigste i min opgave, skriver om La p. respectueuse, og har 14 sider. Nu er mit problem bare at dengang jeg skrev område skrev jeg både Huis Cols og La P... på, men der står ingenting om Huis Clos i min problemformulering, skal jeg så også skrive noget om Huis Clos????Katrine -
Fysik eksamen B niveau
ForumindlægHejsa Er der en der vil hjælpe mig med at fortælle hvordan jeg bedst forbereder mig til fysik mundtlig eksamen? -
hvor meget skal der til for at bestå??
Forumindlægsom det lyder vil jeg lige høre, hvor meget der skal til for at bestå engelsk eksamen B-niveau 2.g?? med et 6 tal...kan man bestå med denne præstation:nogenlunde referatnogenlunde analyse: tema/budskabnogenlunde svag talende(sproglig kunnen)svag oversættelse af ekstemporal tekst -
Opgave om 11 september
ForumindlægHej, Jeg skal lave den indivuelle opgave i engelsk på HHX, 2 år og har overvejet at skrive om 11 september. Men i dette tilfælde, hvad skal jeg så have med i min opgave? Det er jo et ret stort emne.Håber på lidt hjælp :)Hilsen Louise -
Dansk mundt. eks
ForumindlægHvordan vil I læse op til dansk mundt. eksamen? Min lærer har opgivet et HAV af tekster, og det virker så godt som umuligt at komme igennem det pensum. Det er jo også en ukendt tekst man kommer op i, så... jeg er lidt i tvivl om hvordan man bør læse op, for at sikre sig en udmærket karakter. -
kortfilm?
ForumindlægHej SP Til dansk eksamen (STX) skal man så perspektiver til noget når man trækker en kortfilm? -
Mdt. Dansk (10 eller 11 tal?)
ForumindlægDa jeg på torsdag skal op til mundtlig dansk eksamen (FSA, er jeg på jagt efter nogle guldklumper! :D Problemet er at jeg er MEGA nervøs! Jeg vil utrolig gerne score et 10 eller 11 tal, men har dog ingen til at biddrage med tips, råd eller noget som helst. Jeg har selvfølgelig læst, men har dog ... -
SRP - Nynazisme
ForumindlægHey alle! Jeg skal snart til at skrive SRP i Samfundsfag og Engelsk, hvor mit emne vil omhandle nynazisme Jeg skal arbejde med filmen American History X, som betyder at jeg på et eller andet tidspunkt i opgaven skal redegøre for nynazisme specifikt i USA, årsager, konsekvenser, unge mm. D... -
eksempel på talepapir
ForumindlægEr der nogle af jer der har været til AT-eksamen som har et eksempel på et talepapir. er nemlig i tvivl om hvordan det skal stilles op... Tak -
Synopsis i Dansk og Biologi, Darwinisme
ForumindlægHejsa, jeg håber nogen har lyst til at hjælpe mig med min synopsis, da det ikke er min stærke side. Jeg har valgt at skrive om darwinisme i litteraturen (Fru Marie Grubbe) af I.P.Jacobsen Jeg har svært ved at komme på en god problemformulering og emner jeg vil ind på.... HJÆÆÆLP!!! -
Hælp!!
ForumindlægEr der nogen som har været oppe i old er det svært? .. hvilke spørgsmål stiller de? -
ENGELSK A EKSAME
ForumindlægHej alle sammen! Der lige noget jeg skal spørger om, har snakket med nogle venner omkring mundtlig engelsk A. Vi har hørt at det bliver en rigtig rigtig svær eksame? Hvad skal man for at bestå engelsk A eksamen? altså hvad skal man kunne? hvad kræver de? Håber på at få et svar.. -
disposition
Forumindlæghej alle sammen jeg skal i gang med at lave en disposition og ville lige spørge jer om hvad for nogle punkter der vil være gode ( hvad der vil være godt at skrive i en disposition) når jeg skal lave en disposition til en digt-analyse?? -
Kim Fupz Aakeson dansk mundtlig afgangsprøve
ForumindlægHey allesammen! Jeg skal op i dansk mundtlig afgangsprøve d. 17/6, og jeg har trukket Kim Fupz Aakeson. Jeg ved dog ikke, hvordan jeg skal få det hele til at forløbe, hvor jeg skal begynde, og hvor jeg skal slutte.. Håbede at der måske var én, der skal op i det samme, der måske kunne hjælpe mig...
