Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 2321 til 2340 af 181597
-
Eksamen
ForumindlægJeg havde lavet en tidligere eksamensæt hjemme fra hvor der stod, at mimium vil findes ved x+y=16. Men til eksamen brugte jeg denne her formulering som konklusion hvor jeg i stedet skrev at minium vil findes ved x-y=34. Vil det være plagiering? -
eksamen
Forumindlæghej efter 10 klasse skal jeg på eud og i eksamen skal man op i dansk,matematik,engelsk,fysik kemi og 2 andre men skal jeg bruge for eksempel fysik senere i mit liv og for eksempel biologi skal jeg bruge det til noget -
Hjælp til matematik
ForumindlægHej Er der en her der ved, hvordan jeg kan finde en privat matematik lærer. Det er mwget vigtigt, hvis jeg skal bestå eksamen, så please help!!! På forhånd tak! -
Historie (A) eksamen
ForumindlægHej. Jeg er lidt i tvivl om hvad det præcis er man skal til eksamen. På vores skole har vi 24-timers eksamen i historie. Når man så trækker sit emne, f.eks. verden efter 1945, skal man så bare redegøre for sit emne (altså det vigtigste), og inddrage de kilder osv. man får udleveret? + selvfølgeli... -
Haster - skal til eksamen imorgen.
ForumindlægHej alle. :-) Jeg skal til eksamen imorgen og ved ikke hvordan denne brøk skal forkortes: x^2-9/3x+9 Jeg ved jeg skal bruge kvadratsætningerne men hvordna det fungere og skal regnes ved jeg ikke, jeg håber der sidder nogle der er fygtige til matematik der vil hjælpe mig. Mange tak. ps, jeg vil g... -
haster eksame
Forumindlæghej alle sammen. jeg skal snart op til mundtlig fysik og er rigtig nervøs, men min dispositioner hænger lidt. jeg skal op i magnetisme, ioner og salte, radioaktivitet og atomet og vil gerne have hjælp i de følgende emner: magnetisme og radioaktiviter. især strøm er jeg virkelig bagud med! det v... -
Matematik på A, please hjælp mig
Forumindlægf(x)=x^2-30x+400+500/x, hvor 5 < x < 25 Bestem f(8) Er der en der kan hjælpe mig med denne opgave. Jeg forstår slet ikke den der funktion der. Jeg håber I vil hjælpe mig:-) -
Hvad kan man medb. til skriftlig dansk??
ForumindlægHejsa..Jeg ville høre hvad I kan råde en` til at medbringe til skriftlig dansk eksamen??Jeg har følgende;- Nudansk ordbøger- Synonymordbog- LitteraturhåndbogSynes I jeg kunne tilføje noget, som vil være en fordel at have med??Hilsen Marie K. -
Eksamen
ForumindlægNogen der ved hvordan engelsk eksamen på a-niveau forløber sig? -
Samfundsfag A - Mundtlig eksamen
ForumindlægHej :) Er i den situation at jeg skal op i samf mundtlig, emnet er EU's udfordringer, med fokus på flygtninge krisen... Men er lidt op bar bånd i forehold til teorier man kunne bruge i forehold til EU og flygtninge krisen - nogen der lige lægger inde med noget - det ville være til stor hj... -
Eksamen
ForumindlægHvordan er Bio C eksamen ? -
Hjælp til matematik A opgave 5D2.6
ForumindlægHej mathon Jeg har denne her opgave som driller mig en del det er den her opgave om skarvbestand i Danmark jeg ved at du har hjulpet en anden med opgaven før men jeg er simpelthen kørt fast i den så vil du være søde at hjælpe med mig med den På Forhånd tak søde -
Matematik A htx maj 2017
ForumindlægHej SP! Er der nogen, der har løsningerne eller selve eksamenssættet for htx matematik A maj 2017? -
STX Matematik A december 2014
ForumindlægHej derude :-) Er der nogle, der har opgavesættet fra matematik A december 2014 liggende? Hvis ikke, er der så nogle, der har en aflevering med dette liggende? -
svar på skriftlige eksaminer
ForumindlægHej jeg læser på videregående uddannelser og var op til skriftlig ekstern eksamen den 16 juni. Derfor er jeg selvfølgelig lidt nervøs for hvornår vi får karakter. Fordi vores lærer har sagt at der kan være risiko for at der kan gå op til 6-7 uger før vi får svar fordi censor går på ferie. Kan ce... -
matematik hjælp..
Forumindlæghttp://peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=79391 nogen der kan hjælpe mig med denne opgave: jeg skal først beregne udfoldningsradius(s) når vinkel A=35 grader? -
GSK! MATEMATIK!!
ForumindlægHej mennesker . :) Jeg har et spørgsmål . En jeg kender dumpede matematik A på gsk, er der mulighed for hun kan tage faget om på gsk igen? ? svar venligst takker -
Funktioner - Matematik A
Forumindlægen funktion f er bestemt ved f(x)=2x e^x - Gør rede for, at f er voksende hvordan gør man det? Hilsen -
Engelsk eksammen
ForumindlægHej I søde mennesker.. er der nogen der kan fortælle mig hvad emnerne for skriftlig engelsk eksamen i 2008 var? og eventuelt hvad gik den første del af eksamen ud på, angående grammatik. Jeg skal nemlig til terminsprøve i morgen. Og jeg kan simpelthen ikke overskue at forberede mig på så meget gr... -
matematik mundtlig eksamen
ForumindlægEr der nogle der kan give et eksempel på en god disposition til mundtlig matematisk eksamen b-niveau? Gerne i punkt form! Jeg ved at man skal skrive sin formel, og beviset for denne, også et taleksempel til sidst, men er der andet man skal ligge vægt på?
