Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 2541 til 2560 af 65692
-
fysik eksamen - omeksamen?
Forumindlæger der egentlig ingen måde at gå op til eksamen igen i et fag? der er ingen god undskyldning udover at man bare havde en dårlig f.eks. :) -
Dumpet matematik A
ForumindlægHej Jeg er dumpet i matematik A (3.g eksamen), og jeg SKAL ha' bestået matematik A hvis jeg vil ind på det studie som jeg nu har valgt. Er der noget jeg kan gøre? altså er der nogle kurser som jeg kan ta' så jeg kan bestå matematik A? Mvh -
Engelsk skriftlig eksamen
ForumindlægHej folkens, findes der en side, hvor man kan se samtlige eksamenssæt i skriftligt engelsk på A STX? - Jeg har ledt, dog uden held. (Det er kun selve eksamenssættene jeg søger, ikke nogen form for besvarelse). -
Gini-koefficient - Metoder i Matematik - AT eksamen i 3.g (Grænser om ULIGHED)
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i AT i morgen, og mit emne er grænser for ulighed, hvor jeg skriver i matematik og samfundfsfag. Det eneste jeg ikke har styr på er metoderne i matematik.. I matematik har jeg udregnet gini-koefficienten og lavet nogle modeller, der viser sammenhængen mellem gini-koef... -
Gini-koefficient - Metoder i Matematik - AT eksamen i 3.g (Grænser om ULIGHED)
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i AT i morgen, og mit emne er grænser for ulighed, hvor jeg skriver i matematik og samfundfsfag. Det eneste jeg ikke har styr på er metoderne i matematik.. I matematik har jeg udregnet gini-koefficienten og lavet nogle modeller, der viser sammenhængen mellem gini-koef... -
Gode begreber til AT-eksamen
ForumindlægHer er meget centrale begreber, der er vigtigt at have styr på til AT-eksamen. Alt efter fagkombination (og de teorier, man bruger i sin opgave) kan man gå ind og samle sig et overblik til eksamensdagen. Enkelt - let - og struktureret. _________________________________________________ Vigtige be... -
Læseprøver i HTX og stx ?
ForumindlægHej derude:) Jeg har i dag fået af vide af min folkeskolelærer at man får læseprøver i både stx og HTX. Ville bare spørge om det er sandt da jeg har hørt af mange at man ikke gør. Håber jeg for svar igen:) -
Engelsk eksamen - B nivaeu
ForumindlægHej alle :) . Hvordan forbereder man sig bedst til en engelsk eksamen B-nivaeu. Jeg skal op i næste uge, så jeg har forholdsvis god tid :) . Evt. nogle der har været oppe, og som kan give nogle gode råd :) ? -
Matematik A som enkel fag?
ForumindlægHej Jeg tænkerover at tage matematik på A-niveau som enkel fag, har allerede haft det på B-niveau gennem min stx uddannelse, men er lige blevet student, og vil læst polit. Mit spørgsmål lyder således, hvad er adgangskraterierne ren fagligt på en matematik A? Kræver det at jeg skal have en bestem ... -
Hjælp til skr. og mndt. mat-eksamen
ForumindlægJeg skal her om to dage op i skr., og om en uges tid op i mndt. matematik-eksamen (1G).Så jeg ville høre om lidt ting:- Hvordan foregår mundtlig eksamen i mat?- Hvordan forbereder jeg mig bedst muligt til begge ting?- Hvor kan jeg evt finde notater som jeg kan bruge?- Ligger der tidligere skr. ma... -
Årsprøver STX
ForumindlægHej. Jeg går på 1.g, og skal til at afslutte dette år med årsprøver (ingen eksamener). - og undre mig over, om man kan dumpe og skal gå 1.g om, hvis karakterene man får fra årsprøvene, er så dårlige at snittet ligger under 2? -
Naturvidenskab(STX)
ForumindlægHej. Jeg har om stråling. Jeg skal finde forskellige strålingstyper, der kan give effekt på karse. Er der ikke en der har nogle strålingstyper? Eller eventuelt et let forsøg omkring stråler? :) Det er en aflsuttende opgave! Mvh Julie -
Fp9 2020 matematik
ForumindlægHej. Nogle der ligger inde med facit til matematik fp9 2020? Jeg skal hjælpe en elev med at rette, men har ikke nogen facit. Håber nogle kan hjælpe -
skriftlig eksamen fysik-A
ForumindlægHej folkens Jeg var til skriftlig eksamen i fysik A. jeg er lidt bekymret for mine besvarelser. Er der nogen der vil uploade deres resultater fra eksamen? Det er følgende opgavesæt: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~... -
Haster.... Eksamen
ForumindlægJeg har et problem angående et spørgsmål: Partiernes tilknytning til befolkningsgrupper og organisation. Det haster. Skal snart til eksamen i samf. -
Matematik opgave.
ForumindlægJeg har fået en opgave der lyder: I et koordinatsystem er en parabel P bestemt ved ligningen y = −x^2 + 8x − 13 . a) Bestem koordinatsættet til parablens toppunkt T. En linje l er bestemt ved ligningen y = 2x − 8. b) Bestem koordinatsættet til hvert af skæringspunkterne melle... -
forberedelse til mundtlig eksamen
Forumindlæghej alle i anledning af at have fået tildelt bl.a. matematik til eksamen, er mit spørgsmål til jer hvordan man bedst forbereder sig på en eksamination i 3-årigt højniveau matematik!? med det mener jeg IKKE at lære alt udenad og gennemlæse pensum 36 gange (selvom det selvfølgelig er en fordel) men... -
Musik B-niveau STX
ForumindlægHej :) Jeg skal have musik på B-niveau efter sommerferien. Jeg havde det på c niveau i 1.g og det var rigtig kedeligt, fordi jeg selv er musiker og de andre ik fattede en pind - sorry. Men nu skal jeg så have det på B, og jeg ville gerne høre om der er nogle, som har erfaringer med B-niveau i STX... -
Matematik mundtlig
ForumindlægJeg har matematik eksamen på b-niveau på mandag d. 21/6. Jeg er nemlig usikker på hvordan det skulle foregå under eksamenen. Jeg ved at jeg skal trække et emne og får 30 min forberedelse og forklarer bevis og teori. Og skal også forklare om matematikprojektet som jeg har lavet. MEN jeg er bare ... -
Eksamens opgave sæt i mat.
ForumindlægHey, er der nogle der ved om det er muligt allerede nu, at finde det opgavesæt til min eksamen i morgen? FSA Matematik maj 2014
