Søgning på: matematik a 2009 august HTX. Resultater: 2641 til 2660 af 160038
-
Gode matematik bøger til selvstudie - grundskole og gymnasie niveau
ForumindlægHejsa, Jeg søger gode grundbøger indenfor matematik som dækker grundskole matematik + ungdomsuddannelse / gymnasie niveau C, B og A Gerne bøger med svarnøgle og mange eksempler. Hvilke bøger kan i anbefale eller fraråde? BØGER JEG OVERVEJER Hjælp dit barn med matematik (grundskole-niv... -
Eksamensopgave august 2007
ForumindlægNogen der har en besvarelse på eksamensopgaven fra august 2007 som jeg må se? Eller nogen der ved hvor man kan finde den? -
dansk skriftlig fremstilling 2009.
Forumindlæghejsa. tænkt bare på om nogle af jer her inden, har været oppe i dansk stil idag. og har skrevet om nr. 1 - den der hedder gengæld. Ville bare hører om i har skrevet om mennesker eller dyr. da jeg får afvide at jeg har misforstået emnet, fordi alle andre fra min klasse har skrevet om mennesker, o... -
FSA - Historie 2009
ForumindlægHej. Jeg skal op i historie imorgen, men er lidt usikker på hvordan eksamnen fungerer. Er der nogle der kan forklare hvordan det foregår? -
Matematik A, HHX, Eksamen, 27. maj 2008
ForumindlægHej Nogle som ligger inde med en besvarelse til ovenstående eksamensopgave? Har brug for akut inspiration. På forhånd tak. -
htx - portfolioeksamen
Forumindlæghej Er der nogen herinde der har gået på htx og været til den såkaldte portfolioeksamen, og som gider hjælpe mig lidt? -
optagelsesprøve HTX
ForumindlægHej jeg skal til optagelsesprøve på ønsdag ind til HTX, og ville meget gerne høre hvad man skal til prøven? jeg er meget nervøs. tak -
SRP-emne i Fysik B og Matematik A
ForumindlægJeg skal til at vælge emne til SRP inden for fagene Fysik B og Matematik A. Jeg har overvejet noget med fjedre, men er bange for at det bliver for svært. Nogen foreslag?! -
Frederiksberg - HTX
ForumindlægVil bare høre om der er nogle her inde der går på HTX - i Frederiksberg ELLER HTX - i Roskilde. hvilken gymnasium er den bedste? Hvilken gymnasium har det højeste karaktergennemsnit? I må meget gerne fortælle mere om gymnasiet :D -
Undervisning i udlandet med HTX
ForumindlægHej allesammen.Jeg skal begynde på HTX i København. Jeg glæder mig meget til at gå der. Men jeg har dog lige et spørgsmål.Jeg har hørt om nogen som havde valgt HTX, og de fik muligheden for at rejse til andre lande (i dette tilfælde var der en som rejste til Australien) og bo hos en familie i 6 m... -
Opgavesæt - matematik a 18 maj 2017 eksamen stx
ForumindlægHej, Er der nogle som har selve opgavesættet fra matematik a eksamen i torsdags d. 18 maj 2017, som vil dele det med mig eller ved hvor jeg kan finde det? -
Matematik lektiehjælp
Forumkategori -
kemi A
ForumindlægHej. har nogen mon lavet studentereksamen august 2003 i kemi ? For jeg har problemer i de sidste par stykker og det er lidt svært at opskrive herinde, så ville gerne snakke om det med en der har lavet det ? -
Kronik 2009 dansk eksamen
ForumindlægNogen kompetente mennesker derude, som gider kigge min kronik igennem ( den med sandhedens time) og komme med en karakt? thanks. -
Mat A hjælp
ForumindlægHej søger en som læser matematik på uni eller en lærer i faget, jeg har bruge for hjælpen hurtigs muligt og penge kan vi snakke om når du kontakter mig for resten jeg er fra Aarhus . -
Matematik opgavesæt - Hvornår Sveriges befolkningstal vil overstige Ungarns?
ForumindlægHej derude! Min lærer har givet mig en opgave jeg har problemer med... Håber at nogen kan hjælpe. Tak på forhånd! :) OPGAVEN LYDER: Opgave 11: I en model regner man med, at befolkingstallet i Sverige og Ungarn vil følge en eksponentiel udvikling i årene frem til 2025. I tabellen ses befolkning... -
Skriftlig eksamen 2014 HTX
ForumindlægHej, Er der nogle der var oppe til skriftlig Dansk sidste år (HTX)? Som eventuel har eksamensoplægget, eller kan huske hvad det generelle tema var, og hvilke opgavetyper man kunne skrive? -
mundtlig årsprøve i matematik 1 g A niveau
ForumindlægJeg er blevet stillet den udfordring at bevise, at uanset hvor tæt to reelle tal ligger på hinanden, så findes der altid både et rationelt tal og et irrationelt tal i mellem disse to reelle tal. Så derfor gælder følgende sætning: De rationelle tal Q ligger tæt på de reelle tal R og De iratione... -
Skriftlig eksamen 2009, kronik
ForumindlægPlejer ikke at skrive kronok, men synes simpelthem essay-emnet var så elendigt. Er der nogen der vil vurdere den? Plejer at få 10 for mine essays, men forventer ikke at få det samme for denne da jeg sandsynligvis ikke opfylder genrekravene 100% Tak -
Hjælp til fortolkning novellen HED AUGUST
ForumindlægHej, jeg er igang med en større dansk opgave, og har svært ved at finde frem til budskabet i novellen Hed august som knud holst har skrevet.
