Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 2681 til 2700 af 65692
-
Opgave 17 tilhørende Opgavesæt august 2010
ForumindlægFra tidligere oplysninger konkluderes, at forskriften for M som funktion af x er M(x) = (15,5*1,00574^x)/(1,00574^x-1,03604) Forskriften bygger på en model for dyrkning af en bestemt afgrøde på en mark, hvor høstudbyttet M (måles i ton) kan sættes i en forskrift som funktion af x Endvidere oplys... -
tips til mundtlig eksamen?
ForumindlægHej alle Jeg sidder og læser op til mundtlig eksamen i samfundsfag A-niveau stx. Jeg ved, jeg får nogle bilag/kilder som dækker over et overordnet emne. Ud fra det skal jeg selv udarbejde en synopsis, inddrage nyt materiale og lave en disposition til lærer + censor. men er der nogle, der evt. kan... -
Er du 5 årgang på STX
ForumindlægHej alle sammen Jeg kunne godt tænker mig at vide om nogen af jer er 5 årgang på STX? og hvorfor? -
Spørgsmål omkring eksamen
ForumindlægHvis man til eksamen kommer til at taste data forkert ind og dermed får et forkert resultat men at fremgangsmåden og alt matematikken er helt rigtig, hvor mange point vil man så få for den opgave? Det kunne for eksempel være man kom til at taste et punkt forkert ind når man laver en lineær regres... -
Matematik på A niveau
ForumindlægHej Er der nogen som ved om det er muligt at tage matematik b og derefter a, når jeg allerede har bestået b niveau tidligere, i den tid jeg gik på HHX. Grunden til at jeg gerne vil tage mat. b forfra er ikke at jeg vil ændre mit snit, men jeg har bare ikke fået noget ud af det b niveauet, så jeg... -
2.g eksamen før jul
Forumindlæghej hvad er det for nogle eksamener man skal op til i til jul i 2.g eller hvad går de ud på. -
Kommentarer til skriftlig eksamen i dansk 2011
Forumindlæg1: To Verdener Skriv en litterær artikel om "To Verdener". Artiklen skal indeholde en analyse og fortolkning af To Verdener (tekst 1), hvor du blandt andet undersøger tekstens komposition. Giv en perspektivering til perioden. Min besvarelse er vedhæftet. Teksten (To Verdener) kan f... -
Tysk A - Skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle. Så er tiden til tysk skriftlig a stx eksamen på vej. Jeg vil gerne vide nogle ting hvis i kan hjælpe. Gode råd? Hvor meget vil i sige de forskellige opgaver skal fylde? ( Da der ikke står hvor mange ord ligesom i engelsk) -
Huske matematik godt/læse op på det
ForumindlægJeg går i 3.g og har matematik på A, og skal derfor afslutte faget i år. Grundet, hvad jeg vil tro er uheldig disponering af tid, mangler vi i min klasse at komme igennem 3 emner, og der er lidt over 1 mdr tilbage til eksaminerne offentliggøres... Vi skynder os ekstremt hurtigt igennem de fors... -
Hvem repræsenterer Venstre i EU-parlamentet i 2010?
ForumindlægHej alle. Har 2 spørgsmål, som jeg har fået i en opgave, hvor jeg skal bruge nettet. Men kan ikke finde et svar. Derfor spørger jeg jer: - Hvem repræsenterer Venstre i Europa-parlamentet i 2010? - Hvem er den danske EU-kommissær i 2010 og hvilket område er hun kommissær for? tak på forhånd(: -
Matematik a august 2008
ForumindlægHey er der nogen der har matematik eksamen på a fra august 2008, skal bruge den som facitliste kunne være dejligt hvis nogen havde den :) -
Mundtlig Matematik - 9 Klasse
ForumindlægJeg skal snart op til eksamen, og jeg tænkte, er den nogen der har trukket mundlig matematik til folkeskolens afgangseksame og hvis i har, hvordan hår det gået? -
Matematik B point og karakter
ForumindlægHej Hvor mange point skal man opnå til den skriftlige eksamen i matematik B - hf, for at opnå de forskellige karakterer? -
Opgave 2 matematik
ForumindlægHej, jeg sidder med en aflevering i matematik, og skal snart til eksamen i lignede emner og jeg sidder alerede fast i opgave 2 og 3, er der nogen der har mulighed for at hjælpe mig, Jeg har vedhæftetet aflevering hvis nu nogen vil være så sød at hjælpe med opgave 2 og 3 -
HF matematik C spørgsmål
ForumindlægJeg har lige været til skriftlig eksamen i matematik C. Opgave: En funktion F er givet ved forskriften f(x) = 5*x - 3. Hvad er f(x) når x = 0, 1 og 2 Jeg svarede i (i rækkefølge) f(x) -3 2 7 -
AT 2010 - SAMF/DANSK JERNBANEN & URBANISERING
ForumindlægPROBLEMFORMULERING: Hvilken betydning fik jernbanen for urbaniseringen, hvilke sociale konsekvenser havde urbaniseringen og hvordan bliver denne reflekteret og diskuteret i romanen Smaafolk af Sophus Schandorph? Hvilke problemstillinger/arbejdsspørsmål kan man lave til en sådan problemformulering... -
hvad skal man til eksamen i samfundsfag C
ForumindlægJeg har en del fravær pga min graviditet. Og specielt her til sidst. Men jeg vil nu til eksamen alligevel. Men jeg er kommet meget i tvivl om hvad man skal. Kan det passe man kun har 25 min forberedelse? Hvad skal man så med den tekst man får? får man nogle spørgsmål? Eller skal man bare fortæle ... -
program til skriftlig eksamen
ForumindlægEn lille rundspørge:ville nogen af jer betale penge for et matematikprogram (der er lovligt at medbringe til skr. eksamen), hvor konceptet er at du vælger emne (eks. vektorer i planen) derefter oplyser hvilke oplysninger du har, og så hvilke oplysninger du bliver bedt om at udregne, og derefter s... -
Mundtlig eksamen 07
ForumindlægHej. jeg er i gang med at læse op til matematik. jeg har fået afvide at man skal øve den selvstændige fremlæggelse af de enkelte delområder (indefor hele pensum, man kender ikke spørgsmålene, men må forberede alle de muligheder, som man kan forestille sig) Hvor omfattende er de her delområder? E... -
Matematik A eksamenssæt 2018
ForumindlægHej nogen der matrmatik eksamensættet fra 2018 a niv. liggende. i Såfald kunn jeg godt bruge det, da jeg er ved at læse om til eksamen
