Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 2781 til 2800 af 65692
-
Skriftlig eksamen, hvad synes I?
ForumindlægSå er det overstået... Jeg havde opgave 3:pop/rock, men synes godt nok ikke den var sååå god igen.. I hvert fald irriterende med et nummer, jeg kendte i forvejen. - og den der tone til sidst var da bare mærkelig ??? Endvidere mærkeligt, at der ikke var nogle skalafremmede akkorder.. -
Matematik A studentereksamen 2009 December.
ForumindlægHej Folkens Jeg vil høre om der ikke er nogle der har opgavebesvarelsen til Matematik A studentereksamen 2009 December. (stx) Det vil være en stor hjælp! På forhånd tak :) -
Hjælp til stx start... Plzz svar
ForumindlægHej. Nogen der ved, om man kan komme på stx uden tysk/fransk?.. Har ikke haft det i Folkeskolen..Håber der nogen der kan hjælpe.. Jeg sidder derhjemme og laver ikke en skid. Har tænkt mig, at starte på stx, men mange siget, at man kan ikke uden tysk/fransk.. Nogle idéer til hvad jeg kan gøre? Må... -
Skriftlig eksamen a - regneregler
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at repetere matematik, da jeg på torsdag skal op i det. Mit spørgsmål er, hvilke regneregler skal jeg kunne til delprøve uden hjælpemidler? Jeg ved jeg skal kunne - Logaritme regneregler - Regneregler for differentialkvotienter - Regneregler for integration -Regl... -
Mundtlige eksamen i mat b
Forumindlægjeg ville vide om at jeg skulle kunne kende beviserne for at kunne bestå matematik mundligt -
Eksamens forberedelse (færdighed)
ForumindlægJeg har i løbet af dagen gennemført en del færdighedsprøver. Mange af prøverne går igennem som jeg ikke er 100 procent sikker på, så jeg tænkte på om i ville hjælpe. :D opg 23: a(a+3b)-ab Opg 39: Her skal jeg finde afstande af en a til c, som går diagonalt, retanglen er 12 m lang og 5 m bred. Op... -
Bliver min matematik lærer våd i buksen?
ForumindlægHejsa, jeg har fornyligt skiftet uddannelse og det her er min første matematik aflevering, så tænkte jeg vil gøre noget ekstra ud af den. Mit mål er at lave den så god at min matematik lærer bliver våd i sine herre trusser. Har i nogen rettelser/tilføjelser? Opgave 10 er jeg ret overbevidst om k... -
Plzz Hjælp mig - Matematik tekst opgave
ForumindlægHej . Jeg har svært ved en opg. der lyder sådan her ; En kubikmeter stenfyld har en masse på ca. 1,5 ton. vis ved beregning, at massen af de sten, der er fyldt i 2 meter af murens mellemrum er, ca. 110 ton. -
Nogen gode hjemmesider til matematik?
ForumindlægStår og skal til FS10 i morgen kl. 12.30 i matematik og vi må godt bruge internettet, så tænkte om der lige var nogen der tilfældigvis kendte nogle hjemmesider man kunne få brug for :D Det er jo så kun problemregning ;) På forhånd mange tak! -
Matematik eksmamen sprogligt B-niveau
ForumindlægHejSkal til mundtlig eksamen i Matematik, men er meget i tvivl om hvordan man skal lave en disposition til dette, og i det hele taget hvordan man forbereder sig til det?Er der nogen der kan hjælpe? -
Brobygning - HTX og STX
ForumindlægI forbindelse med at jeg skal på brobygning på henholdsvis STX og HTX (jeg går i ottende) i denne uge, er jeg interesseret i andres oplevelser eller viden om dette. Bliver man "sluset" ind i en almindelig klasse og hvad lavede i? På forhånd tak -
Skr.mat eksamen for sproglige!
ForumindlægHej!Er der nogen der har været oppe i mat(B) i dag? (overbygning til naturfag)Ville bare høre hvad folk synes om opgaverne og sværhedsgraden? -
mundtlig matematik 10.klasse
ForumindlægJeg skal til mundtlig matematik i 10.klasse. Og jeg vil jo gerne forberede mig så godt som muligt .. Jeg kan desværre ikke finde nogle opgavesæt på nettet, heller ikke på undervisningsministeriets hjemmeside, så jeg må jo bare øve mig, på hvad der muligvis kan komme. Der plejer næsten altid at ko... -
STX mere teoretisk end HTX=!?
ForumindlægHej Jeg går selv på STX. Jeg har engang hørt, at STX skulle være mere teoretisk end HTX, det forstår jeg ikke helt..? Jeg troede at det var på HTX, hvor de tunge-teoretiker-drenge sad bag deres bøger i laboratorier samt lavede forsøg? Det ovenstående modstrider da også i mod noget andet som... -
karaktere ved skriftlig eksamen.
ForumindlægHej Alle. Jeg har som mange andre kommende studenter i dag været oppe i skriftlig matematik B. Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogle der ved hvor man kan se hvor mange point der giver en given karakter? Altså hvor man kan finde vurderingsgrundlaget henne? kan ikke rigtig finde noget n... -
dumpet til mat eksamen!
ForumindlægHEJ! Jeg fik idag -03 til mundtligt mat eksamen :'( jeg hr i årskarakter: mat munstligt 02 skriftligt 7 jeg vil læse kemi på ku! :S Kan jeg så overhovedet ikk læse på KU eller SDU nu?? :´( hjælp mig!! -
Eksamen istedet for årskarakter
ForumindlægHej Jeg forventer at få 4 i årskarakter i religion, som jeg afslutter i år. (2.g, STX - C-niveau) Måske ikke en videre uretfærdig karakter, da faget aldrig rigtigt har været velsignet med den store interesse fra min side af. Jeg er dog overbevist om, at jeg til en eksamen kan snakke mig til minds... -
bedre til matematik A - hjælp
ForumindlægHej alle. Efter sommerferien skal jeg op i 3.g og jeg mener at jeg har en del huller i matematikken. Jeg har matematik på A niveau. Jeg vil høre jeres forslag om hvordan man kan blive bedre til matematik, da jeg gerne vil have en nogenlunde god karakter i 3.g ,s ? Fortsat god sommerferie og tak ... -
Matematik, Matmeatik-Økonomi
ForumindlægHej Er der nogle, som studerer matematik eller matematikøkonomi, for så vil jeg meget gerne hører om uddannelserne. På forhånd tak! -
Hjælp til en opgave skriftlig eksamen
ForumindlægEr der en der kan hjælpe mig med en opgave. Skal til matematik eksamen skriftlig, så jeg øver mig i gamle opgaver. Har problemer med at tegne en graf som har krav. Kravene er: - Dm ]-8;5] - Funktionen er positiv i Dm - Funktionen har globalt maksimum i punktet (2,5) - f(0)=3 Har glemt hvi...
