Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 2821 til 2840 af 154032
-
Skriftlig opgave om Hitler
ForumindlægHej... Jeg har en tysk aflevering for, omkring hitler. Det drejer sig KUN om 150-200 ord, dog skal opgaven bare uden grammatiske fejl. GRAMMATISK PRÆCISION OG KORREKTHED er det vigtigste. Jeg har rigtig svært ved tysk, og kan ikke komme i gang med den. Er der en der evt. kan hjælp? Muligvis ha... -
Ét spørgsmål i Biologi!!
ForumindlægHey..har et spørgsmål ang biologisk iltforbrug målt over 5 dage, forkortet til BI5, er det et mål for fotosyntesen??håber der er én derude der kan svarer..??på forhånd tak -
SSO Biologi B - Hjertekarsygdomme
ForumindlægHej (: Jeg skal skrive om hjertekarsygdomme i min sso. Jeg vil høre omm nogle af jer har skrevet som det, og om i har nogle gode råd (-: ? Jeg er begyndt at skrive om hjerte anatomi osv (: Og regner med at skrive noget om kolesteroltal og fedtsyrer. Hvad har i haft som spørgsmål og hvad e... -
Biologi mundt. Genteknologi
ForumindlægJa, var oppe og trække spørgsmål i dag og skal fremlægge imorgen . Her er detjeg trak: Genteknologi: Hvordan kan viden om gener og genteknologi være med til at sikre Danmarks grundvandsforsyning? Jeg skal lave en redegørelse, analyse og diskussion/konklusion Jeg har brug for lidt hjælp til... -
Kolera: Biologi/Dansk
ForumindlægJeg har om koleraepidemien og jeg har virkelig brug for hjælp til den biologiske del. Min lærer har bedt mig at skrive om Max josef von pettenkofer, og pga han overlevede at drikke et reagensglas fyldt med kolera bakterier, skal jeg have skrevet noget om immunforsvaret overfor kolera.. Nogle der ... -
Databehandling af stikprøver. Biologi og matematik
ForumindlægHej jeg sidder med en aflevering, men er kommet til et spørgsmål jeg ikke kan finde ud af. Jeg har vedhæftet spørgsmålet. Min lære har skrevet noget med deskriptiv matematik, men ved ikke hvordan det kan hjælpe med at besvare spørgsmålet. Er der nogen, der kan hjælpe? -
Privatlærer i Biologi B
ForumindlægHej, jeg søger en som læser biologi eller underviser i det fag. jeg har biologi på B, det jeg søger en som kan ses med mig en eller to gange om ugen, hjælper mig med det jeg ikke helt forstår/opgaver osv. Lønnen kan vi snakke nærmere om?.Håber meget på at hører fra en:-) Gerne hurtigste mul... -
hjælpemidler til skriftlig eksamen?
ForumindlægTil den skriftlige eksamen MED hjælpemidler hvilke måman så bruge? Må man gerne fx. bruge hjælpemidler her fra studieportalen. Altså hvis jeg printer det ud. for så bruger man jo ikke nettet.. -
Eksamensopgave fra den 3. december 2013 i engelsk A
ForumindlægEr der nogen, der selv var til skriftlig eksamen i engelsk A den 3. december 2013, eller som kender nogen, der var til skriftlig eksamen i engelsk A den 3. december 2013? -
GODE TIPS TIL DEN SKRIFTLIG EKSAMEN
ForumindlægHej, jeg skal til den skriftlige eksamen i matematik på tirsdag. Det vil derfor være rart, hvis jeg kunne få nogle tips til, hvordan jeg klarer mig bedst. Tak på forhånd :) -
Andre der har været til fysik A eksamen i dag?
ForumindlægHej studieportalen. Nogen herinde der har været til skriftlig fysik A eksamen i dag, og har lyst til at sammenligne vores besvarelser? Bare for sjovs skyld (: -
Kromatografi. Farve i løvblade. Biologi
ForumindlægHej AllesammenJeg er ved at skrive biologi rapport om et kromatografisk eksperiment. Vi ønsker at gøre rede for hvorfor blade bliver brune om vinteren. Hvad er forskellen på de grønne og gule blade? -
Stamceller i biologi og samfundsfag
ForumindlægJeg har tænkt mig at skrive om forskningen i stamceller og jeg har valgt fagene biologi og samfundsfag. Mit problem er bare at jeg ikke rigtig ved hvordan jeg skal få samfundsfag ind i det emne. Håber nogen vil hjælpe. -
AT - Darwin, religion og biologi
ForumindlægHej alle. Jeg skal til AT-eksamen næste tirsdag, og mit emne er Darwin. Jeg har skrevet i fagene biologi og religion, og jeg er lidt i tvivl mht religions metode. Kan nogle hjælpe? Mvh Simone -
Revurdering af engelsk skriftlig eksamens karakter
ForumindlægHej! Jeg har lige fået min engelsk skriftlige eksamen tilbage (B-niveau) - og jeg havde slet, slet ikke regnet med den karakter, som jeg har fået. Jeg ville høre, om en af jer ville give jeg tid til at revurdere min engelsk stil - overvejer nemlig at klage, men skal lige høre om det er dét værd... -
Skriftlig samf eksamen
ForumindlægHey kommende studenter! Jeg er sikkert ikke den eneste der skal op på onsdag, så jeg synes vi skal dele nolge tips herinde. Hvad er godt at have med ind ? Og hvilke emner tror I det bliver? Jeg tror eksempelvis at vi kommer op i noget med Rusland eller noget med ISID. -
Dansk skriftlig fremstilling
ForumindlægHej allesammen. Jeg vil lige høre om hvilket emne i har valgt. Jeg valgte 6'eren, men jeg skrev kun navnet på modtageren. Skulle man også skrive dato, adresse osv ? -
Hjælp til skriftlige dansk eksamen 2008
ForumindlægHej!!!!! Er det nogen af jer der har lavet eksamensopgave i dansk i 2008, og ved hvad det går ud på?? -
Biologi rapport help me:)
ForumindlægHej derude.. Jeg har en biologi rapport som skal afleveres imorgen.. Men jeg forstår ikke hvad der menes med dette: hvordan kommer vand ind og ud af planterne? overskriften er fordampning fra blade og placering af stomata... Håber i kan hjælpe mig.. På forhånd tak:) -
Skriftlig eksamen 2010
ForumindlægNedenfor har Studieportalen.dk samlet en række gode råd og små fifs, som kan hjælpe dig til de skriftlige prøver. Inden eksamen Praktiske forberedelser Lav en liste over hvad du skal have med til eksamen i de forskellige fag (f.eks. lommeregner, formelsamling, lærebog, ekstra batterier) og hvad ...
