Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 3041 til 3060 af 65692
-
Eksamen !
ForumindlægDa jeg skal til eksamen i kemi (B), kunne jeg godt bruge nogle generale noter inden for Kemi, altså bare nogle noter for det hele. -
øvelse inden skriftlig eksamen
Forumindlægtænkte på om der er nogen der kan komme med en slags huskeliste for de mest vigtige ting at øve sig på inden den skriftlige eksamen uden hjælpemidler... på forhånd tak:) -
Matematik og fysik eller bioteknologi?
ForumindlægHej alle. Jeg står i et stort dilemma. Jeg er igang med grundforløbet i 1. g (STX) og jeg har pludseligt fundet ud af, at jeg ikke er på den rigtige linje. Lige nu er jeg nemlig samfundssproglig og mærkeligt nok, er jeg lige pludselig begyndt at interessere mig for naturvidenskab. Men nu kommer ... -
9. kl eksamen.
ForumindlægHej allesammen. Jeg håber i kan hjælpe mig med disse spørsmål 1. Hvis man i 9. kl ikke består sin skriftlige matematik eksamen, har man så mulighed for og tage den senere? Jeg tager 10, klasse nu, og jeg træner min matematik meget. Derfor tænker jeg, at jeg vil være i stand til at bestå de... -
Eksamen, karakterer osv? (Haster en smule)
ForumindlægHey folkens! Jeg har lige et par spørgsmål jeg håber i kan svare mig på :D jeg er utroligt forvirret når det kommer til karakterer, gennemsnit og vægt osv. Okay, går i 3.g og har klaret 2 ud af 7 af mine eksamener nu, men jeg har siddet og kigget lidt på mine karakterer og fik den dejlige tanke ... -
Dårlig eksamen :( What to do?
ForumindlægHej Studieportalen Jeg står i den situation, at jeg var oppe til matematik mundtlig eksamen i går, hvor jeg desværre fik 02. Dette skyldes en helt masse personlige problemer etc. hvilket har gjort, at jeg var ukoncentreret og var "mentalt" ikke til stede. I mine årskarakterer har jeg 1... -
Svar på skriftlig eksamen
ForumindlægHej.. Er der nogle der ved hvornår man får svar på skriftlig matematik C.? Var oppe i mandags. Mvh Kinimond -
Føroyar April-juni 2010 folkeskolens afsluttende prøve problemregning 4 timer
Forumindlæghjælp...... er der en som har denne opgave? Føroyar April-juni 2010 folkeskolens afsluttende prøve problemregning 4 timer. personen får 100 kr..... -
eksamen
ForumindlægHvis man ikke tilmelder sig eksamen til tiden kan man så søge om at gøre det, hvis man har glemt det? -
Matematik
ForumindlægHej med alle matematikker her. Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en matematik hjælpelære, der vil tjene penge..!? -
Eksamen i morgen plz help !
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal til terminsprøver i morgen. I diktat og læsning. Sagen er at jeg er MEGA dårlig til diktat. men er okai god til læseprøve.. Jeg har fundet ud af at alle vores prøver er fra -- Maj 2010 -- Ville bare høre om der er nogen der har den eller en der kan sende et link til hvor ... -
Mat A eksamen re-test
ForumindlægJeg har været til matematik a eksamen men er siden blevet anklaget for snyd pga en formodning. Nu vil de gerne have at jeg skal til en test der skal afgøre om jeg har snydt. Er der andre der har prøvet det? Hvordan gik det? Kan skolen kræve såden noget når de ingen beviser udover formodning? ... -
Eksamen/års karakter
ForumindlægJeg er lidt i tvivl mht. årskarakter og eksamenskarakter. Hvorledes vægtes disse når man får sit eksamensbevis. Er de begge lige vigtige? kommer de begge til at stå på beviset? hvilke af dem skal man gå ud fra når man skal beregne sit endelige snit? Håber nogen har svar på mine spørgsmål. -
Lektiehjælp i Matematik i Aalborg/Nordjylland tilbydes
ForumindlægHej søger du lektiehjælp/eksamenshjælp i matematik eller fysik? A, B eller C - niveua? Går du på STX eller HF eller teknat? Bor du i Aalborg eller Nordjylland ? Så er hjælpen nær. 36 årig Cand.Scient i matematik og fysik med flere års undervisnings-erfaring tilbyder lektiehjælp i ovennævnte f... -
hvor mange point får man? STX B
ForumindlægHvis man: 1) Får det rigtige svar (vha. CAS) men i konklusonen kommer man til at skrive noget andet? 2) Fx man skal finde tangentens ligning. Man finder f'(x) og har rigtig indtil man skal sætte tal ind i tangentens ligning. Man kommer til at bytte rundt dvs. man får fx 2x+8 i stedet for 4x... -
Kronik STX A
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg læser lige min gamle dansk stile. (skal op til skriftlig dansk nemlig). Min lære har skrevet "der må ikke bruges citater i kronik", kan det passe? -
eksamen
Forumindlæghejjeg søger eksamenshæftet i dansk fra 2002. er der nogen som ved hvor jeg kan finde teksten "offerstrategier" online? eller som den liggende på it-form?pftjonathan -
Eksame
ForumindlægHvad kom I op i mundtlig dansk ? Jeg kom op i en tekst sidste år jeg fik 6 :S jeg analyseren den korrekt svarede på spørgsmålene men ingen nytte jeg sammenligne denne her tekst med en tekst vi har haft tidligere! Det nyttede hellere ikke ? Til sidst kom jeg ind på det om hvad det vil betyde for V... -
Skriftlig Eksamen - hvordan får man 12?
ForumindlægHej, Jeg skal til reeksamen i matematik til august på grund af problemer med Word, og der er en del andre, som også skal. Mit spørgsmål er, hvor svært det er at få 12 til eksamen? Ville det være muligt, hvis man øver sig over sommeren? Jeg skal helst have 12 for at kunne komme ind på en bestem... -
EKSAMEN: Trigonometrisk funktioner
ForumindlægHej alle. Jeg har to eksamensspørgsmål jeg sidder en smule fast ved, på matematik B, de lyder: 1) Redegør for trigonometriske funktioner og harmonisk svingning, herunder redegørelse for amplitude, svingningstid og faseforskydning. 2) Redegør for trigonometriske funktioner og anvendelse t...
