Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 3081 til 3100 af 65692
-
eksame
ForumindlægHey nogen som ved hvor mange eksamer man skal til på 2 HH? -
eksamen
Forumindlægskal til eksamen til sommer og aner ikke om det bliver geografi eller biologi så er der nogen der har været oppe i biologi sidste år der vil fortælle mig hvad spørgsmålene handlede om så jeg ved noglelunde hvad jeg skal kigge på ved godt det ikke er det samme i år men sådan så jeg ved lidt. var d... -
Forkert karakter til eksamen
ForumindlægHej, Forleden var jeg oppe til min mundtlige eksamen i matematik, hvor jeg fik et 7-tal. Læreren og censoren gav mig feedback, og det virkede rimeligt i forhold til karakteren. Efter noget tid tjekkede jeg og så, at karakteren var registreret som et 00. Jeg skrev til rektoren og tænkte, at det ... -
idræt - teori eksamen
Forumindlægskal til teori eksamen imorgen i idræt b stx. hvad bliver der lagt særlig vægt på man skal kunne til det teoretiske, men man sikkert ville blive hørt i. håber nogle kan svare på dette. på forhånd tak. -
Forberedelse til mat. eksamen
ForumindlægHej.Jeg skal op til mundtlig matematik og skal derfor have forberedt mig lidt. Mit problem er bare jeg ikke helt ved hvordan. Jeg syntes det er meget uoverskueligt at læse hele pensumet og føler også det er lidt spild af tid. Men hvordan kan jeg forberede mig bedst muligt?Hilsen FuglsangPS. Jeg h... -
Opgave 1.180 Matematik A!
ForumindlægDenne opgave findes i bogen: "Vejledende eksempler på eksamensopgaver i matematik". Opgaven lyder: Om funktionen f oplyses at den er differentiabel i intervallet ]-4;9[. Grafen for den afledede funktion f' ses på figuren. Angiv monotoniiintervaller og ekstremumssteder for f. Det ... -
Haster!! Mat B. Mundtlig eksamen i morgen.
ForumindlægHej jeg ville høre om man må tag maskine skrevet notater med ind til den mundtlig eksamen i matematik B. Da alle mine notater er maskine skrevet, er det nemmer for mig at printe det ud? -
Eksamen, 1-årigt højniveau
ForumindlægKan nogen give en uddybende beskrivelse af, hvordan eksamen foregår i matematik 1-årigt højniveau? Jeg ved at man trækker et spørgsmål, fx at man skal bevise løsningen til differentialligningen dy/dx=h(x)*g(y). Det tager nok cirka halvdelen af tiden. Derefter har min lærer sagt, at man enten kan ... -
Terminsprøve i biologi A stx
ForumindlægHej, Jeg skal til terminsprøve i biologi A snart. Jeg ville lige høre om I ved om det er gamle eksamenssæt eller nye eksamenssæt man får til terminsprøven? -
Dansk essay stx
ForumindlægHej alle Skal skrive et essay om at tale andre sprog med udgangspunkt i denne artikel https://www.kristeligt-dagblad.dk/bagsiden/fem-ting-der-hindrer-dig-i-laere-et-nyt-sprog Nogen der har nogle ideer til hvad jeg kunne komme ind på? nøgleord kan også bruges tak på forhånd. -
analyse af en novelle på stx
ForumindlægHej, jeg skal skrive en dansk stil hvor jeg skal skive en analyse af en novelle, men er lidt i tvivl om hvordan den helt præcis skal skrives, derfor vil jeg spørger hvordan man skriver en analyse af en novelle fra punkt til punkt, hvad man SKAL huske at have med, og hvad der er dårligt at have me... -
STX studenter sange
ForumindlægHej, nu er der jo ikke lang tid til vi springer ud som studenter, og vi skal ud på studenter kørsel. Så hvis nogen kender sange til folk med de røde huer, så hold jer ikke tilbage:D -
afsluttende årskarakter i 3.g på stx
ForumindlægMine lærere skriver snart den afsluttende 3.gs årskarakter ind. Jeg får den at se om en 10 dages tid. Hvis jeg nu kommer ud for den situation at jeg er utilfreds med en karakter, hvad kan jeg så gøre? Kan jeg 'anke' karakteren eller er det bare ærgeligt for mig? Hvordan står man helt præc... -
STX Biologi A 2007
ForumindlægHej... Er der nogle som har lavet opg. 2 i eksamenssættet fra 2007 omkring fedt? Jeg vil meget gerne se hvorledes I får opgaverne kringlet ;) PLEASE HJÆLP ... -
Angående gennemsnit - STX
ForumindlægHej søde folk Jeg har fået mine karaktere fra de skriflitge eksamner og mit gennemsnit ligger på 4,5. Jeg mangler 2 eksamner og er bange for, at jeg ikke består :I det ene er en fremlæggelse (AT) og gælder for 2 karaktere og det andet er historie A - har 7 i årskarakterer.. -
5 min. oplæg til eksamen i morgen
ForumindlægHvad kunne et 5 min. oplæg til familiens historie fra 1945-2010 være? -
Studiestart på Matematik ku hvordan
ForumindlægHej Jeg skal starte på matematik på KU efter sommerferien, og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre fra gamle studerende mht. hvad jeg skal være forberedt på? Jeg har læst mig til at det vigtigste, for at kunne gennemføre, er en passion for matematik. Og den har jeg! men min in... -
Matematik lån og renter
Forumindlægkan nogen hjælp mig med det? -
EKSAMEN!
ForumindlægHej allesammen Godt nytår, og dermed sagt at der er dømt kemieksamen allerede på mandag(!). Hertil søger jeg lidt hjælp, da jeg synes at vores lærer har været lidt "svævende" med vejledning og beskrivelse af eksamen: Eksamen: ca. 24 min, hvor der skal redegøres for forsøg og teori. M... -
Beregn dit gemmensnit - STX
ForumindlægBeregning af eksamensgennemsnit Med regnearket har du mulighed for at beregne dit eksamensgennemsnit. http://www.hj-gym.dk/index.php?id=111
