Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 3261 til 3280 af 65692
-
Hjælp til eksamen
ForumindlægHeeeej. Tænkte på om nogen af jer har jeres besvarelse eller opgavesæt fra sidste års eksamen (dvs. studentereksamen 2008) i Engelsk B liggende, som jeg må se? -
Eksamen
ForumindlægHejsa jeg skal om en månedes tid til fysik eksamen på folkeskolen.,. og det er praktisk er der ikke noget jeg kan gøre.. hvad skal jeg gøre... Kan i give nogle gode råd eller vejlede mig.... -
Hurtigt spørgsmål
ForumindlægHvor mange eksamener kommer man i alt op i på gymnasiet stx her i 2012 ? -
STX B-NIVEAU
ForumindlægKære brugere af Studieportalen.dk, jeg er blevet stillet en opgave, som lyder følgende: 8.148 Opgave 12 En funktion f er givet ved f(x) = x3 - 4,5x2 - 30x + 30. a) Bestem funktionens nulpunkter. b) Bestem f'(x), og bestem monotoniforholdene for f. (Denne opgave skal løses UD... -
Vektorfunktioner, definitionen - mundtlig eksamen
ForumindlægJeg sidder og læser til mundtlig studentereksamen i matematik, men er ikke helt med på definitionen af en vektorfunktion. I vores bog står der: Ved en vektorfunktion forstås en funktion f:A(pil)V , hvor A er en delmængde af R og V er mængden af vektorer i planen. Hvordan skal det forstås på alm... -
eksamen
Forumindlæghej er der nogen der ved hvordan eksamen i kemi på b niveau foregår...Vi har en dårlig lærer og han har ikke fortalt os noget som helst... udover at vi skal stå ved tavlen...håber der er nogen der kan hjælpe... -
EKSAMEN!
Forumindlæghej.. Jeg skal til erhversret eksamen imorgen og ville bare lige høre, da jeg ikke selv har nogle papirer på det, om hvor lang tid ens eget oplæg skal vare, altså det oplæg man har forberedt derhjemme?!??!?!? På forhånd tak! har virkelig brug for hurtigt svar! -
Hjælp til eksamen
Forumindlæghej alle på sp.. jeg skal op i mundtlig fysik/kemi eksamen snart og ved ikke en skid og fagene, da jeg ikke forstår det så godt, nogen der har et råd til hvad jeg an gør ? jeg har læst alt jeg kan læse men har ikke forstået det hele ?? tak -
Hjælp til noter til skriftlig matematik A
ForumindlægHej alle kloge hoveder :) Jeg står og skal snart til eksamen i matematik A skriftlig og har lidt svært ved det. Er lidt bange for at dumpe, så tænkte på om der ikke var nogle der kunne hjælpe mig lidt så jeg kunne blive klædt lidt bedre på. Så ville hører af om der ikke var nogle, som ellers... -
Eksamen - det er egentlig latterligt!
ForumindlægHej alle sammen I dag har jeg været til mundtlig engelsk. Jeg havde forberedt mig sådan nogenlunde, selvom jeg havde lidt svært ved at tage mig sammen til at lave noget, jeg læste faktisk slet ikke op på tekstopgivelserne... Jeg var skide nervøs, hvilket jeg ikke havde regnet med, for jeg ... -
Dårligt studiemiljø - stx!
ForumindlægLige pt. går jeg i en gymnasieklasse (1g), som rent ud sagt er en faglig fiasko. Derfor er kvaliteten af undervisningen væsentligt forringet - og det er i alle fag! :) Hvilket jo er klart, når ingen læser hjemme, mangler elementær forståelse i sprogfag såvel som naturvidenskab, snakker mere druk/... -
Dispostion over eksamen i Lineære Funktioner
ForumindlægHej.jeg skal snart til den unævnelige mundtlige eksamen, og jeg forsøger at udarbejde en disposition over de enkelte emner.Jeg skriver her dispositionen, og I må meget gerne kommentere og komme med råd eller lignende:1) Definition2) Bestemmelse af og b3) eksempler4) stykkevis lineære funktioner5)... -
Aalborg: Lektiehjælp tilbydes i Matematik og Fysik
ForumindlægHej jeg er 29 årig Cand. Scient i Matematik med sidefag i Fysik. Jeg tilbyder lektiehjælp til Gymnasielever og Universitetsstuderende i Aalborg området. Pris kan aftales. Hvis du er interesseret så send mig en mail på [email protected] Håber Vi ses. Hilsen Frederik -
Eksamen
ForumindlægJeg ved ikke om det er det rette sted at ligge det her indlæg, men da jeg skal til eksamen her til sommer og jeg har mulighederne for at komme op i fysik og kemi - søger jeg derfor noget hjælp. Jeg bor i odense. Håber at høre fra nogle :) På forhånd tak. -
Eksamen
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal op i dansk eksamen på onsdag. Jeg er meget interesseret i at høre jeres erfaringer angående dansk eksamen! Hvordan skal eksamen gribes an. Hvad skal man helt præcist gøre, hvis der vel og mærket findes en metode til dansk.. På forhånd tak -
matematik
Forumindlægjeg har en prøve for i matematik jeg går i 7 klassen. er en som kan hjælpe mig ??? -
Hjælp til matematik
ForumindlægHej der ude :) er der nogle der kan hjælpe mig med matematik, jeg har vedhæftet et billede :) -
Mat A skr. Eksamen: Hvad synes i?
ForumindlægSå har der været skr. eksamen i Matematik A. Hvad synes i så om opgaverne? Jeg synes de var rimlige nemme, dog kunne jeg ikke huske omkring substitutionsmetoden for integral regninger, så opgave 4 i delen uden hjælpemidler fik jeg slavet forkert. Ellers ser resten rigtigt ud, og håber på 12 we... -
Eksame
ForumindlægHej, Var der ikke en hjemmeside hvor man kunne se eksamener som er færdige. F.eks. har der været en arabisk A eksamene den 15.maj. Er der ikke mulighed for at se den eksamen på en hjemmeside. Jeg kan huske en vise mig den hjemmeside før. -
Klage over AT-eksamen
ForumindlægHej alle. Som mange af jer andre herinde, så er jeg ved gå igennem en eksamensperiode. Da jeg går på det almene gymnasium (STX), har jeg været oppe i en obligatorisk, afsluttende mundtlig eksamen i almen studieforberedelse (AT). Eksamen gik dog på ingen måde som forventet, og jeg måtte tage t...
