Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 3721 til 3740 af 154032
  • MATEMATISK SKRIFTLIGE AFLEVERING KNUTHENBORG SAFARIPARK OPG 3

    Forumindlæg
    Kompeniet er vedlagt?acceptionelt hvis nogen ville kige på det primært opgave 2 og 3
  • vurdere min skriftlig eksamensopgave 2011 - Klage??

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Jeg er en meget trist pige, som ønsker hjælp!!! Jeg er meget utilfreds med min skriftlig eksamenskarakter i dansk, jeg skrev essay, og jeg har fået 3 karakter lavere end hvad jeg plejer, jeg er virkelig chokeret!!! Jeg ville høre om der er nogle dejlige mennesker derude, som har...
  • Noter til FSA dansk skriftlig fremstilling?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg vil bare lige spørge, om der er nogen der ved, om man må medbringe noter eller en hjemmelavet "ordbog" til hjælp i folkeskolens afgangsprøve, dansk skriftlig fremstilling?
  • Stx skriftlig engelsk b 2010?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg vil høre, om der er nogle der har opgaverne fra sidste års eksamen i skriftlig engelsk b stx? :)
  • Tysk stx skriftlig sygeeksamen 2010

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen som har været til sygeeksamen i Tysk skriftlig stx 2010 eller ved hvor jeg kan finde oplægget? På forhånd tak.
  • Matematik skriftelig eksamen 2010 stx

    Forumindlæg
    Hej. :-) Er der en der ligger inde med svarene til den skriftlige eksamen fra 2010 til matematik b niveau? Jeg vedhæfter opgaven.
  • Gode råd til terminsprøve i skriftlige engelsk

    Forumindlæg
    Hej SP Jeg har terminsprøve i eng skriftlige i morgen og kunne rigige godt tænke mig høre om I har gode råd til mig Mange tak på forhånd!
  • HASTER! rettelse af mit metode og teori afsnit! Biologi og Samfundsfag!

    Forumindlæg
    Jeg har benyttet mig af forskellige metoder og teorier til at komme frem til min konklusion. Naturvidenskabeligt – Biologi Materiale (Empiri): Videnskab bygger på empiri; data fra fx eksperimenter og tekster. Jeg har læst bøger og rapporter om fedme og hypoteser/ forsøgsresultater. Teori og ...
  • Er der ikke nok nogen der vil rette min biologi rapport??

    Forumindlæg
    Please , er der ikke nogen der vil rette mi biologi rapport!!
  • |a+b|≤|a|+|b|

    Forumindlæg
    Skal vise hvorfor det her er sandt med alle reelle tal. hjælp?
  • Dansk skriftlig fremstilling - åh nej!!!!!!

    Forumindlæg
    Jeg fandt ud i dag, at jeg havde misforstået det billede der var ved opgave nummer 3 - novellen om hænder. Jeg valgte overskriften "Med livet i hænderne" Jeg så billedet som to hænder der sådan giver hånd som en aftale, og det mener jeg, at man kan se i min novelle, fordi der er en ...
  • His A og Fys A

    Forumindlæg
    Hej....... jeg har været at skrive om atombomber i mit studieretningsprojekt i his og fys. har begge fag på A-niveau............ Hvad synes I bedst at hovedfaget skal være.?
  • Biologi eksamen imorgen :'( kl .08:00

    Forumindlæg
    Hej folkens.. Jeg skal til Biologi B eksamen.. Er der nogen der har noter om "Type 1 -diabetes og insulin"? Need help.. eller figur der er forklaret.. DET HASTER LIDT. JEG SKAL FORKLARE SÅ MANGE FIGUR SOM MULIGT.. er der nogen der har masser figur som er beskrivet eller forklare...
  • Et par dage inden skr. eksamen mat A niveau

    Forumindlæg
    Hej, På fredag skal jeg til skriftlig eksamen i matematik A niveau på STX. Nogle råd til hvad man lige kan gøre her i de kommende dage, så man er 100% klar til eksamen og til at score 12-tallet? PS: jeg har regnet 17 eksamenssæt og samtlige vejledende opgaver fra EMU tak :)
  • Matematik A-Niveau d. 29 maj - Opgave 15

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne lige tjekke noget. Af dem som var oppe til eksamen i dag, hvordan lavede I opgave 15? Mig selv og dem jeg snakkede med er meget usikre. I en model for en bestemt kemisk reaktion omdannes et stof A. Mængden af stoffet A som funktion af tiden er en løsning til differentiallignin...
  • Kan man få skriftlig fravære, hvis man aflevere forsent?

    Forumindlæg
    Kan man få skriftlig fravære, hvis man har afleveret, men lille smule forsinket? og man har lavet hele opgaven! tak
  • Må man indsætte et billede i dansk skriftlig fremstilling?

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der ved om man må indsætte et billede fra Google til sit Word dokument i dansk skriftlig fremstilling (terminsprøve)?
  • Større skriftlig opgave i dansk (need help)

    Forumindlæg
    Ja, som sagt skal jeg igang med at skrive en større skriftlig opgave i dansk, på HHX 2. år. Jeg har valgt at skrive om bogen "Sådan er der så meget", af Finn Søeborg. Brødteksten i opgaven skal være på 8 sider, hvorpå jeg så har lavet de/den typiske aktantmodel, berettermodel, og kontra...
  • Biologi eksamen hjælp - nerve og hormon systemet

    Forumindlæg
    Hej alle biologer på studieportalen. Jeg skal til ekssamen i Biologi C om 4 dage og er ved at forberede diverse opgaver. Jeg har i en opgave omkring Kommunikation – hormoner og transmitterstoffer fået flg. spørgsmål som jeg finder utroligt svært: "Beskriv hvordan kroppens celler ka...
  • Større skriftlig opgave (historie) om pesten

    Forumindlæg
    Jeg har valgt at skrive om pesten i ca. 1350 btw Jeg har fundet en tekst der fortæller at Kaffa (En vigtig by for Italiens handelsnet i 1300-tallet) var det første sted i Europa som sådan der blev ramt. Dog er jeg ikke sikker. Der står nemlig at det skete (1346) da Kaffa og Tyrkiske tropper var...