Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 3721 til 3740 af 58387
-
eksamen
ForumindlægHvornår får man at vide hvornår de mdt eksamener afholdes på gymnasiet? Er der ikke fastsat en bestemt dato? -
Eksamen
ForumindlægJeg skal snart op i mundtlig matematik. Er der nogen der har et eksempel (evt et opgavesæt) ? -
eksamen
Forumindlægkan nogen forklare disse: parablen toppunktsform f(x)=a(x−xo)2+df(x)=a(x−xo)2+d parablen standardform den rette linje y=ax+b y=ax+b -
Eksamen
ForumindlægHej der er ikke tilfældigvis en der ligger inde med Eichendorff"Die Zwei Gesellen" på dansk eller E.T.A. Hoffmann "eine Spukgeschichte" -
Hjælp til eksamen
ForumindlægEr der nogle som kan forklare mig, hvad "kosmologi" er? -
Eksamen
ForumindlægTak for hjælp til kemi. Jeg vil bare sige, at jeg fik 10. Det gik super godt. -
Hjælp til eksamen
ForumindlægHej, har lige et par spørgsmål, for som i nok kan gætte skal jeg snart op i FSA, så håber i kan hjælpe, gerne bare md et eneklt.. Virker en dynamo lygte på samme måde som en el-generator? Hvad er forskellem på strøm og spænding? Had for nogle andre måder findes der at lave strøm på end induk... -
Eksam
ForumindlægJeg skal op til mundtlig fysik her på fredag, og jeg skal tale om lydens egenskaber. Hvad er det helt præsict?? -
eksamen
Forumindlæghej hvad menes der med dette -
Eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i samfundsfag, og jeg har trukket overemnet: ''Den flerkulturelle verden,'' dog ved jeg ikke hvilket underemne jeg skal vælge. Er der nogen af jer der har nogle ideer? tak på forhånd -
hjælp til eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal til kemieksamen i morgen. Vi har fået udleveret et stykke papir, med 12 forskellige ting vi kan komme op i, med dertilhørende spørgsmål, og fagbegreber vi skal komme ind på. jeg har svaret på stort set alle ting, men har rigtig svært ved at forstå fagbegreberne, trods at jeg næst... -
Skrf. eksamen, 3g - QUEENIE!
ForumindlægHvad siger I til den? Er jeg den eneste, der synes, at det var en umådelig svær oversættelse? -
nogen der kan hjælpe mig med opg. 4.4 i fsa maj 2008?
Forumindlægjeg kan ikke finde ud af hvordan man skal regne svaret ud, kunne godt bruge lidt hjælp -
Dansk/engelsk ordbog til Mac computer.
ForumindlægJeg har fået en ny Mac computer...! Da jeg skal bruge den til min uddannelse, har jeg MEGET brug for en dansk/engelsk og en engelsk/dansk ordbog. Er der nogen der kender en type der kan installeres på en Mac computer... Eller hvad kan jeg lige gøre? Det er vigtigt at det ikke bare er en ordbog, d... -
Hvad betyder dette i lyrikken "Engelske Socialister"
ForumindlægHej. Jeg skal op i engelske socialister til min eksamen, men der er noget af en strofe, jeg ikke ved, hvad betyder fuldkommen. Her snakker jeg om første halvdel af strofe 5 i "Engelske Socialister". Du kan også se strofen her: Høre I Stormen, mærke I Strømmen; Det bryder omkring os... -
eksamen
Forumindlæghej hej.. jeg står og skal til fysik eksamen på torsdag.. går på adgangskursus til maskinmester uddanelsen.. vi har skrevet en opgave som jeg så skal op i.. men har aldrig prøvet det før, så tænkte om der var en der kunne fortælle hvordan man lige skal gribe det an ? på forhånd tak:) -
eksamen
Forumindlæghej! jeg skal starte i 9 klasse og er lidt nysgerrig over hvilken emner jeg kan komme op i fysik/kemi mundligt eksamen, jeg ved jeg kan komme op i metaller, men hvilken andre emner kan jeg også komme op i? -
Eksamen..
ForumindlægSå har jeg været til eksamen i dag, og det gik desværre ret dårligt. Så jeg håber jeg er bestået så jeg ikke skal til reeksamen. Efter eksamenen fandt jeg ud af jeg havde lavet nogle dumme fejl.. generelt kan jeg finde på at lave dumme fejl i de mest simple spørgsmål under eksamen. Hvad kan d... -
eksamen...
ForumindlægHey.. r der nogle, der kan fortælle mig datoerene for hvornår gymnasieelever skal op til de skriftlige prøver. Tænker på 2 g.... -
Eksamen..
ForumindlægHej skal op i tysk og har fundt ud af at jeg ikke har mange nota.. Vil høre om der er nogen af jer der har læst noget af min Eksamenopgivelser og måske har nogle nota? I så fald vil jeg gerne høre om i vil del dem med mig? Fx. resumer osv. Her min pensum : Frd. Dürrenmatt: Es geschah am hellicht...
