Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 3761 til 3780 af 65692
-
matematik hjælp
ForumindlægHej folkens. jeg har brug for hjælp ved en af mine opgaver. Opgaven lyder: Beregn rumfanget af børnebassinet, når dybden i børnebassinet er 1,20 m.? håber i vil hjælpe mig. -
matematik
Forumindlæghej er der en der kan hjælpe med denne opgave (se vedhæftet) -
MATEMATIK!!
ForumindlægHej jeg kan simpelthen ikke finde ud af det her! Konstruér en trekant ABC, hvor < A = 50 grader og AB = AC = 5 cm. Hvad kaldes sådan en trekant Aål < B og < C. DETTE ER INDSKRIVNING - PÅ FORHÅND TAK!! -
matematik
ForumindlægEr der nogen der kan forklar mig hvordan man bestemmer f' for den funktion f(x)=5e^x+x^4 tak på forhånd -
Matematik
ForumindlægHej alle dejlige mennesker:-). Jeg sidder her med en opgave jeg simpelt hen ikke kan løse. Den lyder hvad en tiendedel af foreksempel:3800. Det virker meget let men jeg kan ikke huske hvordan jeg gør. Håber i kan hjælpe. På forhånd tak:-) -
Matematik, hjælp
ForumindlægHej Jeg har virkeligt akut brug for hjælp til denne opgave: i trekant ABC gælder: |BC|=2|AB| og |AC|=5/2|AB| altså: a = 2c b=2,5c a) bestem cosC (er løst) b) bestem arealet af trekant ABC udtrykt ved c -
Matematik
ForumindlægHvorfor skal f og g være kontinuerte funktioner -
matematik
Forumindlægbestem værdien af udtrykkene: 10% af 47,50kr = ? kr -
HJÆLP - MATEMATIK HASTER!
ForumindlægHej :-) Jeg har simpelthen glemt, hvordan man beregner en opgave som følgende: Indbyggertallet i en større by var 13,25 mio. i år 2007. Derefter faldt det med 2,3% pr. år. Opstil en prognose for indbyggertallet i år 2015 på følgende måde: a) Bestem en model (en funktionsforskrift) for indbyggert... -
Matematik hjælp
ForumindlægJeg har et regne styk som jeg ikke kan regne spørgsmålet er y=68-7x -
hjælp til matematik
ForumindlægJeg sidder med en ligning, hvor jeg skal finde grundmængden og x. Ligningen er: 5/3-x - 1/7 * 5 = 4(x+1)/x -
Matematik hjælp
ForumindlægHej tænkte om nogen herinde er gode til observationer? -
Matematik
ForumindlægHvis dividenden er "d", kvotieten er "b" Hvis divisor er "d", kvotienten er"k", og rewsten "r" -
matematik
Forumindlæggrafen på figuren viser længde af en haj de første 12 levemåneder i denne periode vokser hajens længde med tilnæremelse i linært a=hvor meget vokser hajens længde pr. måned? -
matematik
Forumindlægen båd med pebernødder ankommer hver 6. dag i havnen i juleby. en anden båd har nisseøl om bord og ankommer hver 8. dag til samme havn. den 3. december er begge både i havnen. Hvilken dato er de to både igen i havnen -
Eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal til religion c eksamen her i morgen og jeg har 4 i årskarakter. Jeg kan virkelig ikke lide faget og tror ærligt ikke at jeg består, da jeg ikke kan nå at få læst hele pensum. Hvis jeg ikke består eksamen men har 4 i årskarakter, vil jeg så bestå faget og stadig blive student? -
Eksamen
ForumindlægHej derude.. Jeg skal desværre op til eksamen i historie, men først d. 12 juni. Vi har 24 timers eksamen og det er jeg rigtig glad for. Hader virkelig historie. Er der nogle, som har nogle gode råd til hvad man skal gøre? Hvor meget skal man læse op osv? - for har jo 24 timer til at sætte mig i... -
Eksamen
ForumindlægHej hvor meget vægter en eksamenskarakter? vægter den ligeså meget som årskarakteren? Jeg skal op i biologi A skriftlig eksamen og har klaret mig med et 4 tal til årskarakteren, og vil gerne vide at hvis jeg får 02 til eksamen er det så gennemsnittet af både årskarakteren og eksamenskarakteren ... -
HJÆLP! Eksamen!
ForumindlægHej alle! Jeg skal til religionseksamen snart. Jeg kunne godt tænke mig at høre fra andre der har været oppe i religion. Her tænker jeg mest på gode råd til både eksamen og forberedelsen. På forhånd, TAK! -
Hjælp til eksamen
ForumindlægJeg sidder i den situation at jeg ved en fejl har til eksamen gentaget nogle linjer om igen da jeg skulle fikse layout har det en meget stor effekt på min karakter
