Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 3841 til 3860 af 154032
  • Gode råd til biologi C eksamen (HF)?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til biologi eksamen om en uge, og jeg er ret overvældet lige nu. Vores lærer har sendt 18 spørgsmål til os, hvoraf man jo så trækker et af dem til eksamen. Jeg havde derfor tænkt, at jeg ville svare på alle spørgsmålene inden eksamen, så jeg kunne bruge forberedelsestiden fornuftig...
  • forklaring af figurer fra "biologi til tiden"

    Forumindlæg
    jeg sidder og læser op til min biologi eksamen, jeg er nået til forklaring af meiose i min bog "biologi til tiden" forklarer figur 126 hvordan en normal Meiose foregår, i sidste step er der billede af 4 sædceller der hver har 2 kromatider (23 kromosomer i alt) men på figur 138 forklar...
  • Bud på min stil, dansk skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Jeg vil blive rigtig glad hvis nogle af jer herinde som har læst teksten vil lige læse min stil igennem og vurdere den til en karakter. Jeg har altid ligget på et 7 tal(fik også 7 til termins) så vil da lige høre om den er under et 7 tal denne gang. Har da lidt fornemmelsen af det nemlig. Efter j...
  • eksamen idag?? dansk skriftlig fremstilling - fp9

    Forumindlæg
    Andre som har været til eksamen i dansk skriftlig fremstilling i dag? (9. klasse) Hvilken opgave valgte du, hvad skrev du om og hvordan tror du det gik? Jeg valgte den 4. opgave (Dittes dilemma - blogindlæg). Jeg skrev om en "egen" historie (havde været til fest og var kommet til at ...
  • Tværfagligt: Fysik, Kemi, Biologi, Geologi/Geografi

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen, som muligvis har nogle gode idéer til, hvad et problemstilling kunne være til overemnet "Den enkelte & samfundets udledning af stoffer"? Jeg er også meget åbne for arbejdsspørgsmål, som jeg derefter selv kan formidle. Tak på forhånd! :-)
  • Hjælp tilbydes i : Mat A, Fys A og Kem A

    Forumindlæg
    Mit navn er Peter. Jeg er en 35-årig kemistuderende fra Lunds Universitet (ved siden af studiet arbejder jeg som gymnasielærer i kemi.) Hjælp til Matematik, fysik og kemi (op til gymnasialt A-niveau i de to første og på universitetsniveau i kemi) tilbydes. De venligste hilsener Peter
  • Skriftlig dansk - eksamen 2005, maj.

    Forumindlæg
    Hej!Er der nogen derude som har lavet en stil i dette hæfte?Jeg ville sætte stor pris på, hvis der var nogen der ville uploade én af stilene :) ?På forhånd tak..Vh, Martin
  • HF dansk skriftlig eksamen 2012

    Forumindlæg
    heey guys!! hvilken opgave skrev i? og hvordan synes i det gik...?? :P
  • Emnerne til FSA skriftlig fremstilling i 2007?

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan huske emnerne i stileoplægget fra 2007? :D
  • Dansk skriftlig fremstilling - Hvad vil i give den i karakter?

    Forumindlæg
    Hvad vil i give dette essay i karakter? Hvad er digital mobning? og hvordan starter mobning? Opstår mobning bare ud i den blå luft, eller starter det med andres opfattelse og indtryk, af en. At man f.eks skiller sig ud af mængden. Man følger ikke de andres smag af musik, tøj, drenge, og alkohol...
  • Fransk Skriftlig fremstilling maj 2012

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen, som kender overskriften/titlen til fransk fsa i 2012 maj? eller hvad den går ud på? Tak :)
  • Spørgsmål vedrørende skriftlig eksamen på b

    Forumindlæg
    Hej alle Kan se ud fra tidligere eksamenssæt, at der kræves at man forklare hvad man gør og hvad man gør brug af. Jeg tænker, hvor meget forventes der egentlig til forklaringerne? Hvis jeg f.eks. løser en almindelig andengradsligning, hvor diskriminant formlen anvendes, forventes der at der bliv...
  • Dansk skriftlig fremstilling FSA - december

    Forumindlæg
    Her er den vedlagte prøve for december 2012.
  • Mat skriftlig eksamen idag - hvordan gik det?

    Forumindlæg
    Hej... Hvordan gik jeres matematik skr. eksamen idag? Er der nogle der vil uploade jeres besvarelser her så vi kan sammenligne resultaterne med hinanden?
  • Good bye, Lenin - SKRIFTLIG OPGAVE

    Forumindlæg
    Hey, som i jo nok ikke ved er jeg ikke den bedste til tysk, så ville høre om i har lavet denne opgave før, og måske kunne give en hånd? :)
  • Hjælp - Må man udskrive i pdf til skriftlig fsa

    Forumindlæg
    Hjælp,
  • Biologi- Historie --> metoder + nyt materialer.... HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej Alle. Skal op til At eksamen her den 2/6-09 og er meget i tvivl om metoder i historie og biologi. + om der er noget nyt materiale. Har om Darwin og hans rejse til galagos ørene. Er der nogen der kan hælpe? jo hurtigere jo bedre.
  • Reducering (a-b)(a+b)+b(a+b)-a^2

    Forumindlæg
    Hvordan reduceres stykket: (a-b)(a+b)+b(a+b)-a^2 Håber i vil hjælpe med en løsning og evt. forklaring..
  • a afledet?

    Forumindlæg
    Hvad bliver a hvis man differentiere det ?
  • Valgfag (kemi A, fysik A, engelsk A)

    Forumindlæg
    Jeg har studieretningen: Mat A, Fys B, Kemi B Jeg skal have hævet et fag fra B-niveau til A-niveau! Jeg er i tvivl, om jeg skal hæve enten fysik, kemi eller engelsk på A-niveau. Endvidere er jeg i tvivl, om jeg skal have 5 A-niveau-fag. Er der nogle, med samme studieretning, der har erfaringer på...