Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 3841 til 3860 af 65692
-
Eksamen.... HJÆLP!
ForumindlægHej med jer! Er der nogen af jer, der har været til eksamen i Eø? Er bare lidt interesseret i at vide, hvad det helt præcist er man skal kunne. Ved godt at man trækker et spørgsmål og skal forklare regnskab eller model for en virksomhed, men er der noget der er helt specielt godt at kunne? Skal m... -
nogen der sælger Vejen til Matematik AB1 og A2
Forumindlæghej, nogen der sælger Vejen til matematik AB1, 1 udgave før 2010 eller 2. udgave 2010 og Vejen til Matematik A2, 1. udgave før 2010 eller 2. udgave 2011. vh Diana -
mundtligt matematik imorgen haster !!
ForumindlægHej har mundtligt matematik eksamen imorgen og er bange for at dumpe og at jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal. Arbejder i grupper Håber i kan give råd og vejled mig med hvad jeg skal gøre imorgen. PS DET HASTER -
Hjælp til Matematik!
ForumindlægMatematik: Lektiehjælp / opgavehjælp: Går du i gymnasiet, handelskolen, teknisk gymnasium, og har du svært ved (eller har ikke tid til) at få dine Matematik-opgaver eller afleveringer lavet. Så er hjælpen kommet. Skriv til mail ([email protected]), hvis det fanger. Pris efter aftale. Bor i købe... -
HJÆLP TIL MATEMATIK
ForumindlægHar fået denne opgange i Matematik (eller det er et fag der hedder matematik for nørder) og kan ikke finde ud af opgave 5 og 6 som jeg nu har lagt billede ind af. Håber at nogle kan hjælpe mig! Man skal forkorte det. Opgave 5 og 6 På billedet som er ... -
matematik
Forumindlæghej jeg har et spørgesmål i matematik, men kan ikke rigtig huske det... hvad giver -x? lav et cilleben med -x og skriv punkterne i koordinatsystem. jeg ved godt hvordan man laver den, men kan bare ikke huske hvad -x gav.. TAK (-: -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg ville bare spørge, om forholdene til dette års eksamen er det samme for 1.g'er og 2.g'er,som det er for 3.g'erne, altså om vi også skulle til eksamen -
eksamen
Forumindlægjeg står og skal til eksamen i religion på mandag og er lidt i tvivl hvordan jeg skal bære mig ad til eksamen? hvad skal jeg sige og sådan? og hvad skal jeg have styr på inden eksamen? på forhånd tak :) -
Spansk hjælp til afleveringer, eksamen osv...
ForumindlægHej derude. Jeg har stor erfaring indenfor Spansk-området (hvilket også er mit 2. modersmål), oversættelser, tolkning, undervisning og opgavehjælp, fra gymnasie til universitetsniveau. Jeg tilbyder en hjælpende hånd i spansk på alle niveauer, begynder til avanceret. Det kan f.eks. være ti... -
eksamen hjæælp
ForumindlægJeg skal i mit spørgsmål til eksamen imorgen gøre rede for de specielle forhold omkring regnskovens økologi og sammenligne med et dansk skovøkosystem. Hvad ville i komme ind på her ? er rimelig meget i tvivl om hvor meget og hvad jeg skal komme ind på, da det jo trods alt kun er på redegørende n... -
Eksamen
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen kl 14 i samfundsfag c-niveau, og jeg ville høre om der er nogen der ved hvordan det foregår, altså om man bare trækker et spørgsmål eller hvordan. Og hvis nogen har nogen gode råd til forberedelse ville det også være super :D -
HJÆLP HJÆLP EKSAMEN
ForumindlægJeg skal op til den mundtlige eksamen i dansk i 9. klasse. Jeg har trukket "Essays i udtryksform" til mit fordybelsesområde. Er der nogen, der kan hjælpe mig med at finde en god tekst jeg kan gå i dybden med? Tak på forhånd :) -
Eksamen?
ForumindlægHvad er det for nogle emner, man bliver stillet for i mundtlig dansk?Har ingen anelse!:D -
Matematik C prøve
ForumindlægHej! Jeg håber i vil hjælpe mig hurtigst muligt, da jeg skal til mundtlig prøve i mat B imorgen Mit spørgsmål lyder: Der ønskes en gennemgang af eksponentielfunktioner. Herunder skal du komme ind på, hvordan a og b bestemmes samt funktionens graf. Desuden skal du komme ind på fordoblingskon... -
Matematik (plangeometri, trigonemtri og vektor
ForumindlægHej kan nogen hjælpe mig med de 10 første opgave? Jeg har været i gang i to timer uden at få lavet nogen af dem, da jeg ikke kan forstå opgaver eller ved hva jeg gør er korrekt. Vil betyde meget! -
matematik............
ForumindlægEn opgave som jeg ikke kan finde ud af. Jeg kan ikke finde ud af at løse den.det er en mørk og stille nat. månen er dækket af tunge skyer og regnen siler roligt ned i lodrette stråler. du befinder dig i et rum med vandret tag. der er kun en udgang fra rummet, nemlig en 80*80 cm stor åbning i tage... -
Noter til Musik A på stx
ForumindlægHejsa. Jeg er en studerende på en stx, som er virkelig dårlig til grundlæggene og sværre musik teori. jeg har det på A niveau, og jeg skal til terminsprøve her i næste uge. Er der nogle der ligger inde med masse noter (grundlæggende viden, melodisk analyse osv) som vil dele dem med mig. Håber vir... -
Biotek - studieretningen STX
ForumindlægHej Jeg overvejer studieretningen biotek på Herning Gymnasium. Er der nogle der har haft denne? Hvis ja - Hvad lærer man om? Er den sværere end andre, og hvad kan I foreslå som valgfag til denne for at få bedste forståelse? På forhånd tak for hjælp. Ps. Jeg har hørt at ens gennemsnit ryger ned... -
Matematik
ForumindlægHej alle. Jeg sidder med en matematik opgave som jeg ikke kan finde hoved eller hale i. Opgaven lyder således: Bestem for hvilke x-værdier, tangenterne til ln(x) og x^2 har samme hældningskoefficient. Tak :-) -
SØGER UNDERVISER/HJÆLP/MENTOR TIL MUNDTLIG DANSK EKSAMEN PÅ LÆRERSEMINARIET
ForumindlægJeg søger en person, som kan hjælpe mig med min mundtlige dansk eksamen til august på lærerseminariet. Jeg skal følge studieordningen fra 2010. Håber du kan hjælpe!
