Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 4561 til 4580 af 40685
-
diffraktion eksamens hjælp
Forumindlæger der nogle som kan hjælpe med diffraktion -
hjælp!!!! Dansk eksamen
Forumindlægmit spørgsmål er: jeg skal op i en novelle der hedder Polterabend, og har et spørgsmål om dette. "og efter introduktionen af Hanne og Iben, som udstrålede en stor glæde på parrets vegne, der gjorde Jesper og Per lidt kejtede, selvom de langtfra var novicer" Ordet novice kan ikke ikke h... -
eksamen - samfundsfag
ForumindlægHej, vi er 3 piger som skal op til samfundsfagseksamen snart. Vi har trukket danmark i internationale relationer (hvor vi har valgt at sætte fokus på eu og fn). Vores problemstilling er: Hvilken betydning har internationale organisationer for Danmarks forpligtelser overfor immigranter og flygtnin... -
HJÆLP EKSAMEN BIO!!!
ForumindlægHvordan opstår hjerte-kar sygdomme? -
Tysk eksamen
ForumindlægEr der noget der har forslag til underemner til dette overemne "Deutsche Geschichte" (Tysk historie) Tak på forhånd :) -
Eksamens opgave
ForumindlægHej, er der nigle der kan hjælpe med nogen af disse? -
Hjææælp - Eksame
ForumindlægHej, er der nogen der kender gode hjemmesider man kan øve sig på? Og evt. nogle gode råd? :D -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHvor meget tæller det ned hvis man har misset en vigtig pointe i novellen, men alligevel har fået en god analyse og fortolkning ud af historien? :) -
Beståelse af eksamen
ForumindlægHej Hvis man nu har bestået alle sine eksamner pånær dansk er man så stadig blevet student? Altså hvis jeg nu har afsluttet alle mine eksamner og mit gennemsnit ligger på 5, kan jeg så stadig blive student selvom at mit gennemsnit i dansk kun ligger på 1,2? Har hørt at dansk SKAL beståes, el... -
Eksame i morgen!!
ForumindlægHvad er en beskurer ? ( eller hvad betyder det) . Kunne ikke finde hjælp fra internettet... :( Tak i forvejen. :) -
HJÆLP - engelsk eksamen
ForumindlægHej alle.. Håber i kan hjælpe mig i engelsk. Jeg har fået en artikel af Fay weldon der hedder "starved to love" - er der nogen der har læst den og kan give et kort referat? for kan ikke finde ud af at lave et referat! - Håber i kan hjælpe! KH Katrine -
Kortfilm eksamen
ForumindlægHej, Hvad kunne man vælge som oplæsningsstykke til kortfilmen "Pistol"? -
Historie eksamen
ForumindlægHej jeg skal til historie eksamen den 23 juni. Det er min sidste folkeskolen afg eksamen. Da jeg har skuffet lidt med de sidste 2 karaktere vil jeg gerne slutte det hele af med en meget god karakter i historie. Vil helst ikke have under 10 da det ikke vil være tilfredstillende på nogen måde. Jeg ... -
Dansk - eksamen
ForumindlægJeg frygter virkelig virkelig min dansk eksamen på onsdag (den sidste så er der hue på bagefter :))..! Jeg synes det er svært at gennemskue hvad man skal gøre og det med det er ukendt tekst hjælper ikke rigtig på situationen..Synes min lærer har lagt meget vægt på at vi for guds skyld ikke skal n... -
HASTER, EKSAMENS SPØRGSMÅL !
ForumindlægHeeey, jeg har virkelig brug for disse ting her, dajeg skal i eksamen I DEET ! .. Og har ingen eksempler, er nogen villige til at hjælpe, eller som har ? .. pLeaaase i vil redde miig ! : To eksempler hvor det formanalytiske er i centrum - eksemplerne skal være fra malerier. To eksempler hvor de... -
Eksamen, please.
ForumindlægHej jeg skal snart op til eksamen i Oldtidskundskab, og har i den sidste uge ikke bestilt andet end at læse, læse, og kigge på vaser osv. Er simpelthen udmattet, mit spørgsåmål er dog hvordan forgår eksamen helt konkret på den gamle ordning. Skær det gerne ud i pap, eller trinsvis for jeg er så... -
Hjælp! Drama-eksamen
ForumindlægHejsa :-) Da jeg snart skal til eksamen i Drama c, og er lidt på bar bund med hensyn til, hvad det oplæg man skal holde på ca. 10 minutter skal indeholde og ligeledes med portefolien. Ville det bare være super skønt, hvis der var nogen, der evt. har været til eksamen i drama og ved hvad det dreje... -
Design eksamen
ForumindlægHejsa.. Tænkte på om der var nogen der havde været til eksamen i design?!Ved god hvordan det sådan rimelig foregår. Men mit problem er så, at når man skal fortælle om sit eksamensprojekt, hvad er sådan cirka det vigtigste at komme ind på?- Er det ens tanker i forbindelse med at lave det? - HVilke... -
Hvordan foregår mundtlig eksamen?
ForumindlægHej hvor længe har man til forberedelse og eksamination og hvordan kunne de typiske spørgsmål lyde? -
Matematik eksamen point fordeling?
ForumindlægHej Ved at der er afsat nogle point i skriftlig matematik på B-niveau som gives udfra helhedsindtrykket af opgavesættet... Men hvor mange point er det? Nogle siger 10 og andre 5.. Så er blevet lidt i tvivl. Er der nogen som ved det?
