Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 481 til 500 af 181597
-
Skriftlig eksamen 31 maj 2012
ForumindlægHej guys Var der nogen der var oppe i skriftlig eksamen her sidst i maj. Ville spørge om vi kunne sammenligne svar, for er hamrende nysgerrig om hvordan det er gået. -
Vurdering af skriftlig engelsk A eksamensopgave
ForumindlægHej alle. Som mange andre herinde, var jeg til skriftlig engelsk eksamen idag. Jeg er dog i tvivl om, hvor godt jeg har ramt genren, og hvor god min opgave egentlig blev. Dermed må i meget gerne læse den igennem, og dernæst komme med jeres mening og vurdering. I må også gerne komme med et bud på,... -
Skriftlige eksamen - Klage
ForumindlægHej :) Nogen der vil kommentere min opgavebesvarelse på STX Engelsk B skriftlig eksamen? Ligger normalt på 10, men fik 02 og fatter ikke hvorfor! B. The Dress The community contains a lot of different perspectives and views on what a perfect family life is. What is a perfect relationship betwee... -
HASTER HASTER - SKRIFTLIG EKSAM I MORGEN ??
ForumindlægHej Alle. Jeg kan virkelig ikke huske hvordan man regner en forskrift ud når man har 2 punkter for eksponential og potenes. UDEN HJÆLPEMIDLER??.. Jeg kender godt formlerne på dem, men man kan jo ikke regne noget i rod eller i 10 tals logaritme uden lommerregner. Håber i kan hjælpe mig. Jeg s... -
Eksamen
Forumindlæghalløj. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan fysikeksamen foregår? VH. ELWIS -
Samfundsfag skriftlig eksamen STX A elektronisk/digital
ForumindlægHej alle. Var i dag oppe i digital skriftlig samfundsfagseksamen på A-niveau med adgang til internettet. Er der nogen der ved, hvor strengt kravet om at indrage supplerende materiale er, og hvor stor betydning det har for bedømmelsen af opgaven? -
Matematik A eksamen, maj 2008
ForumindlægJeg ville lige høre om nogen lå inde med Mat A facitlisten fra maj 2008. Ville endelig godt se hvilke fejl jeg har lavet. -
Matematik hjælp!
Forumindlæghej jeg skal snart op i skriftlig matematik, og tænkte på om nogen af jer kender en side hvor man kan øve mat. på 1.g niveau??? På forhånd tak :) -
Mat A skr. Eksamen: Hvad synes i?
ForumindlægSå har der været skr. eksamen i Matematik A. Hvad synes i så om opgaverne? Jeg synes de var rimlige nemme, dog kunne jeg ikke huske omkring substitutionsmetoden for integral regninger, så opgave 4 i delen uden hjælpemidler fik jeg slavet forkert. Ellers ser resten rigtigt ud, og håber på 12 we... -
Vurdering af skriftlig eksamen besvarelse
ForumindlægHej er der nogen der vil vurdere min besvarelse til skriftlig eksamen 4. juni i Kemi A? :) -
Matematik A 2011 december.
ForumindlægHej alle, Jeg skal op i skriftlig matematik paa A-niveau i morgen. Det bliver spaendende at se, hvilke typer opgaver de finder paa denne gang. Nogle med nogen bud paa hvad der vil komme? Hvad man skal have styr paa til opgaven uden hjaelpemidler? Og hvad skal man huske til eksamen? Jeg sidde... -
Matematik A eksamen d. 23/5
ForumindlægHej. Jeg har været til eksamen i dag. Jeg er i tvivl ift. to af opgaverne, som jeg har vedhæftet herunder. Jeg ville virkelig værdsætter, hvis en af jer ville beregne opgaverne. Facit er nok, skal bare lige se om jeg har regnet rigtigt. Dbh -
Motion matematik skriftlig
ForumindlægDet knipper med disse her opgaver. Er der nogen derude som kan hjælpe mig? -
Matematik eksamen uden hjælpemidler
ForumindlægHej Jeg skal op i skriftlig matematik på Mandag.. Men har meget lidt styr på det, og er specielt nervøs ang. den uden hjælpemidler ( den med hjælpemidler kan man vel altid finde noget i bogen eller nogle noter til hvordan man løser det (?)) Jeg vil derfor gerne vide hvilke opgaver der som regel... -
Mundtlig matematik eksamen A-niveau
ForumindlægHej jeg har fået stillet disse to spørgsmål til mundtlig eksamen i matematik: 1. Vektorer i planen Du skal behandle skalarprodukt og anvendelser heraf. Vektorer i planen 2. Du skal behandle determinant og anvendelser heraf. Tænkte på om der var nogle der kunne opstille nogle punkter i hver a... -
Gode tips til skriftelig matematik prøve
ForumindlægHey...Jeg ville lige hører om der har nogle gode råd til hvad man kan gører for at få styr på de væsenligste ting til skrifte matematik eksamen på B-niveau...På forhånd tak -
Skriftlig eksamen..
ForumindlægEfter den skriftlige eksamen er overstået har jeg gået meget og tænkt over et af spørgsmålene. Hvor man skulle diskuetere hvilke muligheder og problemer der er ved at sikre ligestilling ad politiskeveje.. hvilke løsninger er i noget frem til? -
Fysik A Skriftlig STX - hvad synes I?
ForumindlægHej med jer! Jeg har netop været til eksamen i fysik A på STX - er der andre fysser derude? Jeg er interesseret i at høre hvad I synes om sættet - i min klasse var vi nemlig ret lettede over dets sværhedsgrad. er det også jeres indtryk? -
Matematik skriftlig - computer eller "i hånden"?
ForumindlægHej! Jeg skal til skiftlig eksamen i matematik B på tirsdag, og jeg er nysgerrig for at vide, hvad andre gør i delprøven med hjælpemidler. Bruger i fx WordMat, eller laver I det bare "i hånden"? Jeg har selv en Mac, og det virker WordMat ikke til, så jeg er meget i tvivl om, hvad jeg s... -
skriftlig eksamen
ForumindlægEr ens lærer med til at bedømme en ved skriftlig eksamen i gym? Kan nemlig ikke huske det?
