Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 4981 til 5000 af 181598
-
Eksamen psykologi
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen psykologi c . Det har jeg aldrig prøvet. Er der nogen der har lyst til at fortæller hvad det går ud på hvad kan man trække og hvordan jeg griber det an -
Matematik – København Ø.
ForumindlægHej! Da jeg skal til skriftlig MAT C. eksamen her på fredag, søger jeg (desperat) et par timers gennemgang af emnerne - i dag, i morgen, onsdag eller senest torsdag. Jeg forestiller mig et aftalt beløb for timerne, med bonus kompensation hvis det resulterer i gode karakterer! :-) Derudover san... -
hej, til muntlige eksammen skal jeg kort fortale om x2-fordeling
Forumindlæghej, til muntlige eksammen skal jeg kort fortale om x2-fordeling kan nogle hjælpe?? -
Engelsk A og 5 A fag!!!
ForumindlægHej, jeg skal snart til at vælge valgfag. Jeg er i tvivl om jeg skal vælge engelsk A, da jeg allerede har 4 A fag (matematik, kemi, dansk, teknik-fag). Jeg har desperat brug for hjælp, og jeg ville høre om nogle af jer har eerfaring med enten 5 A-fag eller Engelsk A. BTW engelsk er et af mine yn... -
STX-1, Mat A og B, 18. maj
ForumindlægKortfattet resultatliste til STX-eksamen. Der tages forbehold for regnefejl, ligesom jeg ikke gennemgår detaljerede udregninger: STX-A Opg. 1: x=-4 v x=3 Opg. 2: t=-1/5 Opg. 3: 23 er antal fluer til start og 1,386 viser en vækst på 38,6% fluer pr. døgn. Opg. 4: f er løsning til differentiallignin... -
Historie A
ForumindlægHar skal til 24-timers eksamen i his her på mandag. Men vi har overhovdet ikk hørt om hvordan eksamen foregår. Er der evt. nogle der har nogle erfaringer og gode råd? -
Half a Life, Post Colonialism - Mundtlig eksamen
ForumindlægHej derude! Jeg skal op til Engelsk mundtlig i morgen. Vi trak spørgsmål tidligere i dag (vi har 24 timers forberedelse) og jeg trak et uddrag af romanen Half a Life af V.S. Naipaul (de første 9 sider). Jeg vil høre om nogen af jeg derude har læst den og kan evt ridse kort op hvordan ... -
Fysik på A
ForumindlægFysik er virkelig noget der interessere mig, - Er der en uddanelse man skal have Fysik A og eventuelt kemi b, for at kunne søge ind. -
hjælp til eksame sæt
ForumindlægGoddag..Sidder lige og laver følgende eksamen sæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/2002-10-2.pdfOg jeg har brug for hjælp til følgende opgaver, Opg 2 D og opg 3 a,c,e .. er på bar bund i alle tre opgaver.. -
Jeg har brug for hjælp har dumpet dansk A hvad gør jeg nu
ForumindlægHej. Jeg har lige været til eksamen i Dansk A både skriftlig og mundtlig, men har dumpet skriftlig og bestået mundtlig med 02. Jeg ved jeg har dumpet dansk a fordi gennemsnittet ikke er over 02. Hvilke muligheder er der for at jeg kan bestå dansk a på ville gerne søge videre og så dumper jeg s... -
nogle der har været op til fysik mdt eksamen
ForumindlægVille spørge om hvad i kom op i og hvordan spørgsmålene er bygget op. Får man et emne man skal redegøre for eller et emne og så et underspørgsmål der indskrænker emnet i noget bestemt, der skal uddybes. -
a^n
Forumindlægbevis at a^n*a^m=a^(n+m) hvor a,m,n ligger R. -
Matematik hjælper søges
ForumindlægHej :) Jeg skal matematik mundtlig eksamen på a-niveau, og søger i den forbindelse en hjælper til at gennemgå de 22 eksamens spørgsmål sammen med mig. Jeg forventer ved gennemgang at få udarbejdet en disposition till hvert spørgsmål. Meget gerne en dag i næste uge. Jeg har mulighed for ... -
A-fag
Forumindlægjeg skal snart til at vælge fag, men er i tvivl om hvad jeg skal vælge. Problemet er lidt at jeg allerede nu har 4 A-fag, dansk, historie, mat, og spansk. på den ene side ville jeg rigtig gerne have engelsk A men ved ikke om det bliver for meget med 5 A-fag. Nogen der kan sige om de A-fag jeg h... -
Tilfældige spørgsmål (eksamen)
ForumindlægHey. Skal op til religionseksamen på tirsdag og har nogle ting jeg gerne vil have afklaret. 1) Hvem styrer helt organisatorisk set almissen / zakaten i Islam? 2) Hvorfor genopstod Jesus efter at være blevet korsfæstet? 3) Har læst at Islam anerkender både jøde- og kristendommens profeter men mene... -
Hvad er Dansk A?
ForumindlægSkal start på dansk A niveau om ikke så længe, og ville gerne forberede mig godt. Nogender kan sige mig evt. hvad for nogle emner der bliver taget op, og hvordan det adskiller sig fra folkeskolen? Jeg ved det er meget analyse, men hvad ellers? Det er jo ikke kryds og bolle, og er der overhoved... -
Matematik Projekt 10. kl. - Krigsførsel
ForumindlægHej Jeg står og skal op til eksamen om under en måned på VUC. Da mit svageste fag er Mat ville jeg derfor spørge jer andre til råds. Vi har fået et projekt for til den mundtlige eksamen, og skulle selv vælge emnet. Jeg har derfor valgt Krigsførsel, og skal basere en række matematikstykker på de... -
mundtlig eksamen
ForumindlægJeg skal op til mundtlig eksamen i matematik... men er lost... nogle der har nogle notater jeg evt kan bruge? det er mundtlig eksamen i 1.G. Jeg skal op fredag... -
Hvornår for 3g elever på stx svar på deres skriftlige eksaminer?
ForumindlægHvornår for 3g elever på stx svar på deres skriftlige eksaminer? Mvh Ulrik -
Naturfag Eksamen
ForumindlægNå, hva' sys i så om den? Dem som var op i skriftlig naturfag idag?Jeg synes faktisk at der var lettere end jeg havde forventet!Hvilke opgaver synes i var svære, og hvilke var lette?Venlig hilsen mig.
