Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 5621 til 5640 af 176851
-
Samfundsfag eksamen
ForumindlægJeg skal til min mundtlige samfundsfag eksamen her på mandag, jeg er ikke 100% sikker på om det er prøveform A eller prøveform B. Men jeg ved bare at jeg går ind på mandag, får et spørgsmål. Og så har jeg 40 minutter til at forberede mit svar, og så 20 minutters fremlæggelse. Det meste af vo... -
Eksamen - Uden hjælpemidler
ForumindlægHvor meget tæller første del uden hjælpemidler i det den samlet skriftlige karakter, føler jeg har godt styr på det hele, men er rimelig nervøs for bare at gå kold og "glemme" alt. Er det bare 50/50 eller tæller den mere eller mindre? -
Solen - Fysik A
ForumindlægHar brug for hjælp til denne opgave :( Inden fusionsprocesserne gik i gang i Solen, bestod den af en varm gas af ioniseret hydrogen og helium med 0,62 u som gennemsnitlig partikelmasse. I løbet af 30 millioner år trak gasskyen sig sammen, mens den udstrålede den overskydende energi. I denne fase ... -
eksamen - anden gradsligninger
Forumindlæg"Gør rede for beviset for løsning af 2. gradsligning" Jeg har allerede bevist andengradsligningen og vist hvordan d = 0, d > 0 og d < 0 ser ud på en graf og hvor mange løsninger de har, men jeg føler ikke rigtig jeg har nok.. Hvad kan jeg mere fortælle om? :-) -
Why become a fan?
ForumindlægHej Allesammen :-) jeg er igang med at finde ud af hvad jeg skal sige til min 9 klasses afgangs eksamen. Det er et engelsk oplæg hvor jeg har om Justin Bieber, og jeg har et spørgsmål som jeg sidder og roder lidt med... Why become a fan??? Hvis i har nogle ideér eller ta... -
Samf Eksamen
ForumindlægOpgavebeskrivelse: Manglende ligestilling i Danmark Dette er en mini-udgave af prøven i samfundsfag. I er blevet præsenteret for en lang række eksempler på, at kvinder ikke behandles på lige fod med mænd. Find selv et eksempel på manglende ligestilling i Danmark. Eksemplet skal være nutidigt... -
Organisk kemi - Hvilke reagenser er bedst at bruge her?
Forumindlæghttp://imgur.com/a/zK1Q6 Her er spørgsmålet vedhæfet... -
mat b eksamen opgave
ForumindlægLinjen m er bestemt ved y = 4x + 1. Bestem en ligning for den linje l, der går gennem punktet A(-2 , 3), og som er ortogonal på linjen m. Hvordan løser man den? -
matematik eksamen imorgenB
ForumindlægHvor mange skal til matematik skriftlig eksamen på B i morgen?? :-) Nogen der evt. har nogle gode råd, eller lige gode idéer til noget der er godt at kunne huske, eller læse op på?? -
HF Eksamen spørgsmål.
ForumindlægHej. Har helt glemt om man kan aflevere via ludus/eletronisk til eksamen i mat A, den 24. maj? Eller skal man medbringe sin egen printer, og print det ud selv inden tiden er gået? -
Differenskvotient til b*a^x
ForumindlægSkal til eksamen i morgen, og har siddet og knoklet med dette problem. Opgaven lyder: "Desuden skal du fortælle om differentialkvotient og stamfunktion for funktionen f(x) = b*ax Jeg har så brugt tretrinsreglen til at udlede differentialkvotienten. 1. Trin: Δy = f(x0+h) - f... -
Mundtlig engelsk - eksamen
ForumindlægJeg skal snart op i mundtlig engelsk til eksamen, men har ingen ide om hvad jeg vil snakke om. Jeg har de her fier overemner jeg kan vælge A Nation at war The american Dream What dreams are made of Youth Culture Nogen der har nogle gode ideer til hvad jeg kan skrive om? -
hvor er a
Forumindlæghvor er a her i denne ligning? f(x)= x/x+1 -
Ekstra A-fag
ForumindlægHej Jer derude :P Nu er tiden kommet, hvor 2g'erne på min skole skal vælge valgfag (inkl. ekstra A-fag-ansøgning). Jeg har tænkt mig at søge ekstra A-fag - samfundsfag - men ville lige høre hvilke erfaringer I har haft med et ekstra A-fag. Selvom jeg er fast besluttet på at gøre det (og selvo... -
skriftligt optagelsesprøve
ForumindlægEr der slet ikk nogen, som har haft skriftlig optagelsesprøve ??? -
1-årigt A-niveau?
ForumindlægHVa har I fået af resultater?? :p -
Skf. Dansk eksamen
ForumindlægHej :) Da jeg skal til skriftlig dansk eksamen imorgen, vil jeg lige høre om der er nogen som kan hjælpe mig med perspektivering, for hvad er forskellene på: Genremæssig perspektivering Stilmæssig perspektivering f.eks. Periodemæssig perspektivering -
Hjælp til opgavesæt (Organisk kemi, redox etc.)
ForumindlægHej alle derude, Vi står i den situation, at vi er meget i tvivl, om hvordan vi løser følgende opgaver, og det ville være super skønt, hvis vi kunne få lidt hjælp med på vejen: 1. 115 mg af et organisk stof giver ved fuldstændig forbrænding 225 mg CO2 og 115 mg H2O. Stoffet indeh... -
Matematik A - STX
Forumindlægjeg har lige kigget min prøve igennem og ville høre hvad pointfordeling er: Hvor mange point skal man have for at få 2,4,7,10,12 osv? -
Hjælp til Fysik A: Inspiration til Forsøg
ForumindlægHej forum: Jeg skal snart op til mundtlig fysik A på HTX. Og ville spørger dette forum, om i har nogen ideer til forsøg indefor disse emner. Termodynamik Ellære Magnetisme Mekanik Bølgelære/Optik Bare rolig har idéer til de forskellige emner, men kunne være dejligt at se hvad forumet har at byd...
