Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 5701 til 5720 af 154033
-
Tysk A oversættelse
ForumindlægHej :) Jeg har lidt svært ved mit tysk .. Vi har fået en dansk oversættelse som vi skal oversætte til tysk. Håber nogen kan hjælpe med at se om der er nogle få fejl i den :) Da vi et par dage senere leger i nærheden af ismejeriet, kommer drengens fader og siger, at han vil tale med os. Vi ved go... -
Texts about a photo
ForumindlægHej nogle der vil hjælpe med at beskrive dette billede, dog skal der også være 3 adjektiver og 3 adverbier PDF er lagt -
Fysikken bag A-bombe
ForumindlægHej kloge hoveder ;) Jeg skriver srp om atombomben, hvor jeg skal forklarer fysikken bag en atombombe. Jeg havde selv først forstået spørgsmålet, som en titel på de andre spørgsmål, men det var det ikke :s Jeg har kommet ind på fission, Q-værdi, kædereaktioner og berigning i de andre spørgsmål, m... -
2+2(a+b)
Forumindlæg=2a+2b+2 Er det rigtigt? Tak på forhånd. -
Samfundsfag A 2012
ForumindlægHej, Jeg tænkte om der var nogle der var oppe i samfundsfagseksamen 2012 og om i kan fortælle hvilke ting der er relevant at læse op på? MVH. Camilla -
Hvad er reaktionsordenen mht A?
ForumindlægHvordan løser jeg denne opgave? Jeg har ingen ide -
Opgave 10.6 iø A
ForumindlægNogle der har opgaverne til opgave 10.6 ? eller opgave 11.9? -
Kapacitans A niveau
ForumindlægHej Jeg kan ikke få løst den sidste opgave i det vedhæftede dokument. Er der nogen som kan hjælpe? -
Engelsk A - studentereksamen
ForumindlægHej Er der nogle der kort kan forklare mig hvordan eksamen på STX i mundtlig engelsk foregår? Har I nogle gode links til analysemetoder ol., da jeg kan forestille mig, at man skal analysere en tekst? Hvis det så også er tilfældet, skal man så perspektivere til andre tekster og i så fald, hvilke?... -
Gennemlæsning af spansk A stil
ForumindlægHej, er der en meget venlig sjæl, der vil læse min spanske stil igennem? Hvis det ikke er for meget at forlange, så vil jeg gerne have en forklaring på de evt. rettelser. Det er fra et eksamenshæft, så der er en kort oversættelse og en fristil på 250 ord. Skriv hvis du vil hjælpe mig, så sen... -
Analysebureauet Advice A/S
ForumindlægAnalysér data (findes i tilhørende datafil), men henblik på at lave en fyldestgørende sammenligningen til analysebureauet. venligst hjælp hurtigt!!!! -
Bestem a og c. Ud fra graften
ForumindlægNogle som kan fortælle mig. Hvordan jeg kommer videre med min opgave. Har ingen ideer På forhånd tak :) -
Brøk med nævner a-b
ForumindlægKan nogle forklarer hvordan man kommer frem til resultatet 5 herfra? -
kemi A - termodynamik haster! :D
ForumindlægSe vedhæftet fil Jeg har brug for hjælp til spørgsmålet: "Beregn neutralisationsvarmen efter" Det jeg er i tvivl om her er hvad der skal stå på "m" plads. Vi har jo bare titreret basen med en syre, og hvad skal der så stå på m's plads? Er det blandingens masse ved ækv... -
Free writing a demonstration
ForumindlægHej, jeg skal skrive en stil om at jeg går inde i byen og ser en masse demonstrere for noget, men har ingen idéer om hvad de kunne demonstrere for? Tak på forhånd. -
Finde a,b,c i andengradsligning ?
ForumindlægHej derude :-) Tak for jeres altid fantastiske hjælp! Jeg er løbet på problemer ! Hvordan finder jeg a, b og c i denne andengradsligning : 3x^2-2=2x^2+6x-7 På forhånd tak ! Charlotte -
bestem tallene a og b
ForumindlægEn funktion f er af typen f(x)=b*x^a , og der gælder, f(2) =4 og f (4) =64 Bestem tallene a og b. jeg skulle kunne løse den uden hjælpemidler men ved ikke helt hvordan jeg skal gøre det -
SRP - CULT A/S
ForumindlægHej! Har et spørgsmål - Når der i min problemformulering står: ".. Redegøre for konkurrencesituationen for CULT A/S på det danske markedet for energidrikke" - Betyder det så, at jeg skal lave en Porters five forces? Eller, skal jeg bar redegøre for, om de er på blue ocean eller red ocea... -
Bestemme a og b, differentialregning
Forumindlæghttp://pluscbstx.systime.dk/index.php?id=1750 Jeg er i tvivl om opgave 40, hvor man skal bestemme a og b vha. differentialregning. f(x)=(-x3+2x+3x-3)/(x2+2) f'(x)=(-3x2+4x+3)/(2x) f'(x)=-2 Differentiere jeg overhovedet rigtig og hvordan finder jeg a og b? Tusind tak. -
Er matematik på A-niveau svært?
ForumindlægJa som overskriften siger, er matematik på A-niveau svært? Starter på stx her efter ferien og skal have matematik på A-niveau, da det kræver matematik, dansk på A-niveau og biotek på B-niveau for at komme ind på det biologiske institut (hvilket er hvad jeg vil efter gymnasiet). Har altid været e...
