Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 561 til 580 af 181597
-
Skriftlig eksamen
ForumindlægHejsa :) Hvordan er det gået jer i skriftlig musik :)? Jeg har fået 9, og er ret glad :) Fik 10 i årskarakter, men synes ikke det gik så godt til eksamen, så havde regnet med 7-8.. Så jeg er rigtig glad :) - Nina -
Matematik A?
Forumindlæghej.. jeg går i 2.g og har nu haft matematik på A i halvandet år, og kan mærke at det afterhånden er blevet rigtig svært at følge med.. Jeg har svært ved at lave de afleveringer og lektieer jeg får for, og har også svært ved at deltage aktivt i undervisningen, hvilket jeg er ved at være ret træt ... -
Spørgsmål om Dansk skriftlig eksamen 2010
ForumindlægHej! Jeg skal til og op til skriftlig eksamen i Dansk A-niveau på Hf. Mit spørgsmål lyder så, som jeg håber, at der er nogle, som der vil hjælpe mig med: Hvilke 3 opgaver er der i år til den? Er det stadigvæk de der med "Analyserende Oplæg" - "Argumenterende Artikel" og "... -
matematik A Maj 2011 forberedelsesmateriale HTX
ForumindlægEr der nogle der sidder inde med forberedelsessættet til Matematik A Maj 2011 fra HTX? -
engelsk skriftlig eksamen? hvor meget trækker det ned?
Forumindlæghej jeg har i min engelsk eksamen del prøve 2, lavede 4 fej. Der er ikke tale om kongruens fejl eller andre grammatiske fejl, men blot en satvefejl hvor jeg er kommet til at skrive crisis istedet for criticise. Har glemt at slette noget som bør have været slettet, der var i dette tilfælde tal... -
engelsk skriftlig
ForumindlægHej. Nogen der har været oppe i skriftlig engelsk eksamen her i maj måned? Hvad hedder teksten? -
Emne ved eksamen i skriftlig samfundsfag?
ForumindlægHejsa. Jeg skal op i samfundsfag på A-niveau her om uges tid og sad i den forbindelse lige og overvejede hvilke emner i tror, der er stor mulighed for, at der vil blive lavet opgaver for? -
Skriftlig spansk eksamen på B-Niveau
ForumindlægHejsa!Jeg bor lige pt. i Barcelona, men har valgt at være selvstuderende på VUC i Århus samtidigt. Da jeg skal til skriftlig spansk eksamen på B-Niveau vil jeg gerne vide hvad det præcist er man skal gøre. - Altså om der er tale om fritekst, oversættelse eller hvad det nu er...Kunne være fantasti... -
Matematik A Eksamens sæt fra december 2016?
ForumindlægNogen der har eksamens sættet i Matematik A fra december 2016? Eller Fysik A fra december 2016? Det haster :) -
Matematik A mundtlig eksamen Bevis
ForumindlægHvordan kan man bevise ligningen af typen ax + by + c = 0 ? -
Matematik
ForumindlægHej! Jeg ville høre om der var nogle venlige sjælde derude, som ville hjælpe mig med følgende opgave: På figuren ses banen for et kuglestød indtegnet i et koordinatsystem med enheden 1 m på akserne. Kuglens bane kan beskrives som en del af grafen for funktionen f ( x ) = 0,05x^2 + 0,8x + 2,3... -
Regler Mat. B skriftlig eksamen
ForumindlægHej Jeg studerer matematik b niveau på hf. Min underviser påstår at min skriftlig eksamen skal afleveres elektronisk i computerprogrammet TI-Nspire. LIge bortset fra prøvens første del - uden hjælpemidler. Jeg undrer mig meget over min underviseres påstand, og har indtil videre ikke kunne f... -
skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Jeg søger hjælp til skriftlig eksamen i spansk højniveau 3.g. Jeg skal op d. 16. maj, og har brug for noget hjælp til lidt grammatik og andre råd, bla. mht. oversættelsen. Har meget brug for hjælp, (selvfølgelig mod betaling), så du må meget gerne kontakte mig! På forhånd tak! -
Mat A skriftlig eksamen 28 maj- nogen som vil dele deres besvarelse?
ForumindlægHej jeg ville høre om der var nogen som ville dele deres besvarelse så man kan sammenligne? Er der nogen som ved om det er muligt at få 10, hvis man ikke har lavet en opgave færdig i del prøven uden hjælpemidler og man har ca 2 underspørgsmål der ikke er besvaret helt færdigt i den med hjælp... -
Vudering af dansk skriftlig eksamen: kronik
ForumindlægHejsa jeg føler lidt jeg er i posen til min dansk skriftlige eksamen og er bange for jeg dumper. er den nogen der kender et sted hvor jeg kan få en til at vudere min aflevering og give mig en karakter. der er tale om en kronik og metatekst. -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej, idag var jeg til skriftlig virksomhedsøkonomi eksamen, er der nogen der kan fortæller mig hvor mange fejl man højst må have, hvis man skadig skal have 12? Mvh, Peter -
Skriftlige eksamen 2005....haster skal aflever i morgen
ForumindlægJeg har problemer med d)i følgende eksamensæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/kemihn-2005-10-1.pdf Håber nogle kan argumenter for den indbyrdes beliggenhed af kogepunkterne for A,B og C. Det vil være dejligt hvis i kan give et svar, da jeg skal aflevere imorgen. På ... -
XX GENAFLYS MUNDTLIG MATEMATIK A EKSAMEN XX
ForumindlægXX GENAFLYS MUNDTLIG MATEMATIK A EKSAMEN XX Hej alle, her er linket til et borgerforslag der forsøger at få genaflyst den mundtlige matematik eksamen på A-niveau. Efter en "mindre justering af aftalen om sommerens prøver og eksamener"(uvm) er det nu muligt at trække mundtlig matematik ... -
Matematik A...Hjælp!!
ForumindlægJeg er lidt i tidsnød og jeg ville blive superglad hvis der var en der gad at hjælpe! Det handler om en aflevering på hhx. Her er opgaven: http://us.uvm.dk/gymnasie/erhverv/eksamen/eksamensopgaver/012457.pdfDet er opgave 5 og 6 som jeg synes er helt umulige...så hvis der var en der gider at hjælp... -
engelsk skriftlig
Forumindlæghey derude, Jeg tænkte på om der er en der kunne hjælpe mig med det skriftlige engelsk det kommende år, altså, hjælpe mig, og se mine opgaver igennem, så jeg kan blive bedre til det skriflige i engelsk. Jeg lå i starten på 4 og nu på 7 eller 10 med pil nedaf.. Men vil gerne lige næste år give den...
