Engelsk

engelsk skriftlig eksamen? hvor meget trækker det ned?

28. maj 2014 af ramobaro - Niveau: B-niveau

hej 

jeg har i  min engelsk eksamen del prøve 2,  lavede 4 fej. Der er ikke tale om kongruens fejl eller andre grammatiske fejl, men blot en satvefejl hvor jeg er kommet til at skrive crisis istedet for criticise. Har glemt at slette noget som bør have været slettet, der var i dette tilfælde tale om "did appear" som står efter en sætning uden nogen form for sammenhæng. Endvidere har jeg skrevet a istedet for an, hvilket er en grammatsik fejl. 

og in believe istedet for i belive.

endvidere har jeg skrevet at istedet for and. 

Der er således tale om alvorlige fejl, og jeg ville høre om hvor meget de cirka trækker ned? 

Men det er fejl som er opstået pga. tidspres og fordi jeg ikke har nået at læse opgaven igennem før afleveringen 

Jeg ville således høre om der er nogen som kunne tænke sig at rette den igennem og give et bud på en mulig karakter. Tak på forhånd :)


Brugbart svar (2)

Svar #1
28. maj 2014 af Mistique (Slettet)

Det lyder altså ærlig talt ikke af det helt store. 


Svar #2
29. maj 2014 af ramobaro

er det rigtigt?  jeg troede det er noget som kommer til at trække en hel del ned? 


Brugbart svar (1)

Svar #3
29. maj 2014 af Mistique (Slettet)

Det er jo helheds indtrykket der gælder, plus delprøve 1 tæller jo også med. Men vent hellere og se, du kan alligevel ikke gøre noget ved det.


Svar #4
30. maj 2014 af ramobaro

ja det rigtigt, men tak for dit svar :) 


Brugbart svar (0)

Svar #5
30. maj 2014 af OnceUponATime

Det kan være... KAN være.. at det trækker 1 karakter ned!

Men.. som Mistique ligeledes siger, så er det helhedsintrykket der kommer til at spille en stor rolle! :)

Min engelsk lærer, var rigtigt streng.. Hun kunne godt finde på at trække en karakter ned for 3 af disse fejl du har lavet :P Så du skal håbe på nogle søde censorer! :D


Skriv et svar til: engelsk skriftlig eksamen? hvor meget trækker det ned?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.