Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 5861 til 5880 af 181598
-
Matematik B hjælp
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe mig? :-) (se billede) -
MATEMATIK AFLVERING!
ForumindlægOpgave 280, Mat. AB1 I en retvinklet trekant er den ene katete 2m længere, end den anden katete, mens hypotenusen er 10m lang. Bestem kateternes længder. - Jeg ved at man skal bruge phytagoras' sætninger , men kan ikke helt komme igang?? Nogle der kan hjælpe mig :O ??? -
Kemi og matematik
ForumindlægHej alle. Jeg er studerende på Laborant skolen Århus. Jeg søger derfor en privatlære til kemi og matematik, da jeg føler at jeg har lidt svært ved det, og er en smule bagud. Nogen der er interesseret, skriv endelig. -
matematik spørgsmål-hjælp
ForumindlægHej alle sammen er der nogen af jer, der har styr på boxplots?? håber på jeres hjælp.. tusinde tak på forhånd, -
Matematik - reducering
ForumindlægHej Studieportalen. Dette udtryk skal reduceres mest muligt: (a-2b/6) - (3a-2b/9) Min udregning siger: 3x(a-2b/6) - 2(3a-2b/9) <=> (3a-6b/18) - (6a-4b/18) <=> 3a-6b-6a-4b/18 <=> -3a-2b/18 Er dette rigtigt? På forhånd tak :) -
matematik c
Forumindlægkan nogen hjælper mig med den opgaver tak -
Tysk eksamen
ForumindlægEr der nogen som kender eller har arbejdet med Marlies Menges tekst "Liebe zwischen ost und west"? Jeg har lige trukket teksten, og ville meget gerne have noget hjælp til den. Referat, analyse, alt er relavant. Håber der findes en som kan hjælpe. -
Hjælp til tysk eksamen, HASTER!
ForumindlægHej ! Jeg har trukket opgave/teksten: Berlin im Ökorausch. Bio statt Bolle. Det er en tekst indenfor emnet "Konsum und Einzelhandel" - Nogen der kan hjælpe med hvad jeg kan perspektivere til i det virkelige liv, samt evt. komme med andet hjælpeligt materiale til dette emne !? PÅ fo... -
Hjælp! Historie eksamen!!
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i mundtlig historie og har trukket overemnet "flygtnige". Som delemne har jeg valgt "fattigdomsflygtninge fra Afrika til Europa". Er der nogen der har en opgave jeg kan se på, eller nogen der evt. ved en masse om dette? Ville være en stor hjælp. Tak! -
Fysik eksamen HJÆLP!
Forumindlæghej alle, jeg skal op i fysik i morgen og har nogenlunde styr på det.. bortset fra formlen for hvordan man finder "lysets bølgehastighed" mange tak :) -
Samfundsfags eksamen hjælp!!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal til samfundsfagseksamen her den 26 og mit pensum er (min bog: liv i danmark - samf c) - At kontruere sin egen identitet - Levekår, livsformer og livsstil - Ideologier og politiske partier - Demokrati er mere end én ting - Det politiske system - hvordan styr... -
diffraktion eksamens hjælp
Forumindlæger der nogle som kan hjælpe med diffraktion -
Kortfilm eksamen
ForumindlægHej, Hvad kunne man vælge som oplæsningsstykke til kortfilmen "Pistol"? -
eksam i bio
Forumindlæghej vil lige spørge til om genetik de 4 baser : er a og t koblet sammen og bliver holdt sammen ved 2 brintbindinger og g og er koblet samme og bliver holdt sammen med 3 brintbindniger er det rigtig eller er det omvendt og hvad kan endelige censoren spørger om genetik -
Hjælp til en matematik opgave?
ForumindlægHej. Jeg har bruge for hjælp til at løse b i den vedhæfte fil. Jeg har lavet a og jeg fandt a og b og nu skal jeg bestemme det år hvor man kan forvente .....osv Er der ikke en der gider at hjælpe mig med b? på forhånd tak -
Skrift på computen!?
ForumindlægHej Med Jer! :) Der er noget galt med min pc, den har nemlig ændret skrift. Altså det vil sige at der er noget andet skrift i det hele, i internettet, på msn, programmernes navn OSV. :( Er der nogen der kan forklare mig, hvordan jeg kan gøre det til normal skrift igen? TAK! -
Dansk A svær?
ForumindlægHej, jeg skal efter sommerferien på andet år HF, og skal op i dansk A eksamen. Jeg er i forvejen dårlig til analyse og fortolkning, og bruger gerne mange timer på en tekst, hvis jeg skal analyserer den. Men jeg har hørt, at til Dansk A eksamen trækker man en tekst, og får kun 1 times forbered... -
Fsa matematik
ForumindlægHey... Havde matematik f&#230;rdighedspr&#248;ven fra 2012 den anden dag, og skal nu op og freml&#230;gge om den(haha) har dog no clue om 6.5... (Den med arealet) Hj&#230;lp :D Opgave. kan findes her: http://www.gabor.dk/FSA/Matematik/2012%20maj-juni/Problemregningmaj2012.pdf -
Matematik aflevering
ForumindlægHej. Er der en som kan hjælpe mig med denne opgave? Forstår ikke hvad jeg skal ved punkt a,b og c. Opgaven: Et andengradspolynomie har formen p(x)=a*(x-x1)(x-x2) Grafen for et andengradspolynomie skærer x-aksen i (-6,0) samt i (4,0) a) Bestem x1og x2 Y- aksen skæres i (0,-12) b) Bestem a... -
mundtlig eksamen
Forumindlæghejjeg skal op i mundtlig dansk (stx), men ved ikke helt hvordan eksamen vil forgå...man kommer ind- trækker et spg, og går ind i forberedelsen, men hvilke ting er vigtige a komme ind på. analyse-fortolkning-perspektivering, men er der mere?? hvordan starter man på teksten når man skal fremlægge??
