Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6021 til 6040 af 176851
-
Spansk eksamen uden spørgsmål
ForumindlægHej. Jeg har netop trukket et emne i mundtlig spansk A niveau og har læst teksten men der er intet tilhørende spørgsmål. Så mit spørgsmål er, hvad skal jeg nu? Skal jeg lave en slags novelle analyse med personkarakteristik osv eller hvad skal jeg, jeg er fuldstændig blank og min lærer sagde intet... -
Forskellige gloser til mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg øver mig på gloser til eksamen pt, og er i tvivl om hvordan miljø karakteristik, sproglige og stilistiske virkemidler oversættes. Andre gode gloser vil også være en hjælp! -
Eksamens gennemsnit på STX
ForumindlægHej Studieportalister Jeg har lige udregnet mit gennemsnit på STX som det ser ud indtil videre. Jeg mangler endnu 2 mundtlige eksamener og kender endnu ikke karakteren på de tre skriftlige jeg har været til i år. Men jeg udregnede snittet ud fra de eksamener jeg har haft indtil videre, og sni... -
Eksamenskarakter, skriftlig dansk
ForumindlægHej! Jeg har fået en karakter i dansk, der ikke stemmer overens med min årskarakter. Er der nogen, der ville være så venlig at læse min litterære artikel igennem, så jeg kan få en fornemmelse af, om den karakter, jeg har fået, er berettiget? Mvh! -
Noter til religions eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal snart til mundtlig religion til eksamen, men mine noter er ikke alt for gode, så hvis der er nogen der har nogle gode noter vil jeg meget gerne have en kopi. Emnerne vi har haft har været buddhisme, islam, kristendom og Freud/Jung. Der er hovedsageligt noter til Freud/Jung jeg har b... -
dansk eksamen analyse
ForumindlægHej, Jeg skal snart til eksamen jeg har trukket noveller efter 1990erne Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde en novelle som kan perspektvers til Tennis,Nye udfordring eller under pres(sure) bare en af dem og novellen skal være skrevet efter 1990 novellen skal ikke være meget lang ell... -
Forberedelse til eksamen i familie og arveret
ForumindlægHej alle Ska op til eksamen i fam. og arveret og er derfor i gang med at læse i begge bøger tilhørende faget, men kommer dog i tvivl om det nu er den rigtige måde at gøre det på?? Føler bare at jeg ikke rigtig får noget ud af at læse i bøgerne, da man let falder fra fordi der er så meget.. Ku vær... -
Vektorfunktioner, definitionen - mundtlig eksamen
ForumindlægJeg sidder og læser til mundtlig studentereksamen i matematik, men er ikke helt med på definitionen af en vektorfunktion. I vores bog står der: Ved en vektorfunktion forstås en funktion f:A(pil)V , hvor A er en delmængde af R og V er mængden af vektorer i planen. Hvordan skal det forstås på alm... -
eksamen
Forumindlæger der nogen der ved hvor man kan finde tidligere opgavesæt som har været ved en eksamen før... -
Eksamen
ForumindlægHej Er der nogle der lige kunne forklare hvordan eksamen i old kommer til at forgå? Mvh Maisam -
Fysik/Matematik A på STX eller HTX?
ForumindlægHej med jer. Efter min gymnasielle uddannelse har jeg tænkt på at studere fysik på højere niveau. Hvad er bedst; STX eller HTX? Argumenter gerne for og imod :). Mvh. Kasper -
Hvordan lægger jeg ud til en eksamen ?
ForumindlægHej ..Jeg er en pige der skal op i mdt. engelsk A niveau nu på torsdag og jeg er i tvivl om hvordan jeg skal lægge ud... Nogle der kan komme med eksempler til hvad man skal sige når man har været inde i forb. og kommer ind til eksaminationen på engelsk? "I am going to be eksaminated in this ... -
brug for hjælp/inspiration til SRP - FyA/Mat A eller FyA/His A?
ForumindlægHej.. jeg skal snart vælge fag til SRP-skrivning. Mine studieretningsfag er Fysik A og Matematik A, samt Kemi B, men kemi interesserer mig ikke slet ikke. Fysik er helt sikkert en af de 2 fag jeg vil skrive min opgave i, men jeg ved så ikke om jeg skal vælge Historie eller Matematik som den... -
3-årigt A-niveau uden hjælpemidler
ForumindlægHejHvordan gik det til eksamen i mat i dag uden hjælpemidler? Hva fik i af resultater? -
Religion - Noter til eksamen
ForumindlægEr der ikke nogle der ligger inde med nogle rigig gode noter til religion, har haft om islam, buddhisme, vesterlandske virkelighedsopfattelser (etik/filosofi... religionskritik) og kristendom selvfølgelig. -
EKSAMEN! Kig her, så er I søde :-)
ForumindlægHej :-) Er der nogle der ved, i hvor høj grad der til religions eksamen (c-niveau STX) indgår samtale mellem elev og lære/censor, eller hvorvidt man selv står for at "fremlægge"? Forberedelses tiden er jo kun 24 min. så det er jo begrænset hvor meget man kan nå at forberede sig og analy... -
Udregning a og b lineær funktion
ForumindlægHej. Sidder og læser til eksamen. Og da det er super lang tid siden at jeg har haft om Linære Funktioner, vil jeg gerne lige høre hvad formlerne er for a og b. a= y2-y1/x2-x1 Men kan simpelthen ikke huske formlen for at udregne b? -
spørgsmål til naturfaglig eksamen
ForumindlægHej guys! Jeg har snart eksamen i de naturfaglige fag (geografi, biologi, Fysik/kemi), hvor min gruppe og jeg har fået overemnet; økologi. Vi har så valgt at fokusere på; ' økologi i natur og landbrug'. Men, vi mangler tre forsøg som enten beskriver noget energiomsætning, kredsløb (nitr... -
Religions Eksamen i morgen!!!
ForumindlægHej, jeg skal op i religion c niveau i morgen, jeg har forberedt mig ret godt. Men, men, men... jeg er så nervøs for, at jeg ikke ved, hvad jeg skal gøre med den tekst, jeg trækker. Jeg har simpelthen ingen anelse om, hvilke tekster slags, man kan trække? Vi har haft om emnerne : Islam Hinduism... -
vektor - længde - repræsentanter - a + c
ForumindlægSidder her med tre vektor-opgaver, jeg er ved at kvæles i. Jeg har aldrig haft om vektorer før. har nu lige læst i vores lærebog samt tjekket wikipedia ud og gik så igang med dagens lektie. Men men, må sige at jeg i tre opgaver føler mig helt lost! ------------------------ Første opg.: I denne op...
