Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 6441 til 6460 af 14598
-
Buddhisme. Hvad er det helt?
ForumindlægHej Nogle af jer som ved hvad buddhisme helt rigtigt er?? -
integral
Forumindlægfølgende opg. håber jeg hjælp til :)Beregn vha stamfunktionerne det areal mellem graferne y=4f(x) = 2^xg(x)= (0,5)^xhvordan skal man gøre? jeg har lært , at man skal trække dem fra hinanden, men hvad nu når der er 3 stk? -
Studietur til London
ForumindlægHej.Nu har vi så fået at vide at studieturen i 2g går til London. Mit spørgsmål lyder på, om nogle har nogle gode erfaringer derovre fra, sådan efter undervisningstiden. Pubber, seværdigheder etc. Har aldrig været derovre, så det kunne være fedt at høre om hvordan andre har oplevet det. Sådan stu... -
School massacres - engelsk dispositon - HAR BRUG FOR LIDT RESPONS
ForumindlægHej allesammen, er igang med en disposition i engelsk, har valgt at mit emne skal være School massacres. Har lavet lidt, men er langt fra færdig. Kunne godt bruge noget respons og evt nye ideér på mit arbejde indtil videre. Her er min foreløbige disp. Main subject: USA Subject: School massacres 1... -
Liglag/bundvending
ForumindlægJa - spørgsmålet i al sin enkelthed går ud på at forklare mig hvad der foregår ved en bundvending som følge af noget der vist nok kaldes for et "liglag"..? :DOg meget gerne på et niveau som jeg kan forstå - dvs. folkeskole-sprog ;) På forhånd - 1000 tak! -
Infomedia
ForumindlægJeg er i den sørgelige situation jeg er kommet til at miste min kalender hvor mit gymnasiums adgangskode til sdbs befinder sig i. Er der en venlig sjæl, som kunne låne mig deres skoles kode, så jeg kan finde de artikler jeg skal bruge til i morgen? Hvis ja, send venligst til [email protected]... -
tror ikke på guder?
ForumindlægHej alle :) I antikkens grækenland, så hørte jeg engang om en flok videnskabsmænd, retorikere, filosoffer, noget i den dur, som altså Ikke troede på Guder m.m.Er der nogen der kan huske hvad de hedder?Jeg mener selv, at det er "sofister", synes jeg har hørt det ord blive brugt før i den... -
Vejen ud af bander
Forumindlæg1- Hvorfor melder man sig ind i bander? 2- Hvad opnår man ved at være medlem af en bande? 3- Hvordan er hverdagen for et bandemedlem? 4- Hvad konsekvenserne for samfundet? 5- Hvad er konsekvenserne for medlemmerne som ville melde sig ud? og hvilke muligheder for hjælp findes der? ... -
DANSK HJÆLP GERMAN GLADESVEND OVETSÆTTELSE
ForumindlægJeg skal have oversat sådan at man kan forstå dette, ved ikke, den er svær er der ikke nogen der pls vil hjælpe mig? Dronningen hun ganger på hviden sand, og hun fik fuldstor harm; hun følte German gladesvend og hav var kveg i barm og dette Da skal jeg dig mærke, alt hvor du f... -
Tandlægestudiet
ForumindlægHej Jeg overvejer at søge ind på odontologi og ville lige høre om der er nogen af jer derude, som har gået eller stadig går på tandlægestudiet? Kunne godt tænke mig at høre, hvad i synes om selve studiet og sådan lidt af hvert :) Wafa -
Nægtelser
ForumindlægJeg håber der er nogen der kan forklare mig disse nægtelser. Ser I, vi har fået stillet til opgave at indsætte de manglende nægtelser. Jeg har kun stiftet bekendtskab med; pas, plus og jamais. I opgaven er der følgende også; aucun/que/rien/personne/ni. < Dem har jeg ikke stiftet bekendtskab ... -
gratis hjælp til dansk
ForumindlægHej... er der nogen der gerne vil hjælpe mig at forbedre mine danske kundskaber via skype. Jeg er en moden polsk kvinde der har boet her i Danmark i 6 år. -
Starthjælp=ulighed
ForumindlægHej, nu sagde vores historie lærer her for leden at starthjælp førte til mere ulighed. Men hvordan hænger det lige sammen?. Poster her da jeg mener det passer bedre her end ved historie :P -
metoder i psykologi??
Forumindlæghej alle sammen Jeg er ikke inde i metoder i psykologi og det jeg har læst, synes jeg var forklaret meget kringlet. Er der nogen kloge hoveder, der vil/kan forklare mig det? :) -
Historie eksamen.
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvordan historie eksamen foregår, og hvad der er vigtigt at komme ind på? Tak på forhånd -
SSO hjælp....!!!!
ForumindlægJeg skriver i øjeblikket SSO om Stalin og hans udrensninger. Jeg skal redegøre for kollektiviseringen og jeg har fået en kilde jeg skal analysere, jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig lidt på vej.\n\nHvorfor går Krustjov frem i 1971 og siger at Stalin kollektiviseringer ikke bragte ... -
Hjææælp
ForumindlægHeej.. ´Det går finT med Lektierne . Men jeg et problem jeg "stinker" Til Diktat. Ved ikke hvorfor:( men hvad skal gøre for at blive bedre. Der er jo ikke så lang tid til eksamen:(Hvad Skal Jeg Gøre???? -
Bio/kemi (N og O)
ForumindlægMærkeligt spørgsmål: Vores atmosfære består af virkelig meget nitrogen. Hvorfor bruger vi så ikke nitrogen til respiration i stedet for oxygen? -
børnemishandling
ForumindlægHer på mandag skal min gruppe og jeg lave en projektopgave om børnemishandling. Så vi havde tænkt os at interviewe nogle børn som er blevet udsat for vold, seksual misbrug eller noget i den stil. Er der nogle der ved noget om hvor man kan få en tid til det? Eller måske bare over nettet, hvor ma... -
tvivl
Forumindlægægceller indeholder 22 autosomer og et x kromosom, idet meiosen har fundet sted, mens kvinden selv var foster overstående fostår jeg ikke? er det da forskelligt fra mænd siden det står sådan?
