Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 6901 til 6920 af 65692
-
Opg. 11b, matematik A, maj 2012
ForumindlægEn der kan hjælpe med opg. 11b i årets sæt? http://uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120525%201stx121%20MAT%20A.ashx Jeg er klar over, at der er svaret på et lignende spørgsm... -
DANSK EKSAMEN!
ForumindlægHej. jeg skal op til dansk eksamen og ville repetere lidt på billedanalyser, men jeg kan ikke finde noget ordentligt om: centralperspektiv, aksonometrisk perspektiv, isometrisk perspektiv, atmosfærisk perspektiv eller cavalierperspektiv.. derfor ville jeg høre, om der er nogle der ved noget om ... -
Matematik hjælp :s
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp i min aflevering, håber at der er nogle der vil hjælpe mig :b Opg2: i 2004 udgjorde indvandre fra ikke-vestlige lande 3,6% af arbejdsstyrken i DK, og 16,7% af disse indvandre var fuldtidsarbejdsløse. Af den øvrige arbejdsstyrke var 5,6% fultidsarbejdsløse a) Hvor s... -
Matematik og Fysik
ForumindlægHej, jeg skal skrive sro i mat og fys. Vores valgte emne er: lys og atomer. Har I nogle gode punkter man kan inddrage? -
4 små opgaver B-niveau STX
ForumindlægHej. Jeg har behov for hjælp til 4 små opgaver. Jeg har selv bøvlet med dem i en times tid-1½ og kan simpelthel ikke finde ud af det. Der må benyttes lommeregner til alle opgaverne, jeg ligger selv inde med en TI-Nspire™ CAS. Opg. 3. Om den eksponentielle udvikling f gælder, at ... -
Aalborg/Nordjylland: lektiehjælp i matematik/fysik tilbydes
ForumindlægGår du på HHX, STX, HF? Bor du i Aalborg eller i Nordjylland? Søger du lektiehjælp i matematik eller fysik? Så er hjælpen nær, 33 årig Cand.Scient med hovedfag i matematik og sidefag fysik, der til daglig underviser i gymnasiet (og har flere års undervisningserfaring), tilbyder lektiehjælp i m... -
Let matematik
ForumindlægEr der nogen her inde der har lyst til at rette mit matematik, det er ikke så svært -
eksamen, spørgsmål
ForumindlægEr der nogen som har en god ide til hvordan jeg bedst muligt kan øve mig til den skriftelige eksamen imorgen? Tak -
Hjælpemidler eksamen
ForumindlægMå man have bøger ud over de som står på pensumopgivelsen med under forberedelsen til mundtlig eksamen biologi c hf? -
Eksamen maj 2008 (Alvor og spøg) - bedøm den venligst
ForumindlægDet lader til, at jeg ikke er den eneste, der er RET så chokeret over eksamensresultatet i skriftlig dansk, hvorfor jeg nu ligger min opgaver herinde, for at få en vurdering med kommentar tak.....: Alvor og spøg _________________________________________________________ Ingen alvor uden spøg! Hv... -
Facit til HF Mat B eksamen 2012 August
ForumindlægJeg leder specielt efter svarene til opgave 1-6, da det er dem, som vi skal lave. Jeg håber virkelig, at nogle af jer har dem eller ved, hvor man kan finde dem. :) Jeg vil blive evig taknemmelig, hvis der var en, som kunne finde mig dem! :) Mange mange tusind tak på forhånd! :) -
idræt eksamen ???
ForumindlægNogle der har erfaring med idræt eksamen ?? Ved godt at man både skal op i teoretisk og praktisk. Ja man skal vist lave sit opvarmnings- og grundtræningsprogram og derefetr gennemføre de to kategorier man har valgt som man vil udføre(håndbold og basket) Og så er der det teoretisk. Hvordan kan ... -
Eksamen fysik
ForumindlægSidder midt i en 24 timers eksamen.. har om radiaktivitet og sidder og kommer helt i tvivl. Radioaktivitet, det opatår ved de forskellige henfald eller? og så bliver der udsendt radioaktiv stråling? -
Tysk eksamen
ForumindlægHar 24-timers eksamen. Er der ikke en der har nogle notater om Günter Görlich: "Spuck von ihr aus.." . Alle er velkommen til at sende en email. VÆRE NU SØD OG SEND NOGET TIL MIG!!!! -
Antal eksamener
Forumindlæghej :) Er der nogle der ved hvor mange eksamner man skal op til alt i alt på stx? og hvor mange mundtlige og skriflige det drejer sig om? Jeg har hørt at man skal op i alle sine a-fag, er det rigtigt? -
Tangentligning udfra punkt og differentialligning - (Mat A STX 7.Dec 2012) UH
ForumindlægHej er nedenstående forstået korrekt? -
Matematik/Matematik-økonomi/Matematik-datalogi?
ForumindlægHej, Jeg skal til at vælge, hvad jeg vil læse efter sommerferien, og har gjort mig nogle tanker omkring nogle bachelors, som skal efterfølges af en kandidat. 1. Matematik-økonomi på SDU Odense (Har ikke snit til at læse dette på KU, og sammensætningen findes ikke på RUC) 2. Matematik på RUC me... -
Matematik prøve
ForumindlægHej jeg vil gerne have matematik prøve i 2024 -
Engelsk stx A delprøve 1 C-opgaven
ForumindlægHej med jer :) Jeg kunne godt bruge lidt inspiration til C-opgaven i delprøve 1 Engelsk STX A-niveau: Nedenstående tekst er et uddrag af en roman. Beskriv på danske tekstens sproglige stil for eksempel med hensyn til ordvalg og stæningsbygning. Underbyg dit svar med eksempler fra teksten. Yes, it... -
en der gider rette/se på min Fysik A eksamen?
Forumindlæger der håb for mig at beholde det 7 tal, jeg fik i årskarakter, selvom der er en nogle opgaver jeg ikke kunne finde ud af eller nåede at lave? og dem jeg har lavet, er jeg usikker på nogle, om det er rigtigt lavet. synes det var meget svært i år :(
