Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 7021 til 7040 af 176851
-
KEMI BOG
Forumindlægnedenstående indlæg kommer fra en anden, men er der nogen som ved hvilken kemi bog denne opgave stammer fra, forlag, nogen som desuden ved om der findes facit liste til denne bog?-------------------------------------------"Til 1,00 L 0,0500 M vandig opløsning af myresyre tilsættes 4,08 g nat... -
Hjælp til eksamen!!
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen i biologi b-niveau i morgen (det er en 24-timers eksamen dvs. jeg skal trække i morgen) og søger derfor en som vil kunne hjælpe mig på rette spor. Det drejer sig ikke om, at vi skal mødes, men hvis vi i stedet kunne skrive over mal/facebook/ messanger eller ta... -
Sukkerstofskiftet og hjernen - Eksamen
ForumindlægHej, Jeg skal til mundtlig eksamen i morgen i biologi A, Jeg har fået følgende artikel, (Se vedhæftet fil) , og fået følgende billag: http://www.biokemibogen.dk/pdf/5-146.pdf http://www.biokemibogen.dk/pdf/0-218.pdf http://www.biokemibogen.dk/pdf/0-219.pdf Min opgave lyd... -
Større Skriftlig opgave
Forumindlæger det en dum ide at bruge wikipedia som en af sine kilder? -
eksamen
ForumindlægMå eksamintor tage ens disposition under eksamen - har læst at det ikke er hensigtsmæssigt at se for meget på den - men der står da ikke at man ikke må bruge den ? -
Biologi ( eksam på mandag)
ForumindlægHey Kloge åger :)) Jeg har fået min eksamensspørgsmål hvor jeg skal svar hver af dem allerede nu. ( jeg ber ikke nogen lave det til mig eller noget). Men jeg sider fast siden igår med at jeg skal: Gøre rede for opbygningen af en bakteriecelle, en plantecelle og en dyrcelle. Her af ved jeg ... -
Fysik B eksamen
ForumindlægHalløjsa Søger en som kan hjælpe mig med en skriftlig fysik b eksamen, har været igennem pensum og har fået det hele med men har haft lidt personelig problemer her det sidste måned og har fået et par huller og jeg skal igennem det her. Skal enlig ikke bruge selve fysikken til en skid men skal ba... -
Eksamen, hjælp!
ForumindlægHej! Jeg står og skal vælge til tysk eksamen mit over emne er Sport, og den skal slf. indeholde noget om tyskland, nogle idéer?? :-) Tak på forhånd. -
Eksamen
ForumindlægHej SP, jeg står i den situation, at jeg skal op til eksamen i fysik om en uges tid. Jeg har et problem med disse spørgsmål: Deformation, Hookes Lov og vibrationsbevægelse: 2. Udled Hookes lov samt et udtryk for fjederkonstanten k for et elastisk materiale. Akimedes' princip: 3. Udled e... -
HJÆLP!!! EKSAMEN!
ForumindlægHej alle! Jeg har et lille problem, da jeg skal til mundlig eksamen her i juni og jeg kan ikke finde en teks af forfatteren Helle Helle. Jeg skal finde en tekst fra hende, som jeg kan perspektivere til "på et tidspunkt i foråret" :) Det ville være en stor hjælp, hvis nogen af jer kende... -
At give et håndtryk til eksamen
ForumindlægHej Jeg har et problem, som jeg håber I kan løse. Når der er mundtlige eksamner, så kan jeg forestille mig, at man skal op og give ens censor/lærer hånden. Problemet er, at ifølge min religiøse overbevsning, så kan jeg ikke give hånden til det modstatte køn (som I nok ved). Altså, hvad vi... -
Eksamen ?
ForumindlægHej Nogen der har været op til AT-eksamen og vil fortælle om hvordan den foregår ? -
Hurtigt spørgsmål vedr. historie eksamen
ForumindlægSkal op i historie på fredag, men er nu kommet i tvivl om jeg selv skal have alle teksterne med?? Eller får jeg udleveret den tekst jeg trækker? (går på gym) Har desuden hørt om en "ny lov" (eller hva det nu er) om at man må ha de noter man har skrevet hjemmefra med ind til eksamination... -
Eksamen?
ForumindlægHejsa! Jeg skal op til biologi-eksamen på c-niveau om ca 3 uger. Men mit spørgsmål lyder så: De billeder og figurer som bliver vist, er de meget svære, og hvor mange spørgsmål, skal man ca besvare? Jeg frygter virkelig at jeg pludselig går i stå. Så håber der er nogen der vil give nogle gode rå... -
EKSAMEN
ForumindlægHej alle, Jeg står og skal til at til eksamen i religion, men jeg er meget i tvivl om, hvordan man fremlægger teksten, man trækker.Vi har fået at vide, at man skal læse teksten med forskellige "briller" på (alt afhængeligt af, hvad man trækker selvfølgelig); f.eks fundamentalistisk? Hvi... -
Eksamen
ForumindlægJeg ved, at nogle af jer har været oppe til samfundsfags eksamen før, derfor vil jeg gerne venligst bede jeg om, at hjælpe mig med hvilke spørgsmål i fik til eksaminationen fx Socialisering, Velfærdstaten, økonomi osv Skal nemlig op i morgen, og har øvet mig på pensum i uendlighed, men kunne go... -
Fysik/kemi - Sæbe, forsøg med vandets overfladespænding
ForumindlægHej allesammen Jeg skal i næste uge til eksamen i fysik/kemi og derfor er jeg i gang med at lave en masse rapporter. En af dem omhandler sæbe, og efter at havde kigget min mappe igennem for hvilke forsøg jeg kunne lave, har jeg besluttet mig for bl.a. at lave et forsøg der viser noget omkring van... -
engelsk eksamen: disposition
Forumindlægjeg er lidt i tvivl om hvordan en disposition egentlig skal se ud og hvad den skal indeholde... er det nogen hjemmesider eller links jeg kan gå ind på? -
Nogle der forstår dette, skal bruge det til matematik eksamen :)
ForumindlægGøre rede for fremskrivningsformlen og omskriv den så antal terminer er isoleret? -
Eksamen
ForumindlægJeg skal til eksamen og har trukket emne: "Når livet gør ondt." Jeg har fundet en avisartikel der hedder "Michael holdte ædegilde, når ingen så det", men jeg er simpelthen i tvivl om det er en reportage eller en baggrundsartikel? Hvis der er nogen der vil hjælpe vil ...
