Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 741 til 760 af 57177
-
STX eller HTX?
ForumindlægI fremtiden kunne jeg godt tænke mig at være læge eller dyrlæge... Jeg ved ikke rigtig noget om stx og htx, så jeg ved ikke helt hvad jeg skal vælge. Jeg håber at der er nogen, der kan hjælpe mig... -
Noter teoriprøve?
ForumindlægHej! Ville bare høre om man overhoved må tage andet med end pas, ansøgning og logbog med til teoriprøven? Noter, egne blyanter/kuglepenne, eller bare et ekstra blankt stykke papir? Ja, det lyder skørt, og svaret er sikkert nej. Men vil gerne være sikker, og har ikke kunnet finde svarene nogl... -
STX?? Byggeteknikker??
ForumindlægHeii alle.. Er på vej ind i 9. klasse og er begyndt på hvad jeg efter det. Jeg har tænkt meget gå på gymnasium STX og derefter tage en videregående uddannelse kaldet Byggetekniker ;) Er der nogle der ved om jeg har valgt det rigtige gymnasium for dette job?? Er der nogle der er i gang med byggete... -
HTX eller STX
ForumindlægJa, jeg er i et dilema. Jeg skal til at vælge uddanelse og har gjordt mig nogle overvejelser. Da jeg både er naturvidenskablig og 'it' intresseret - så ville HTX være oplagt, men har stadig min tvivl. Kan i komme med nogle fordele og ulemper ved HTX eller STX? Og gerne forskelen osv. De... -
Gode råd; Dansk Skrftl.
ForumindlægGode råd til dansk stil Afslutning: En hver stil bør have en afslutning. Modtageren skal have fornemmelsen af, at stilen er godt afrundet, når man har læst sidste sætning. Argumentation: Husk altid at kig dine egne argumenter igennem. Får du rent faktisk argumenteret og vist, det du også påstå... -
Kemi noter
ForumindlægHey alle. Er der nogle der ligger inde med gode noter til kemi C?. Fx. om vand, da det ikke kan findes i opgave basen... På forhånd tak. -
STX eller HHX?
ForumindlægHej... Jeg skal snart vælge en ungdomsuddannelse. Det skal enten være HHX eller STX, men jeg ved bare ikke hvilken det skal være. Grunden til jeg vil på HHX er fordi, man ikke har de naturvidenskabelige fag (det er jeg ret dårlig til) og i stedet for har IØ, VØ og erhvervsret som lyder spændende... -
Skal alle op i dansk Termins stil i 3g?
ForumindlægSkal alle op i Dansk termins stil i 3g? Jeg ved at alle ikke skal op til eksamen men hvad med terminsprøver i slutningen af 3g? Tak -
Stx til HF
ForumindlægHej hvis nu jeg går efter sommerferien i 2.g. Hvid jeg nu i november måned beslutter mig for, at skifte til HF, kommer jeg så ind direkte, eller skal jeg vente til næste skoleår? Kh. -
Oversættelse (STX)
ForumindlægEr der nogen, der vil rette min tysk aflevering igennem? :) -
Gennemsnit på STX?
ForumindlægEr der nogen steder, hvor jeg kan se gennemsnitskarakteren for de afsluttende 3. g'er fra de forrige år på diverse gymnasier? -
Arkitekturanalyse noter?
ForumindlægJeg søger noter om emnet "arkitektur" fra oldtidskunstskab, specielt vil jeg gerne vide, hvad man under "analyser og fortolk" skal gøre, hvis jeg kommer op i arkitektur, i netop oldtidskunstskabseksamen. -
Fodnoter i SSO i dansk
ForumindlægSkal man, ligesom i historie, have fodnote, når man nævner en ny person ? altså med født, død og stilling ? -
Noter på computer
ForumindlægHejJeg hader at skrive i hånden, og jeg hader at læse krøllede papirer med min ulæselige håndskrift. Derfor overvejer jeg at gøre min notetagning til mine eksamener elektronisk...Er der nogen der har gode råd eller erfaringer?Findes der programmer specielt til formålet?Jeg vil selvfølgelig sørge ... -
Noter til eksamen
Forumindlæghej ;) så den gal igen, eller rettere synes jeg mangler lidt noter. så undrede mig om i har nogle noter til følgende emner;) "Børnearbejde, arbejde og udannelse" "Ideologier og de politiske partier" jeg ved ikke så meget om begge emner, og synes mine noter er dårlige, s... -
Noter, stor hjælp:)
ForumindlægEr der nogen der har nogle notater til ''just below the surface'' af Kate Nivison. Det ville være en kæmpe hjælp:) -
Grammatik noter.
ForumindlægHey allesammen. Jeg skal til årsprøve i skriftlig engelsk på onsdag, dvs. jeg har det på A-niveau. Har været inde og læse på en masse sider på nettet om grammatikreglerne, læst gamle afleveringer igennem, læst i "fejlstøvsugeren" osv. Men synes det er meget rodet det hele og jeg mangle... -
stx eller htx
Forumindlæghej jeg skal snart starte på gym. men har et lille problem. på STX hvilken fag skal man op i? og vil det betale sig at tage HTX når man alligevel skal læse til medicin efter? jeg mener hvor mange fag skal op der? er de begge lige svære, da man ikke får lige så mange fag i HTX som i STX.... -
Selvstudium stx
ForumindlægEr der nogle af jer der ved om man kan tage stx som selvstudie? Og i så fald hvor man kan tage det henne, da de steder jeg indtil videre har ringet til ikke tilbyder det. På forhånd tak :) -
dansk mundtlig eksamen
Forumindlæghej alle sammen.. jeg skal til mundtlig dansk eksamen i morgen... derfor ville jeg høre om der ikke er nogen, der har nogle super gode analyse-modeller, eller andet godt som man kan bruge? hvis nogen har, vil i så ikke være venlige at sende det til mig? [email protected]
