Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 7661 til 7680 af 176851
-
Skole har glemt min historie eksamen
ForumindlægHej! Jeg blev ramt af en depression i 3g, og fik derfor resten af min gymnasietid delt op i 3 og 4g. Jeg har derfor afsluttet mine store A fag som mat A, samf A, dansk A i 3g, men har været selvstuderende i størstedelen af 4g, og skal op i fuldt pensum nu. Jeg mangler at afslutte fagene filosofi... -
(ny profil) hjælp til eksamen - haste-spørgsmål
Forumindlæghej alle, jeg haster virkelig, da jeg skal aflevere min disposition imorgen og stadig ikke er færdig. Emne: Forandring Underemne: Rødstrømpebevægelsen Problemformulering: Hvordan påvirkede Rødstrømpebevægelsen den politiske og sociale debat i Danmark i 1970’erne, og hvilken arv efterlod ... -
Bølger og Fotoelektrisk effekt - Fysik Eksamen
ForumindlægHej igen, har blot nogle flere spørgsmål før jeg skal til fysik eksamen ! For det første, hvad er stående bølger, og hvordan opstår de i diverse musikinstrumenter der er karakteriseret af strenge og lukkede-, halv- og helåbne rør? Hvad er den fotoelektriske effekt, og hvordan beviste Einsten ... -
Eksamen
ForumindlægHej Hvad valgte I at fortælle om til engelsk eksamen i 5 minutter? Og hvad fik I? Hvordan gik samtalen derefter, gode råd??? -
HJÆLP!! - EKSAMEN
ForumindlægJeg har brug for lidt hjælp, jeg skal til AT-eksamen imorgen .. MEN, jeg har ikke rigtig nogen idé om, hvad der ville være godt at sige ? Nogen der har nogle forslag, der kunne hjælpe mig .. -
eksamen
Forumindlægheyhey..gode/nyttige sætninger til engelsk eksamen, høj niviuea.???nogen forslag ?tips til høj karakter ?? -
eksame
Forumindlæghej skal tage fysisk b på enkeltfag til næste år og tænkte på hvordan eksamen foregår og hvor lang tids forbedredelses tid man har -
eksamen
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med at dømpe mig til eksamen , fordi jeg får enorm meget stres:) -
eksamen
Forumindlæghej jeg har et spørgsmål hvis man dumper til eksamen 2 gange i to forskellige fage? kan man så godt blive student -
Eksamen
ForumindlægHvor meget tæller karakteren af den eksamen man kommer op i i 3.g i et c-nivue fag? Fx biledekunst eller idræt. Betyder karakteren man får meget eller lidt og hvad afhænger det af? -
Eksamen
ForumindlægHej jeg skal til eksamen her til sommer og jeg har trukket fordybelsesområdet ondskab, men jeg ved ikke hvad jeg skal vælge På forhånd tak for hjælpen:) -
Hjælp til eksamen
ForumindlægJeg søger nogle gode råd, hjemmesider, dokumenter eller blot en side til at øve mundtlig spansk på til eksamen på B-niveau? -
Eksamen
ForumindlægHej, jeg vil blot lige høre om hvordan psykologi eksamen foregår, da jeg er lidt i tvilv , altså om man skal give et referat af den tekst man trækker og så svare på spørgsmålene eller hvad man skal :-) -
EKSAMEN HJÆLP
ForumindlægHej. Jeg læser ha(jur) og skal op til eksamen i virksomhedsøkonomi. Er der nogen der tilbyder hjælp til at identificere de forskellige Teorier og modeller man skal ind på? -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart op til fysik b eksamen. Er der nogle, der ved, hvordan det forgår?? Eller måske har nogle råd/tips? :) -
HASTER. rettelse af eksamens fremlæggelse
Forumindlæghej er der nogen der lige hurtig vil rette min engelsk mundtlig eksamens fremlæggelse (ikke stavefejl men mere grammatikken) jeg skal til eksamen i morgen! I will tell about sport in South Africa. South Africans love almost all sport activities rugby, cricket and soccer being the most popular sp... -
Skriftlig årsprøve 2g
ForumindlægHej jeg går i 2g, og jeg skal til skriftlig samfundsfags årsprøve her om lidt. Jeg har i de fleste afleveringer fået 12, dog har jeg også fået 10'taller, jeg endte på 12 som årskarakter. Jeg er slet ikke nervøs over mine evner i samfundsfag, men jeg frygter tiden. Jeg er så bange for jeg ik... -
Termins i morgen! case 2012 VØ a?
ForumindlægNogen der har vø a eksamens opgaven fra sidste år? så kunne man evt se hvad man kunne komme ud for? (: -
Organisk kemi
ForumindlægJeg har brug for lidt hjælp til at færdiggøre dette skema da jeg har problemer med at finde disse oplysninger både på nettet samt i min kemi bog. Det er det gule/røde jeg mangler svar på :) dokument vedhæftet. -
Mein zehnter Mord EKSAMEN I MORGEN
ForumindlægHej alle. Jeg kan simpelhen ikke forstå denne tekst. Er der nogen der kan give mig et kort referat af den på dansk? Jeg skal op til eksamen i morgen. Mange tak :)
