Historie

(ny profil) hjælp til eksamen - haste-spørgsmål

10. maj 2023 af nyprofil (Slettet) - Niveau: 9. klasse

hej alle, jeg haster virkelig, da jeg skal aflevere min disposition imorgen og stadig ikke er færdig.

Emne: Forandring

Underemne: Rødstrømpebevægelsen

Problemformulering: Hvordan påvirkede Rødstrømpebevægelsen den politiske og sociale debat i Danmark i 1970’erne, og hvilken arv efterlod den i dag?

Er der nogen, der har en ide til hvad jeg kan lave som produkt til min fremlæggelse? Jeg har virkelig, virkelig ingen anelse om hvad jeg kan lave og trænger virkelig til nogle ideer. produktet skal belyse problemformuleringen


Brugbart svar (0)

Svar #1
10. maj 2023 af Moderatoren

Hvorfor har du slettet mortenolsenbande-profilen?

Du har allerede en god ide her:

https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=2071638#2071650


Svar #2
10. maj 2023 af nyprofil (Slettet)

hej moderator, ja det rigtigt skriv ogs for en sikkerhedskyld i parantes, hvis nogen ku genkende mit spørgsmål, men d fordi jeg kun kunne logge ind fra min pc af


Brugbart svar (0)

Svar #3
10. maj 2023 af silkesofiech

#0

hej alle, jeg haster virkelig, da jeg skal aflevere min disposition imorgen og stadig ikke er færdig.

Emne: Forandring

Underemne: Rødstrømpebevægelsen

Problemformulering: Hvordan påvirkede Rødstrømpebevægelsen den politiske og sociale debat i Danmark i 1970’erne, og hvilken arv efterlod den i dag?

Er der nogen, der har en ide til hvad jeg kan lave som produkt til min fremlæggelse? Jeg har virkelig, virkelig ingen anelse om hvad jeg kan lave og trænger virkelig til nogle ideer. produktet skal belyse problemformuleringen

du kunne lave en tidslinje fra 1970-1985? ;-D


Svar #4
10. maj 2023 af nyprofil (Slettet)

syntes også selv jeg havde en god ide, men jeg føler den ikke belyser min problemformulering på nogen måde, synes du den gør d eller skal jeg lade vær med at lave den?


Brugbart svar (0)

Svar #5
10. maj 2023 af Moderatoren

#2

Okay, men du kunne godt logge ind og slette den? Hvis du gerne vil have profilen tilbage igen, så skriv lige til [email protected]


Svar #6
10. maj 2023 af nyprofil (Slettet)

ja naturligvis, da jeg godt kan logge ind fra min pc, men ikke min tlf


Brugbart svar (0)

Svar #7
10. maj 2023 af Moderatoren

Okay, men adgangskode og email er den samme, uanset om man logger ind fra PC eller mobil


Svar #8
10. maj 2023 af nyprofil (Slettet)

okay, men kan da ik gøre for det ik virker for mig? er det virkelig så vigtigt for dig, ikke for at være flabet?


Brugbart svar (0)

Svar #9
10. maj 2023 af Moderatoren

Nej, men det er bare samme adgangskode og email :)

Nej, det er ikke så vigtigt, men det er meget lettere at hjælpe dig, når man 'kender' dig. 


Svar #10
10. maj 2023 af nyprofil (Slettet)

når okay, forstår godt, men d virker ik for mig, dog alligevel tak 

bar rolig d r mig :)


Brugbart svar (0)

Svar #11
10. maj 2023 af Moderatoren

Jeg har aktiveret din gamle profil og slettet din nye. Hvis du ikke kan logge ind, så skriver du bare til [email protected] :)


Skriv et svar til: (ny profil) hjælp til eksamen - haste-spørgsmål

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.