Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 7941 til 7960 af 181598
-
Eksamen! kan i hjælpe..
ForumindlægHEj jeg har fået stillet en eksamens opgave der lyder: 12) Matematisk bevis. Deduktion og induktion.Gør rede for nogle forskellige bevistyper. Herunder bevis ved induktion.hmm er der nogle der forstår dette spørgsmål?? jeg er helt lost i spørgsmålet.. kan i hjælpe mig lidt måske?+håber i kan hjæl... -
Matematik i Skibsmontør-uddannelsen
ForumindlægHej, jeg begynder snart på 4-årigt skibsmontør uddannelse og jeg er i gang med at forberede mig. Jeg vil gerne vide hvad for en Matematik niveau jeg skal komme op i og hvilke emner jeg skal lære så jeg kan researche lidt, for jeg er dårlig til matematik. Håber i kan hjæpe mig (: Med venlig hilsen... -
AT Metode i Matematik
ForumindlægJeg er igang med min synopsis til AT 2015 - Kommunikation, hvor jeg har valgt at skrive om Enigma under 2. Verdenskrig. Herved i Matematik og Historie. Jeg er dog i meget tvivl om hvilke metode jeg skal benytte i Matematik. Er det matematisk modelering? Kan man opsætte en model for den kombinator... -
Mundtlig fransk eksamen
ForumindlægHej Jeg vil bare gerne vide hvordan fransk eksamen på B-niveau foregår? -
Homers iliade - Hjælp til eksamen
ForumindlægJeg skal til eksamen i old, hvor noget af det jeg kan komme op i er Homers iliade. Jeg ville derfor høre, om der er nogen som har en analyse/fortolkning af sangene 1, 15, 16, 21 og 22? Håber der er nogen som kan hjælpe :)! -
Antal af eksamener.
ForumindlægJeg går i 4.g og er derfor den aller sidste af slagens på den gamle reform. Jeg har pt. været til 7/8 eksamener. 1 i 1.g, 3 i 2.g og 4 (+1 sso) i 3.g Jeg var til matematik eksamen b skriftlig i 2.g. Tæller den med i samlede antal eksamener, når jeg også har haft det på a-niveau i 3.g? Jeg ved d... -
Matematik aflevering : 8klasse
ForumindlægHej jeg sidder her alene hjemme og laver aflevering den hedder:Fra holbæk til skagen det er nr 2.9, opgaven lyder: Undersøg, hvor stor udgiften pr.kilometer skal være, hvis de samlede udgifter for ruten over storbælt og ruten Kalundborg-Århus skal være lige store ( det skal siges at jeg har lavet... -
HJÆLP! matematik opg. 4.025
ForumindlægHej Jeg ved bare ikke hvor jeg skal begynde med denne opgave. Og er det ikk en eksponential aftagende funktion - men hvordan skal jeg ku' argumnetere for det? Håber at der er nogen der kan hjælpe. Her er den: I vedproducerende skovbrug er langsigtet planlægning nødvendig idet feks bøg fælde... -
Eksamen imorgen! Hjæææælp
ForumindlægHej allesammen, jeg skal op i eksamen imorgen klokken 10:40 og mangler at svare på nogen af de mulige spørgsmål jeg kan risikere at trække. Det ville være fantastisk hvis nogen ville have lyst til at hjælpe hvis de ser det her :) 2. Procent og rentesregning Du skal gøre rede for en gældsannuit... -
Fysik B eksamen
ForumindlægJeg skal op til Fysik B eksamen om lidt, og har ikke turde spørge min lærer, men er der en udregning del til eksamen? Forventes det at jeg skal lave en udregning som del af min besvarelse af eksamensspørgsmålet? -
HASTEER! AT eksamen
ForumindlægHej alle (: min At eksamen er allerede i morgen. og der var noget der forvirrede mig rigtig meget. skal man sige sin konklusion i starten?? efter problemformulering? og hvor meget fylder metoder i eksamen ??? hjææææææælp -
Teknisk Matematik Opgave 149
ForumindlægJeg har en opgave jeg håber i kan hjælpe mig med. Det er opgave 149 i Teknisk Matematik Bind 1 af Preben Madsen Jeg har vedhæftet opgaven Tak på forhånd :) -
MATEMATIK nemt!! pls
ForumindlægHEJ hjælp mig med mine matematik lektier: a) 0,4 til brøk: b) 0,3 til brøk: Har lektier for til imorgen hjælp :) -
Fysik eksamen 2012
ForumindlægHej er der nogen der har løst opgaverne i fysik eksamen 2012 HTX? Jeg får 3b til at være 482.30 K vil lige hører om det lyder realistisk? -
vurdering af dansk stil - eksamen
ForumindlægHej Jeg var til dansk eksamen i går og skrev om "Grænseoverskridende undreholdning" .. hvilken karakter ville i give den?? -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej jeg står i den situation, at jeg har lidt svært ved at vælge en tekst til mundtlig eksamen(FSA). jeg har trukket emnet frihed, og det er simpelthen et kæmpe emne. jeg ville bare høre om i har en god tekst m.m, som jeg kan opgive? -
Nogle der læser matematik?
ForumindlægHej. Jeg går i 3.g og har matematik på A-niveau. Det er jeg rigtig glad for og vil virkelig gerne fortsætte med matematik på uni. Så ville høre om, der var nogle herinde som læser matematik eller kender lidt til studiet, som måske kan fortælle mig lidt om det? Og hvilke jobmuligheder der er? Ved ... -
Matematik på KU eller AU?
ForumindlægHej allesammen. Jeg er 3.g'er og har planer om at læse matematik efter næste sommer. Spørgsmålet er bare hvor. Jeg har en kammerat der læser matematik på AU, og det har jeg hørt lidt blandet om. Jeg ved ikke så meget om KU, men jeg synes lidt det har ry for at være et bedre universitet end A... -
At blive væk fra en eksamen - hjælp?
ForumindlægTil min store overraskelse blev jeg instillet til 2"g" HTX eksamen. Det er selvom jeg mangler nogle matematik projeker.Jeg vil derfor høre hvad der sker hvis man bliver væk fra mundtlig matematik eksamen(b niveau på 2 år og derfor afsluttende, skal ikke have det på 3året)Sådan som jeg h... -
Mundtlig eksamen engelsk - please hjælp!
ForumindlægHej alle.. Har brug for hjælp - nogen der kan forklare kort hvad "Starved of love" af Fay Weldon handler om? - Har svært ved at lave et resume af artiklen..! KH
