Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 8041 til 8060 af 163700
  • kemi på A

    Forumindlæg
    hej jeg går i 2.g og har kemi på B, jeg har mulighed for at tage det på A næste år så jeg tænkte på om der var nogen derude som har det eller har haft det, og kan fortælle noget om hvordan det er at have det
  • Matematik A

    Forumindlæg
    Hej betyder dette P(1,f(1)) at punktet bare er (1,1) og P(3,f(32)) at punktet er (3,32)?
  • Mat A

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som kunne hjælpe mig med denne opgave, er helt på bar bund. Har lagt opgaven i vedhæftende fil
  • (a + b) a + a + b / a2 (a + 1) – b2 (a + 1)

    Forumindlæg
    (a + b) a + a + b / a2 (a + 1) – b2 (a + 1)
  • Hvor meget engelsk skal man læse og bruge i opgaven

    Forumindlæg
    Hej hvor meget engelsk skal man læse? og skal man have det med i opgaven ? eller skal man bruge det som baggrunds viden ?
  • Mat C mundtlig eksamen, hvor meget tæller delprøve 1?

    Forumindlæg
    Jeg skal til en todelt mundtlig eksamen i mat c. Til første delprøve skal man løse en masse opgaver og sidde i en gruppe. I den anden delprøve skal man trække et emne og fremlægge det ved eksamen og der får man en karakter. Sidst jeg var til eksamen for mange år siden fandtes delprøve slet i...
  • Hvilke fag skal jeg mon op i?

    Forumindlæg
    Jeg har lige fået 3 skriftlige eksamener offentliggjort: Dansk (A), Kemi (A) og Matematik (A). Sidste år var jeg op i 3 eksamener - altså mangler jeg kun 4 eksamener, hvis vi antager, at man skal op i 10 i alt. Hvor stor er chancen så for, at jeg kommer op i Historie (A), Engelsk (B), Religio...
  • Rettelse af engelsk essay

    Forumindlæg
    Nogle der vil være så søde at rette en engelsk essay?
  • Muligheder og begrænsninger i samfundsfag og engelsk

    Forumindlæg
    Hvilke muligheder og begrænsninger er der i fagene samfundsfa og engelsk??
  • Kim Fupz Aakeson dansk mundtlig afgangsprøve

    Forumindlæg
    Hey allesammen! Jeg skal op i dansk mundtlig afgangsprøve d. 17/6, og jeg har trukket Kim Fupz Aakeson. Jeg ved dog ikke, hvordan jeg skal få det hele til at forløbe, hvor jeg skal begynde, og hvor jeg skal slutte.. Håbede at der måske var én, der skal op i det samme, der måske kunne hjælpe mig...
  • Rette engelsk stil

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der ville rette min engelsk stil på ca. 600 ord?
  • Matematik A

    Forumindlæg
    Jeg har brug for hjælp til en opgave: Bestem ligningen for tangenten til grafen for f i punktet p(0,f(0)) Nogen der kan være behjælpelig med den ?
  • Dio dansk/engelsk hjælp!!!

    Forumindlæg
    Jeg har valgt at skrive dio i dansk/engelsk emnet skal omhandle globalisering på en eller anden måde, nogen der har en ide til havd jeg kan skrive om?! det haster ret meget og jeg har ingen ideer selv! på forhånnd tak for hjælpen.
  • Engelsk tidligere opgavesæt? HJÆLP Det haster

    Forumindlæg
    Hej folkens, ville høre om der nogle som ved hvor jeg kan læse tidligere tekster (opgave formurleringer) fra tidligere år. Jeg skal op i morgen i engelsk årsprøve 1g - så jeg ville gerne lige øve mig lidt.
  • Kan man komme op i billeder/reklamer i 3g, mundt. Dansk??

    Forumindlæg
    ?
  • Ret af engelsk stil

    Forumindlæg
    Hey derude. er der en der vil være så flink at rette min stil :) På forhånd tak :) Mvh. Kaj
  • Vigtig engelsk stil

    Forumindlæg
    Mon ikke der er en, der vil se min aflevering igennem, rette og kommenter? . . . er virkelig i nød Liine
  • en lille engelsk sætning

    Forumindlæg
    we comme spinning out of nothingness, scattering starts like dust. hvad betyder det egentlig?
  • Engelsk hjææælp:))

    Forumindlæg
    Hej allesammen jeg har engelsk opgave som var at skrive videre på en historie, da jeg ikke er særlig god til engelsk har i mulighed for at rette min opgave pleaseeee det tager kun 10 minutter eller eventuelt bare markere min fejl tusind tak for hjælpen på forhånd:)
  • Rettelse - Engelsk

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og er en smule presset med en engelsk opgave. Jeg skal have lavet en oversættelse på ca. 200 ord. Er der nogle som er skrappe til engelsk og kunne tænke at hjæpe? så kan jeg sende ;)