Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 8041 til 8060 af 25374
  • Har bruge for hjælp :Gener og nedarvning

    Forumindlæg
    nogle der kan hjælpe med at forklar denne figur. Er det ikke kromsomer hos en mand. autosomer : par nr.1-22
  • SÆTNINGSANALYSE!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Står altså med et problem, da jeg er rigtig dårlig til det med sætningsanalyse :( Er der nogen, som gider hjælpe med disse sætninger? ? Det er nat, da kvinden vågner og opdager, at manden ikke ligger i sengen. ? I køkkenet står manden, der har skåret brød – men han fortælle...
  • oversættelse - let

    Forumindlæg
    øverst ser man hovederne og nederst ser man bilen i forgrunden er bilen og menneskerne, i baggrunden er en hvid baggrund med en mand helt ude til højre.
  • Psykologi chancen for at komme ind?

    Forumindlæg
    Ville bare høre om der er større chance for at komme ind på et psykologi studie på universitet, vis man er mand end kvinde, da der er flere ansøgninger som kommer fra kvinder?
  • Testosteron

    Forumindlæg
    Jeg har fået et spørgsmål som lyder: Vurdér hvilke effekter et tilskud af Testosteron vil have på en mand og en kvinde. Hvad ville i sige til det? - på forhånd tak! (:
  • Kræfter

    Forumindlæg
    En mand bevæger sig på en svævebane, hvor der gælder at luftmodstanden netop er så stor at der opnås konstant hastighed. Manden vejer 72 kg. Hvilke tre kræfter virker på manden og hvor store er de, tegn dem ind på bilag 1? Bilag 1 viser en mand, som hænger i svævebanen. Jeg ved at de tre kræft...
  • Billedsprog?

    Forumindlæg
    Hej jeg analyserer en novelle, hvor der står om en fuld mand "hans øjne svømmer væk" hvad betyder mon det.?? tak på forhånd ;)
  • du er sej

    Forumindlæg
    Der var engang en mand, der havde 7 døtre. Hver datter havde 1 bror. Hvor mange børn var der i familien?
  • Hosekræmmeren

    Forumindlæg
    Heej :) Jeg har lidt problemer med hosekræmmeren, som jeg er igang med. Jeg vil bare spørge om: Hvordan har Hosekræmmerens kone forandret sig efter sin mands død? HJÆLP!!
  • TYSK OVERSÆTNING(en sætning)

    Forumindlæg
    Hej hvordan vil i oversætte: Repræsentanten har solgt en mand et maleri. og Han har en bil; derfor købte han ingen. BUD?
  • Hjælp til symboler med hvad de betyder

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil gerne have hjælp vedrørende et par symboler, hvad betyder: - Manden med leen -En solsikkemark -Et timeglas -Et slot -3 flagermuse -bjerge
  • velfærdsydelser

    Forumindlæg
    Hvilket land betaler børnepengene, hvis konen arbejder i danmark og manden i eks. arbejder i spanien??
  • Budskab-novelle

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der læst novellen barnet og manden af Tove Dittlevsen Kan ikke forstå hvad budskabet kan være.
  • 1770'erne

    Forumindlæg
    Hvorfor ville de nordamerikanske løsrive sig fra England i 1770'erne og hvordan kan det være, at ikke alle mandlige borgere fik stemmeret før 1865?
  • Hjælp til oversættelse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er i tvivl om, hvilken oversættelse jeg skal benytte af ordet "som" i denne sætning: der er en mand, som tit bliver glad? Håber på hjælp og på forhånd tak :-)
  • Skal til eksamen snart!!! help me! LANDBRUGET ØKOSYSTEM

    Forumindlæg
    Hej, nogen der kan hjælpe med dette spøgsmål ? Et forklaring på hvorfor hvorfor kvælstof er et af de stoffer mandens afgrøder hurtigst kommer til at mangle?
  • Rettelse af stil

    Forumindlæg
    Jeg har skrevet en stil om jøder. Er der nogen som måske vil rette den? Fagtekst om jødedommen At være jøde Jødedommen er den ældste religion af de monoteistiske verdensreligioner. I jødedommen tror man på en gud og at Jesus ikke var Guds søn. Man er automatisk jøde når ens mor er jøde, men hv...
  • Hvilken karakter vil I give for denne essay? Kan i se om der er nogle fejl i den?

    Forumindlæg
    Selfie generationen- Socialt pres Fra et selfie af Helle Schmidt Thorning med Barack Obama i Sydafrika til et selfie fra biografturen, selfies er blevet en stor del af vores nye generation. Alle kender det, når man sender et skør selfie til sin bedste ven over Snapchat eller lægger et se...
  • OPSLAGSVÆRKER!!?!?!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Skal op i mundtlig historie i morgen, og har lige tjekket undervisningsministeriets hjemmeside, og der står at man må have egne notater og opslagsværker. Er opslagsværker bøger og mapper man har brugt i løbet af skoleåret? Jeg er tvivl da min lærer har sagt at vi kun må tage no...
  • Hurtig rettelse af kort tekst!

    Forumindlæg
    Dav dav! Jeg har lige en kort tekst, som jeg meget gerne vil have rettet igennem af en venlig sjæl! I må MEGET gerne lige skrive kort hvorfor jeg har lavet fejl! Så kan jeg jo også samtidigt lære noget :)På forhånd mange tak!DANSK:Børnehistorierne er tilsyneladende harmløse og muntre, men hver ga...