Søgning på: tysk analyse. Resultater: 8181 til 8200 af 38621
-
Digt analyse Dansk
ForumindlægHej. Jeg skal besvare nogle spørgsmål til dette digt. Nogle der har lyst til at hjælpe mig? Har digtet rim? Hvilke typer rim? Hvilken effekt har de? Hvordan er digtets rytme? Hvordan hænger rytmen sammen med indholdet? Hvilke ord eller vendinger i digtet kægger du særligt mærke til og hvorfor... -
Tysk. kan man godt sige det?
ForumindlægVil bare hører om dette er grammatisk og stavet osv. rigtigt. jeg er rigtig dårlig til tysk nemlig. Fortsetzung des Hertz in Kopf Wanda das Gesetz von Jakob leben, bis sie an der Stange muss zurückkehren. Anderthalb Jahre später, Reisen Wanda Hause mit den anderen polnischen Mädchen. sie müssen A... -
Hoved og Bisætninger i Tysk.
ForumindlægHej er der nogle der vil rette min 5 tysk sætninger?Der skal særligt ligges mærke til at det drejer sig om hoved/bisætninger.1)Han gik hjem fordi han var syg. - Er ging nach Hause, weil er krank war. 2)Hun så at han var syg. - Sie sah da er krank war.3)Han køber bogen, for den er god. - Er kau... -
Tysk rettelse (150 ord ca.)
ForumindlægHej :-) Er der nogle der kan kigge min tysk tekst igennem? Den er kun på 150 ord ca. Ville værdsætte det meget. Skriv en kommentar, så sender jeg den til dig... På forhånd tusind gange tak! :D -
analyse af årets nyhedsbillede 2016: Kampen om Mosul
ForumindlægHej nogle der har lavet en analyse af årets nyhedsbillede 2016: Kampen om Mosul af Asger Ladefoged? -
TYSK-Adjektivernes bøjning
ForumindlægEr bestemt ikke mester i tysk - især ikke adjektivernes bøjning.. Nogen der gider læse min oversættelse igennem og rette de værste fejl- endelserne - har prøvet at finde hjælp i min tykke grammatikbog, men fatter det simpelthen ikke.. 25-jahriger Goethe gab in 1774 seinen vielleicht bekanntesten ... -
Er der en som er god til tysk derude.?
ForumindlægHejalle sammen.Er der nogle som vil være så venlig, at kigge igennem for at se om jeg har oversat det rigtigt...eller om jeg gået forkert i den gale by..På dansk:Man mærkede tydeligt hans store glæde ved børn. Arkitekten byggede huset på en helt anden måde, end vi havde ventet. Mange protesterer ... -
Sb.-bøjninger på tysk
ForumindlægHej. Har ord med 3+ stavelser og tryk på blandt andre den sidste -en i alle kasus udover nominativ? Når der bare står "-" ved hankøn, skal der så ikke tilføjes noget i genetiv, og findes der en regel for hvornår det er sådan? Hvad går det ud på, når der står -s i hankøn? Hvornår står de... -
Analyse af Slik - Naja Marie Aidt.
ForumindlægHej alle. Jeg kan ikke analysere de sidste punkter i en novelle - jeg ved ikke om det er psykisk, socialt eller geografisk miljø? ved I hvad forskellen er? :) Håber på hjælp. :) -
Kort tysk oversættelse
ForumindlægJeg har lige lavet en tysk oversættelse, som jeg håber i vil kommentere(sig meget gerne hvis du kan se nogle grammatisk fejl, da det kan være jeg ikke har lagt mærke til det!) Det ville betyder meget hvis i ville, da jeg har prøvet at være meget omhyggelig med grammatikken.. :) Morgen reisen wi... -
Hjælp til analyse af den personlige computer!
ForumindlægHey folkens. Har et lille spørgsmål, jeg håber du/I kan hjælpe mig med. Min analyse del hedder: Foretag en analyse af brugen af den personlige computer og udbredelsen af den i perioden frem til i dag. I analysen skal du inddrage vekselvirkningen mellem samfundsudviklingen og den teknologis... -
Analyse af brødrene 5 akt.
ForumindlægHej studieportalen, er der en herinde som sidder med en analyse af brødrene 5 akt? Jeg har lige læst 5 akt og jeg går ud fra, at vi i fællesskab i klassen skal tale om brødrene 5. akt. Nogen herinde som sidder med en analyse eller bare nogle gode iagtagelser af 5 akt. Eller måske en personkar... -
Analyse af skrivestil i novelle
ForumindlægHej SP Jeg skal skrive en analyserende essay, hvor jeg bl.a. analyserer skrivestilen i en novelle. Jeg ved, at jeg bl.a. skal kigge på strukturen i sætningerne, ordvalg osv. Har I andre forslag? Kerneproblemet er dog, at jeg ikke helt ved, hvordan jeg skal komme med belæg for min analyse af sk... -
Analyse af to artikler - til AT eksamen!!!
ForumindlægHej allesammen. Da det kniber lidt med sygdom osv. har jeg desperat brug for hjælp til analyse af to artikler: http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article2064293.ece http://politiken.dk/indland/politik/ECE2046323/bag-om-frikadellekrigen-saadan-blev-halal-og-svinekoed-et-problem/ Der skal lave... -
Analyser Fremtidig Produktudvikling
ForumindlægHejsa :) Jeg er pt ved at skrive SRP i afsætning A og innovation B, or jeg er gået lidt i stå ved min analyserende del. Jeg skal analysere den fremtidige produktudvkling af et produkt, og jeg begynder at få lidt svært ved at finde frem til hvordan jeg præcist skal underbygge min analyse. Jeg ha... -
Det perfekte billed af en tysker i følge Hitler?
ForumindlægHvordan skúlle en tysker se ud for at være perfekt i Hitlers øjne? -
Bænken analyse? Suplerende stof
ForumindlægHej folkens, Jeg ville høre, om der var nogen, der lå inde med en analyse af filmen "Bænken" fra 2000. Det ville være en KÆMPE hjælp, og ville passe rigtig godt til noget susplerende stof i min opgave. Håber i kan hjælpe! Fortsat god dag! :) -
hjælp til analyse af den indiske ølmarked (Carlsberg)
Forumindlægjeg er i gang med SRP, hvor jeg bla. skal analysere det indiske ølmarked, med fokus på de kulturelle dimensioner.. min virksomhed er Carlsberg og mine fag er afsætning og engelsk.. nogen der har gode forslag til hvilke modeller jeg kan bruge? på forhånd tak :) -
hjælp til analyse af det Indiske ølmarked (carlsberg)
Forumindlægjeg er i gang med SRP, hvor jeg bla. skal analysere det indiske ølmarked, med fokus på de kulturelle dimensioner.. min virksomhed er Carlsberg og mine fag er afsætning og engelsk.. nogen der har gode forslag til hvilke modeller jeg kan bruge? på forhånd tak :) -
Analyse af apple reklamen 1984.
ForumindlægHej jeg er igang med min SRP og skal derfor lave en reklame analyse af deres reklame fra 1984. Men har lige nogle spørgsmål, hvad er budskabet med denne video, og hvordan kommunikeres der? Er der noget jeg skal lægge særlig vægt på, med hensyn til det visuelle, lyd osv? På forhånd tak.
