Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 8221 til 8240 af 47924
-
Fysik Rapport - Syre, Salte og Baser
ForumindlægHejsa.. Jeg er ny her, så har ingen ide om hvordan det fungere, men jeg tænke, at jeg lige ville gi' det et forsøg. Jeg håber i kan hjælpe mig lidt (: Jeg har en Fysik Rapport for til d. 18/1 2011 Emnet er: Syre, Salte og Baser. Jeg har aldrig prøvet at lave en Fysik Rapport før, så jeg ved... -
Hjælp til Fysik C opgave modul 3
ForumindlægHejsa allesammen Jeg har en modulopgave hvor der er et spørgsmål som driller mig en smule. Og det er spørgsmål om bølgelængden af synligt lys hænger sammen med farven af lyset. Men problemmet er bare at jeg ved ikke hvordan jeg skal formuleret svaret. Jeg håber at der vil være nogen som hjæl... -
Skriftlig kemi eksamen
ForumindlægHej, Hvordan gik jeres skriftlige kemi eksamen, og hvilke resultater fik I? -
Skriftlige eksamen - nogen der har været oppe?
ForumindlægEr der nogen der har været op til eksamen i skriftlig spansk endnu? Hvis ja, hvad handlede emne(t) om? -
eksamens projekt
Forumindlægjeg har et mindre problem. jeg har valgt at skrive ep om den menneskelige intelligens i biologi og samfundsfag. Problemet består i at valget er foretaget fordi tiden gik og det var en lærer der foreslog det så jeg troede det ville være mere sikkert end noget jeg selv kunne finde på. ideen er a... -
HJÆLP!!! Eksamen om luftmodstand??
ForumindlægHej derude! Sidder til min eksamensforberedelse og har fået et emne der hedder kræfter og luftmodstand. Efter at have tjekket på nettet og på siden her, har jeg fundet formlen for luftmodstand, men forstår ikke rigtig hvordan man finder værdierne i formlen?? Dette er fra en anden forumbesked... -
Fremlæggelse af Teknologi B eksamens projekt?
ForumindlægHej Jeg skal snart til eksamen i teknologi B. Jeg ville høre om der er nogen, som kan give nogen gode råd til eksamen i dette fag, - ting man skal huske og er gode og få med? -
eksamen i finansering
Forumindlæghejsajeg skal til eksamen i finansering i morgen. Jeg skal forsvare en rapport jeg skrevet. Vi har lavt en rapport om at starte en butik i bilund lufthavn og har bla. noget med Etableringsbudget/startbudget, Driftsbudget, Likviditetsbudgetbutikkens indretning, størrelse osvhvordan f.... skal man ... -
hhx eksame hjælp..
ForumindlægHej Folkens, Jeg håber i kan svare på mit spørgsmål. Jeg går på hhx 2 år, og jeg skal i år afslutte - Tysk - VØ - Samfundsfag - Erhverscase på 1 år, kom jeg ikke op i nogen eksamer, og her afsluttede jeg matematik, Så jeg vil spørge om hvor mange eksamer jeg kommer op i år? ... -
Hjælp til NF eksamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægJeg skal til eksamen i NF d. 21. Juni, og kunne i den forbindelse godt bruge hjælp. Bl.a til at analysere nogle figurer, og finde på noget klogt at sige til min eksamen. Eksamenen er tværfaglig : Biologi, Geografi, Kemi. Kunne godt bruge et syn på alle 3 fag. Emnet er EL i i-og ulande. ... -
Har du brug for hjælp til eksamen?
ForumindlægHar du brug for lidt hjælp til at klare eksamen i biologi? Jeg studerer biologi på SDU og har stor erfaring med undervisning. Jeg har tidligere lavet énetimer med elever som skulle til eksamen i biologi og de er alle bestået. Jeg bor i Odense. Jeg vil selvfølgelig helst have elever fra Odense, ... -
NV eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal til min første eksamen nogensinde på stx i NV, men jeg er meget i tvivl om, hvad jeg skal sige. Jeg har lavet en portfolio og i de første 5-6 minutter skal jeg snakke om to valgte forsøg. Er der nogen der ved, hvad jeg skal komme ind på, for at det bliver et godt oplæg. Jeg har s... -
Eksamen tekster
ForumindlægHej alle, Jeg er ved at øve mig på Dansk A eksamen, hvor man skal analysere, samt fortolke tekster. For at øve mig, har jeg tænkt mig, at analyserer og fortolke de tekser, der typisk bruges ved eksamen. Er der nogen af jer, der kunne nævne de tekster de har analyseret til eksamner, eller de t... -
Statistik til eksamen
ForumindlægHvis man trækker statistik til eksamen, så har jeg svært ved at finde beviser og finde ud af gøre andet end at redegøre for de metoder man bruger - er jeg helt galt på den? Er der nogle matematiklærer derude, som kan fortælle lidt om eksamen i statistik? (jeg er fjernstuderende, og har derfor ikk... -
fysik-teori. E, C og U
ForumindlægHejsa! Jeg står lige midt i en fysikopg. og mangler lidt hjælp. Jeg skal lave en teoretisk formel, der udtrykker E ved C og U. Opgaven (med en kapacitor) lyder:"En kapacitors evne til at oplagre ladning og energi er udtrykt ved kapacitansen C. På vores kapacitor står der C = 10000 myF, F = F... -
Fysik - opvarmning af vand fra is til damp
Forumindlæg -
Fysik afl. Håber I kan hjælpe
ForumindlægKildens aktivitet er på anskaffelsestidspunktet 3,2 MBq. Halveringstiden for 204 er 3,8 år. 81Ti b) Beregn henfaldskonstanten og bestem hvor mange 204 81Ti atomer kilden indeholder på anskaffelsestidspunktet. c) B... -
Det moderne verdens billede idag - fysik
ForumindlægHej alle ! Jeg søger desperat viden om, hvordan det moderne verdens billede ser ud idag? Jeg kan simpelthen ikke finde noget om det på nettet og håber derfor i kan hjælp mig !! :) -
eksamens sæt/opgaver fra 2006
ForumindlægHei... ville hører hvor man kan finde tidligere eksamens- sæt/opgaver?? -
spansk A skriftlig eksamen
ForumindlægHvilket grammatik er det man skal kigge efter i oversættelsen til eksamen? Mvh
