Søgning på: matematik a 2009 august HTX. Resultater: 8241 til 8260 af 160039
-
a og b
ForumindlægHvis der står, at man skal finde a og b til en potensforskrift. der er kun oplyst x 20 50 70 100 y 40 60 90 130 (kun opfundne tal af mig selv) men hvordan finder man a og b ud fra en tabel? ... -
Klorofyl a
ForumindlægNogle der kan hjælpe med hvordan klorofyl-a kan bruges som mål for planteplanktonets biomasse -
Dansk A
ForumindlægHvor kan man finde de tidligere skriftlige eksamensopgaver/sæt i Dansk A STX? -
Mat A
Forumindlæghvad er en vektor? er lige blevetb færdig med mat b og skal have mat A til næste år så kunne godt tænke mig at få lidt basis viden om det? og hvad er en differential lining? -
fysik eksamenssæt
Forumindlæghej Jeg er ved at øve mig til fysik eksamen, og så har jeg regnet en masse eksamenssæt, men har ingen mulighed for at se om de er rigtige. og så ville jeg høre, om der er nogen der ligger inde med svarende på nogen af disse sæt? Fysik A, stx, 9. december Fysik A, stx, den 13. august Fysik A, stx,... -
Fys A
ForumindlægHeey SP. Jeg skal her nu snart til vælge A fag. De fag jeg har muligheden for at vælge imellem er: Engelsk A, Tysk A, Kemi A og Fysik A.. Men problemet ligger i at jeg ikke rigtig ved hvad det vil indebærer at have disse forskellige fag i dette niveau? Så vil høre jeres erfaring om disse fag,... -
i have a dream
ForumindlægEr der nogen der ved hvor man kan finde en dansk og engelsk version af i have a dream - jeg har selv søgt, dog uden held. -
SRP i biologi A og dansk A.
ForumindlægHej. Jeg ville lige høre om det er en god ide at skrive SRP i biologi A og dansk A om rusmidler og analysere filmen ´´NORDKRAFT´´? På forhånd tak! -
Mediefag på A?
ForumindlægEr der nogen der ved om det er muligt at få Mediafag på et A-niveau i 3g som et valgfag? -
engelsk A
ForumindlægHvis man har dumpet i engelsk A beholder man så stadig sit engelsk B niveau? -
A-kasse
ForumindlægHvad er en a-kasse? Jeg har brug for at nogen skære det ud i pap for mig -
Betydningen af a ?
ForumindlægI lineære sammenhænge er a hældningen på grafen, er det også det for potens- og eksponentielle sammenhænge ? a er kun fremskrivnings faktoren ved eksponentielle sammenhænge ikke? - Og er det rigtigt nok, at den eksponentielle graf kun se ud på to måder ? -
Konstanten a.
ForumindlægHej alle Jeg har et spørgsmål. Konstanten a i en eksponentialfunktion af typen f(x) = b*a^x: Hvis a eksempelvis er 0,87, fortæller den så, at hver gang x stiger med en, falder f(x) med 87 %? Jeg er lidt i tvivl, mange gange tak på forhånd! Vh Amigo -
Matematik Aflevering
ForumindlægEr der nogen der ville hjælpe mig med min matematik aflevering? -
a og b?
Forumindlæga(a-b)+b(a+b) det har jeg fået til = 0 Kan det passe ?? -
a-b
ForumindlægHey folkens ville lige spørge jer om der var nogle af jer der måske kunne hjælpe? Opgaverne lyder sådan (Ved ikk om jeg har lavet dem rigtige) Opgave 1 : a+b ____ a2+b2 + 2ab = a3+b3+ 2ab Opgave 2: a2-b2 ______ a-b = a-b Er der nogle der evt. kan hjælpe mig med om jeg har lavet disse opgaver r... -
Bestem a så ..
ForumindlægHej igen. Jeg har lige to opgaver jeg er i tvivl om. Det lyder sådan: f(x) = ax^2-1,5x+5 "Bestem a når: 1) F kun har et nulpunkt 2)At toppunktets andenkoordinat er 2: Ved den 1, har jeg sagt at d skal være = 0 fordi så er der kun et nulpunkt i funktionen. Har så sagt: 0 = -1,5^2-(4*5*a... -
Hvor er alle matematikerne henne ?
ForumindlægHvor er alle matematikerne henne når man har brug for hjælp ? -
A og b
ForumindlægHej! Hvad mener de med a og b og hvad er a og b overhovedet? Hvad skal linjen være for at være positiv og for at være negativ? -
a er et tal
Forumindlæghej\n\nf(x)=x^3+x^2+ax, hvor a er et tal.\n\npunkt 1 - lokalt maximum når x=-(2/3), og lokalt minimum når x=0. \n\n-bestem de værdier af a, for hvilke den tilhørende funktion f er voksende i hele sin definitionsmængde.\n-bestem de værdier af a, for hvilke den tilhørende funktion f har netop to nu...
