Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 8641 til 8660 af 119568
-
Facitliste til Orbit C STX den nye udgave
ForumindlægHej, Er der nogen der har en facitliste til den nye udgave?? På forhånd tak! (og måske ogs BA den nye) -
SYGEEKSAMENSSÆT ENGELSK A STX 2009 VIGTIGT
ForumindlægHej er der nogen der kunne fortælle mig hvad titlerne var i sygeeksamensættet i engelsk A 2009? -
STX Biologi A Eksamen 24. maj 2017
ForumindlægNogen som har det her eksamens sæt færdiglavet? -
Engelsk A-niveau stx - 24. maj 2007.
ForumindlægHej alle :) Jeg leder efter dette eksamenssæt på nettet, men jeg kan desværre ikke finde det. Har søgt og søgt. Er der nogen der ligger inde med den, eller er lidt bedre med google end jeg er? venlig hilsen -
Samfundsfag skriftlig eksamen STX A elektronisk/digital
ForumindlægHej alle. Var i dag oppe i digital skriftlig samfundsfagseksamen på A-niveau med adgang til internettet. Er der nogen der ved, hvor strengt kravet om at indrage supplerende materiale er, og hvor stor betydning det har for bedømmelsen af opgaven? -
Historie eksamen stx, Amerikansk borgerkrig, tabeller, hjælpp. HASTER
ForumindlægHej jeg har fået tre kilder som er tabeller, men nogle der kan sige noget om det? Evt. problemstillinger? På forhånd tak.. Kilde 5: Industriens placering ifølge den 8. Folketælling i 1860 http://www.slaveriet.gyldendal.dk/tilfojelser.htm (tekst 13) Kilde 6: Bomuldsindustri i... -
Reducér (a+b)^2 -2a(a+b)
ForumindlægHej. Har fået en opgave, der lyder således: Reducér (a+b)^2 -2a(a+b) Har prøvet rigtig mange gange, at regne det ud, men det ser helt forkert ud. Håber i kan hjælpe. -
mundtlig matematik
ForumindlægHej, Nogen der ved hvor meget tid, man skal snakke til en mundtlig matematik eksamen? -
Mundtlig Matematik
ForumindlægHej . Hvilke emner kan man trække i Mundtlig Matematik -
P(A\\B) - Hvad er det?
ForumindlægHej.Hvad er P(A\\B)?På forhånd tak.. :-) -
Matematik eksamen?
ForumindlægHej. Jeg skal op til mundtlig matematik på mandag, da jeg aldrig før har været oppe til mundtlig matematik før, vil jeg spørge, hvordan man kan forberede sig bedst muligt. På forhånd tak. -
isoler b i ligningen: y=b*a^x
ForumindlægHej jeg har fået en opgave hvor jeg skal isoler b i ligningen: y=b*ax håber der er nogen der kan hjælpe.. Tak på forhånd :-) -
matematik- aflevering
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med noget matematik :) -
Matematik-Forbedering
ForumindlægHej jeg går i 9 klasse, og der er snart et halvt år til eksamen. Jeg er begyndt at tage mig mere og meget sammen end jeg gjorde i 8 og 7'ende, så jeg har haft mange huller i matematik såsom ligninger, nye matematiske ting i selve 8'ende, og da jeg begyndte i 9¨'ende så var det svæ... -
Eksamen i matematik
ForumindlægDer afholdes i dag den 11. december kl. 9:00 - 14:00 skriftlig eksamen i matematik. Eksaminander ønskes lykke til. Efter kl. 14:00 kan der stilles spørgsmål vedr. opgaverne. -
Matematik årsprøve
ForumindlægHejJeg skal til matematik årsprøve skriftlig på fredag, og tror at den bedste måde jeg kan træne på er at løse nogle opg.Nogen der kan sig emig hvor jeg kan finde eksempler på eksamens opgaver?Louise -
matematik og historie..
Forumindlæghej.. er der nogle der kan hjælpe med følgende:) redegør for den Hellenistiske periode fra ca 336-31 f.vt. med serlig henblik på at diskutere samspillet mellem matematik og historie.. hva er det vigtigste man skal kommein på? hjælp:) -
Reducér (a+b)^2-2a(a+b)
ForumindlægJeg ved at (a+b)^2 = a^2+b^2+2ab, men jeg er kommet helt i tvivl om hvordan man reducére resten. Er det 2a+2b+a^2+ab eller 2a^2+2ab - eller er jeg helt galt på den? -
Hvilken sammenhæng er der mellem konstanterne a, b og c i andengradsfunktionens forskrift og det grafiske billede?
ForumindlægHej alle sammen. jeg har fået 2 spørgsmål i en matematik emne opgave, som jeg er gået helt i stå på. nogen der kan hjælpe ? • Hvilken sammenhæng er der mellem konstanterne a, b og c i andengradsfunktionens forskrift og det grafiske billede? • Hvilken sammenhæng er der mellem f... -
MATEMATIK FLEX
ForumindlægEr der nogen herinde, der har Matematik flex på c-niveau? Jeg har desværre smidt mit ark med opgaver væk, og jeg står og skal lave opgaver nu. Meget gerne hvis man går i Slagelse - da jeg ikke ved om det er samme opgaver :-) Det vil være en KÆMPE hjælp!!!
