Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 8741 til 8760 af 65692
-
Billedkunst Eksamen!
ForumindlægHej alle (: Jeg skal op i billedkunst på tirsdag.. Jeg har den seneste uges tid brugt rigtig tid på at læse og skrive en masse notater, dog føler jeg at jeg mangler en del :( Hvad skal jeg særligt læse op på? Hvordan foregår sådan en eksamen egentligt? Jeg er rigtig nervøs, og har virkelig brug f... -
Matematik-Heeeeelp
ForumindlægHej alle sammen Nogen vil hjælpe mig med denne matematik opgave. For jeg har virkelig travlt med den. Både opgave a,b,c og d har jeg svært ved. Håber nogen kan hjæpe Tak på forhånd! -
Blanke Eksamen
ForumindlægHej, mit navn er Jonathan. Jeg har en eksamen om en uges tid, som jeg stort set ved, jeg ikke består. Derfor har jeg tænkt mig at blanke denne eksamen og tager derfor den til reeksamen, som jeg er 100% sikker på jeg består. Jeg har hørt, at man skal blanke eksamen "rigtigt" el... -
Spansk eksamen?
ForumindlægHej derude. Er der nogle som 100 % kan sige hvordan spansk-eksamen foregår. Man trækker en 24-timers tekst, men så vidt jeg ved trækker man også en extemporal tekst samt et billede, som man 30 min. til at forbedre - er det forkert? Har i endvidere nogle gode råd til eksamen, om hvordan man b... -
Tysk eksamen
ForumindlægJeg har trukket tysk b og skal til mundtlig eksamen. Har i nogen gode råd derude og hvordan kommer eksamen til at foregå? Er det svært og få en god karakter? Har de høje forventninger osv? Takker på forhånd -
Snyd til eksamen?
ForumindlægHej alle! Der er noget jeg har spekuleret over siden mine skriftlige eksamener er overstået på mit gymnasium. Vi plejer ALTID at aflevere terminsprøver og årsprøver digital - det har jeg gået ud fra at de har gjort, for at tjekke for snyd? Men til mine skriftlige eksamener i år afleverede vi ... -
Dumpe eksamen -HJÆLP!
Forumindlæghej Hvis nu jeg dumper en eksamen 3 gange, bliver jeg så VIRKELIG uden videre smidt ud selvom jeg f.eks. har bestået mange andre eksamener, stadig er igang, har gået der i et par år? Kan man ansøge om at komme ind igen af en grund? og hvad skal grunden være, f.eks. hvis jeg har været rigtig str... -
Matematik- Keglesnit
ForumindlægHej, jeg er gået komplet i stå i en opgave omkring keglesnit. Jeg er blevet stillet følgende opgave: Med udgangspunkt i en kegle med højden h = 15 cm og en grundflade diameter på 7,5 cm, skal i fastlægge 4 keglesnit så i får en: Cirkel. Parabel. Ellipse. Hyperbel I skal finde ligningen og tegn... -
HJÆLP TIL MATEMATIK!! :D
ForumindlægHej jeg skal aflevere matematik indskrivning på tirsdag, så det ville være dejligt med en hjælpende hånd eller flere, altså omkring to opgaver. :-) 1) En lektion varer 45 minutter. Hvor en brøkdel af et døgn er det? Hvor mange procent af et døgn af det? 2) Nielsen skal male en stue ... -
diskret matematik
Forumindlæghej :) jeg har været op i diskret matematik idag.. jeg vil bare hører om der nogle som vil rette opgaven ?? -
Psykologi eksamen
ForumindlægHej...Jeg ville høre om, der var nogen, der vidste, hvordan en psykologi eksamen foregår og om man må ha alle notater og bøger med ind til forberedelsen...? -
Eksamens nervøsitet?
ForumindlægHeej Alle (: Tænkte på om der var nogen der havde nogen der har nogen gode råd imod eksamens nervøsitet? Mvh Astrid xD -
Hvordan foregår eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal snart op i samf c-niveau. har jeg 24-timers forberedelse el. hvordan foregår eksamen? :) tak på forhånd :) -
Old eksamen
ForumindlægHej jeg ville høre om nogen kunne fyre tips af som alle os der skal op kunne få gavn af? F.eks. hvordan man skal disponere en eventuel eksamen? Hvad skal man fokusere på osv. -
matematik rapport
ForumindlægHejjeg sidder og laver en matematik rapport, der lyder på følgende:Fortæl om Poissonfordelingen som en approksimation til binomialfordelingen for stort n og lille p, np = λjeg vil give nogle eksempler på, at når n er et stort tal og p et lille tal, så vil det være svært at håndtere inden for... -
Eksamen på torsdag
ForumindlægHar i nogle bud på hvad emnet bliver på torsdag? -
Hjælpemidler til eksamen
ForumindlægUNDERVISNINGSMINISTERIET SKRIVER I DAG 24. maj ”HjælpemidlerSom udgangspunkt er alle hjælpemidler (bortset fra kommunikation medomverdenen) tilladt ved prøverne - såvel i forberedelsestiden som undereksaminationen. En begrænsning i denne generelle tilladelse skal fremgå af fagbilaget eller af lær... -
Sso Matematik ??
Forumindlæghej. Jeg skal meget snart til at vælge et fag i SSO, jeg er meget sikker på det skal være matematik, jeg har der så stærkt overvejet sandsynligheds regning, jeg tænkte noget retning af forsikringsmatematik, men ville det blive for svært for mig da jeg ikke har haft noget om sandsynlighedsregn... -
Engelsk eksamen
ForumindlægHej allesammen, Jeg sidder her og er lidt i tvivl om min disposition til eksamen. Jeg har valgt Relationships som hovedemne, og Friends som underemne Her vil jeg meget gerne have lidt hjælp til mine problemstillinger, dvs. spørgsmåle som jeg skal gå i dybden under eksamen. Er der nogen der har ... -
Sommer Eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal snart igang med AT-3, som kommer til at være min sommer eksamen. Jeg går i 1.G så jeg har ikke rigtig prøvet at lave sådan noget før. Jeg er ikke rigtig sikker på hvordan det kommer til at foregår. Så hvis der er nogen, som gider at fortælle mig hvordan deres 1.G sommer At eksamen f...
