Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 8841 til 8860 af 176851
-
Hårfarvning kemi!!!
ForumindlægHar lidt problemer med et par spørgsmål i en kemi aflevering. 1) 6H+ +2MnO4- + 5H2O2 --> 2Mn++ + 5O2 + 8H2O 2) 0,00042 3) Find ved hjælp af resultatet i 1) og 2) den ækvivalente stofmængde H2O2. 4) Beregn koncentrationen i masse% af H2O2 i hårfarvemiddel. Håber virkelig nogle kan hjælpe me... -
Metode i kemi
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive SRP og er nu kommet til kemidelen i min opgave. Jeg har lavet et antal forsøg, og skal nu svare på følgende spørgsmål : I besvarelsen skal indgå en beskrivelse af de udførte forsøg, relevant teori for forsøgende - herunder en redegørelse for metoderne. H... -
Kemi- enzymkinetik
ForumindlægJeg har lavet følgende øvelse: http://fag.svendborg-gym.dk/kemi/Datafangst/katalasedataopsamling.htm Jeg skal have regninger for hvordan de to forskellige enzymopløsninger er blevet regnet ud og bestemme substrat koncentrationen [S]? stofmængde og koncenration osv. som jeg ikke kan huske så mege... -
Nogle gode sætninger til skriftlig spansk ?
ForumindlægHey Jeg skal op i skriftlig spansk i morgen, kunne godt tænke mig at have nogle neutrale spanske sætninger med ind, som kan bruges til fylde ? Vil i ikke give mig nogle ? eller et link ? TAk :D -
HASTER RIGTIG MEGET! I'm desperat.. HJÆLP til mat eksamen på fredag :-(
ForumindlægHeeeej venner.. Jeg skal til mundtlig matematik eksamen her på fredag, det er på 10 klasses niveau.. Ville høre; har I nogle noter fra 10 klasse matematik? SÅ MÅ I MEGET gerne sende dem i en besked eller skrive privatbesked til mig og få min mail .. Ps: hvad SKAL man kunne til en 1... -
Eksamen HHX C og B niv. i Mat.
Forumindlægså skal jeg op i mundtlig matematik i emneopgaver (statestik, lineære funktioner, andengradsfunktioner, eksponentielle funktioner, rentesregning, differentialregning, trigometri) og jeg står og mangler nogle afleveringer som jeg har smidt ud og hvis i har nogle fremlæggelser, afleveringer, eller ... -
Kemi syre og baser
ForumindlægNogen der kan hjælpe med tænk selv opgaven den er vedhæftet -
HJÆÆÆÆÆÆÆLP
Forumindlæghej jeg ville lige spørg om noget. Jeg går i STX og har naturvidenskabelig linje i 1.g kom jeg ikke op i nogen eksamener. i 2.g kom jeg op i engelsk mundtligt og fysik mundtligt begge på b. dvs 2. og nu i 3.g har jeg de her fage: Dansk A. Historie A. Matematik A. Kemi A. Samf... -
Hjælpemidler eksamen
ForumindlægMå man have bøger ud over de som står på pensumopgivelsen med under forberedelsen til mundtlig eksamen biologi c hf? -
Hjælp ang. SSO i Kemi!
ForumindlægJeg skal til at skrive sso i kemi, og jeg har allerede skrevet en del, men ved ikke hvorledes jeg skal disponere opgaven og hvad jeg skal ligge mest vægt på? er det udførlige beregninger der er vigtige eller er det et til punkt og prikke gennemgået teori afsnit der er vigtigt?? Hvad er det der gi... -
(a+10)/a = a/10
ForumindlægJa, jeg skal løse den ligning i overskriften.. Men kan slet ikke knække koden! Er der nogle der kan hjælpe? :) -
Dumpet kemieksamen
ForumindlægHej Har lige fundet ud af, at jeg dumpede min skriftlig kemi eksamen med 00. Fik 4 i både mundlig og skriftlig årskarakter, men vil det så stadig sige jeg dumpede faget? Er nemlig lidt forvirret omkring det Tak på forhånd -
Ingen "hjemme noter" under mundtl. eksamen
ForumindlægHalløj :) Jeg har flere gange fået at vide, at vi må medbringe alle vores noter til forbedredsels lokalet, MEN at man ikke må tage de noter man har med hjemmefra med ind til lærer og censor - KUN de ting man har skrevet under tiden. Jeg søger lidt efter dokumentation for, at man ikke må have sine... -
SRO - MATEMATIK OG KEMI
ForumindlægHej alle flinke kloge mennesker :-) Jeg skal snart til at skrive min SRO, i fagene matematik og kemi. Jeg har ingen anelse om, hvordan den skal skrives, så jeg ville bare spørge, om der er en venlig sjæl, der er villig til at sende deres til mig :) Det er fuldstændig ligegyldigt hvilket emne de... -
pufferligning
ForumindlægJeg sidder med 1. c) i nedenstående opgavesæt http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF10/Proever%20og%20eksamen/Tidligere%20skriftlige%20opgavesaet%20stx%20og%20hf/100526_kemi_A_stx_opgave.ashx, hvor man skal beregne pH ved ækvivalenspunktet for en svag syre, hvortil der er tilsat KOH. Jeg vi... -
kemi afstemning
Forumindlægforstår ikke denne her -
fysik kemi tjek!?
ForumindlægHej. Er der nogle der kender, har login eller andet til hjemmesiden fysik kemi tjek? Andre ideer til eksamensforberedelse til fysik er også MEGET velkomne :) -
Finde a^3 hvor a=5-3i
ForumindlægHEJ Jeg sidder og regner nogle opgave med komplekse tal. Jeg er nu stødt på opgaven: Lad a=5-3i Bestem a3 Hvad gør jeg? Håber nogle kan hjælpe mig :) -
Reaktionstyper i organisk og uorganisk kemi
ForumindlægHej Jeg skal snart op til kemi-eksamenB. Og jeg skal have styr på nogle ting. Hvad er forskellen mellem kemiske reaktioner i organisk og uorganisk kemi? og er der nogen der kan give mig et eksempel om en reaktion i uorganisk kemi? På forhånd tak :-) -
Referat/noter til tekster (hf eksamen)
ForumindlægJeg mangler noter meget gerne referat på dansk af følgende tekster: - Miss USA-Emma knight - Arnod Schwarenegger - A question of blood - Circus lady - Mum's day out - The strong man - To keep the faith - Crime scene - Of mice and men (s. 61-81) - The fastest runner on sixty-first street. Håbe...
