Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 881 til 900 af 57177
-
Naturgeografi noter
ForumindlægHej er der nogen der har nogle super gode noter fra bogen NaturgeografiC som jeg kan se? -
noter til billedkunst
ForumindlægJeg skal op i billedkunst om nogle dage ,og jeg vil spørge om der nogle der har noter til Rum og Flade? -
Noter til barokken.
ForumindlægEr her nogle, der ligger inde med noter til barokken? Skal op på torsdag, og mangler lige til den periode! -
Noter til Who?
ForumindlægNogen der har noter til the short story "Who" af Fay Weldon? -
VØ NOTER
ForumindlægNogle der ligger inde med nogle vø nivaeu a noter som vil dele ud? kunne være dejligt. -
noter til fysik
Forumindlæghej studieportalen, nogle der ligger ind med noter til fysik, 9 klasses niveau? -
mikrobiologi noter
ForumindlægHej allesammen, vil gerne spørge om i har nogel noter om mikrobiologi, hvis i har må jeg meget gerne sende det til mig. -
Noter til eksamen
ForumindlægJeg skal til eksamen i fysik A og kunne bruge nogle noter, hvis der er nogne der har noget? -
Billedkunst note
ForumindlægJeg skal op i billedkunst om nogle dage ,og jeg vil spørge om der nogle der har gode noter som vil dele. -
noter til theokrit
ForumindlægEr der nogen der har nogle noter, eller bare et par gode råd om hvad man skal ta fat på i theokrit: burddet med kyniska og adonisfesten. Min lærer har opgivet det, jeg fatter ingenting, og der ingen der har noter til det... Hjælp! -
STX eller HHX
ForumindlægHeej, Jeg skal efter 9 klasse, på enten STX eller HHX, men jeg ved ikke rigtig hvad der er bedst at tage hvis jeg fx. skal være noget med; frisør, fotograf, indretnings konsulent osv. så jeg tænkte at der var nogen som kunne hjælpe mig, og gi' min nogle begrundelser hvorfor det er bedre end d... -
Gymnasium STX
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål angående det normale gymnasie (STX). Jeg skal starte på gymnasiet efter sommerferien og jeg ved ikke helt hvad jeg kan forvente. Fx med lektier. Jeg har nemlig et arbejde i et supermarked, og jeg er nervøs for, at jeg ikke kan få lov til at beholde det arbejde, som jeg ... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHejsa , så er det tid til, efter 10 år, at jeg snart skal op i Dansk mundtlig eksamen i folkeskolen. Derfor vil jeg gerne have jer eksperter til at give mig en hjælpende hånd til at få en god karakter. Kan i linke til en gode analyse(fortolkning, perspektivering må meget gerne indgå) modeller, s... -
Hjælp til samfundsfag noter
ForumindlægHej jeg sidder og prøver på at få styr på mine samfundsfag noter, men har nogle ting jeg ikke kan finde definationen af i bogen, så håber i kan hjælpe. 1. Hvad er forskellen på en svag stat og en svag magt? 2. Hvad er forskellen på en stærk og en svag stat? 3. Hvad er forskellen på en stærk og s... -
MAT B til A - STX
ForumindlægHej er der nogen der ved hvor man kan downloade denne bog... MAT B til A - STX som torrent fil helst som e-bog. -
HASTE HJÆLP - DANSK EKSAMEN!!!!!!!!!!!!
ForumindlægMå man gerne medbringe notater til dansk mundtlig eksamen? På forhånd tak kh. den forvirrede -
Noter søges --> Oplysningstiden!
ForumindlægSom det fremgår af overskriften søger jeg noter omhandlende frankrigs oplysningstid! Nogen der ligger inde med nogle gode noter, som de måske vil dele? -
Old -noter
ForumindlægHej. Ville lige høre, om nogen lå inde med nogle notater til oldtidskundskab, som de vil dele ud af? -
Mening om dansk stil 2007
ForumindlægHey jeg går på 3. år hhx, og jeg vil gerne høre jeres mening om min danske stil, som jeg skrev om i sidste uge. Personligt synes jeg selv det er den bedste jeg har lavet, men vil gerne høre jeres mening, og hvad i vil give den. Det er opgave 3, et eventyr fra Karen Blixen som hedder "Konges... -
Dansk mundtlig årsprøve!
ForumindlægJeg skal til mundtlig årsprøve, og vores lærer har skræmt os med, at vi overhovedet ikke må kigge i nogle papirer under eksaminationen, så vi skal kunne huske linje- og sidetal for TD. (det er jo optil 8 sider..) Det synes jeg lyder sygeligt.. jeg var også til årsprøve sidste år, men har nok fort...
