Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 9021 til 9040 af 25374
-
Helle Helle - en stol for lidt.
ForumindlægHej derude ! Hvis der er nogle som har læst følgende novelle og vil hjælpe ville jeg være meget taknemlig. Jeg sidder og skal skrive en danskstil om Helle Helles "En stol for lidt" , men jeg er ikke sikker på at jeg forstår den helt. Okay, så vidt jeg kan se, er plottet:Parret holder ny... -
Seksualmoral
ForumindlægHej,Jeg skal skrive en essay der skal handle om seksualmoral....Jeg kan virkelig ikke komme igang med den, nogle der kan fortælle hvad jeg evt. kunne skrive om...Bjarke -
er der nogen som har læst....
Forumindlæghejsa alle sammen....ville bare lige spørge om der var nogle der havde læst:"HANS OG BØNNESTAGEN"...HVIS I HAR må i godt lige give et referat af den...hvis i altså gider.... -
Xenofons udgave af Sokrates' forsvarstale
ForumindlægHej hejEr der nogen der har nogle gode idéer hvordan man skal gribe denne tekst an hvis man trækker den.Altså hvilke emner der er gode at komme ind på.Og hvad man kan perspektivere til. -
Sovjets invasion af Tjekkoslovakiet 1968
ForumindlægBare meget hurtig hvad? Hvorfor? Hvad kommer der ud af det?.... bare nogle konkrete svar.... så er i søde og rare =D -
Hjælp til to sætninger
ForumindlægOversæt flg. sætninger til dansk, idet du indskyder et 1-eller 2-stavelsesord foran forholdsordet. Die Mädchen laufen auf DIE Strasse & Die Mädchen laufen auf DER Strasse Forstår ikke forskellen, er der nogen der kan forklare mig det? Som ex står der: Der mann fährt in DEM AUTO. inde i bilen.... -
Hjælp til oversættelse.
ForumindlægHer for tiden tilbringer hun meget at tiden i sin lejlighed i Wien. Hier für die Zeit verbringt sie einen Grossteil seiner Zeit in der Wohnung in Wien. Er det korrekt oversat til tysk? -
15%indre+85%ydre
ForumindlægJeg har et meget vigtigt og psykologisk spørgsmål til alle jer brugere. -------------------------->>>> Når I vælger jeres elskere, kigger I så på det indre eller det ydre? Det er nok klogest at vælge det første, men er det nu sådan det hele hænger sammen??? Vil vi ikke alle have at... -
Tysk
ForumindlægHej alle derude Jeg har lavet disse tysk sætninger, men eftersom at jeg ikke er ret god til tysk, ville det væære super fedt hvis nogen kunne udpege de værste fejl. Mange tak på forhånd Wir fragt er auch, von seiner ersten Zeit in Gefängnis, Er antwortet wie scweer es ist für einen gut aussehen... -
Zwei Menschen in der U-Bahn
ForumindlægHej, jeg sidder med en tysk afleveringsopgave, men er helt gået i stå. Håber kan få nget hjælp. Jeg forstår ikke helt, hvad de mener med denne opgave: Zwei Menschen in der U-Bahn Du sollst die Identität von einem der Menschen übernehmen. Schreibe eine kurze Geschichte, wo du z.B. schreibst, w... -
Musikforum
ForumindlægHej Studieportalen Hvad med at lave et musikforum? -
Argumentationsbegreb?
ForumindlægHej med jer. Hvad hedder det begreb i en argumentations-analyse-model, hvor skribenten inddrager en ekspert? Mener der er et bestemt begreb for det, men kan ikke finde det nogen steder. På forhånd tak :) -
The Waste Land - Forståelse
ForumindlægHej! Jeg sidder her og skal skrive et essay om The Waste Land af Alan Paton. Der er to ting jeg ikke forstår: Er det hovedpersonens søn der er Freddy? Siden de siger "Freddy, your father's got away."? Og hvad betyder "idiom"? Er der nogen der kan hjælpe? På forhånd tak. -... -
Karakter
ForumindlægHvis man på årskarakterene har et gennemsnit på 5,9 i 3.g - er man så fucked? -
Argumenter for ligestilling
ForumindlægJeg er igang med at lave en dansk opgave hvor jeg bl.a. skal komme med argumenter for ligestilling blandt kvinder og mænd. Er der nogen der kan hjælpe mig? Kan også bruge argumenter imod ligestilling. Tak på forhånd! -
en Sætning
Forumindlæghvordan siger man: Børnene vil også lære at anvende en computer? -
TOP TOY case
ForumindlægHej. Jeg har som så mange andre om TOP-TOY til eksamen , men jeg er blevet ret forvirret over hvornår TOP-TOY blev dannet ? Derudover kunne jeg godt bruge nogle idéer til hvad man arbejder med i en BR-legetøjs butik ? Udover at sætte varer på plads og betjene kunder. - Mange tak ! -
isaac newton
Forumindlæghej hvad opfandt isaac newton, ved i det ? -
nordisk mytologi - haster
ForumindlægJeg er i gang med at skrive om de nordiske guder og jætter, i min 2.g´s opgave. Men føler at jeg sidder lidt fast, så håber I vil hjælpe mig. Jeg ved at alle Guderne oprindeligt stammer fra jætterne Ymer og Bure. Men jeg er ikke helt klar over hvorfor de er fjender? og hvorfor de samtidig er a... -
Lektiepige søges
ForumindlægJeg søger en meget klog studie aktiv blondine, der kan alt indenfor matematik, fysik, kemi (biologi kan undlades det er jeg god til) til at have boende hos mig, som kan hjælpe med lektierne, der tilbydes lejlighed og egen seng. der tilbydes fri kost og logi, gratis mad, jeg kan give gratis massag...
