Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 9321 til 9340 af 132250
-
HASTER! EKSAMEN I MORGEN.
ForumindlægHej alle. Er der nogen der kan forklare den humanistiske metode? På forhånd tak! -
Eksamen - ikke klar!
ForumindlægKan man godt få udsat sin sygeeksamen? Hvis ikke, hvad er det mest oplagte at gøre, hvis man slet ikke er klar og skal op snart? -
Matematik eksamen.
ForumindlægHej jeg har matematik prøve i morgen. Og jeg er lidt nervøs. Er der nogen der ved, hvordan man kan forberede sig? Er mest nervøs for problemsregning . Håber der er nogen der vil hjælpe. -
Hjælp til case-eksamen
ForumindlægHej. Jeg går på Århus Købmandsskole, altså HG. Jeg er færdig her d. 17. januar 2007, men mangler at lave den sidste opgave i min case-opgave i Samfundsfag som handler om virksomheden, Bestseller. Opgaven lyder på følgende: :::: Her skal du arbejde selvstændigt med emnet "demokrati" bl.... -
Kemi eksamen
ForumindlægHey derude Er der nogen som tilfældigvis ligger inde med eksamenssættet fra 2016 i kemi? Jeg skal nemlig op d. 2 juni og ville gerne se på den fra i år. På forhånd tak -
Naturgeografi eksamen
ForumindlægHej, Jeg har i dag trukket et spørgsmål i NG og udfra det skal jeg lave problemstillinger. Er der nogle der kan hjælpe mig med det? Spørgsmål: Teorien om pladetektonik er i dag generelt anerkendt. Hvilken viden har gjort teorien alment accepteret? I din disposition og fremlæggelse skal... -
Årsprøve og eksamen
ForumindlægEr der et bestemt antal årsprøver og eksaminer man skal op i? Hvis jeg fx skal op i 4 skr. årsprøver, mens en fra min parallelklasse kun skal op i 2 skr. årsprøver, betyder det så at jeg skal op i færre mdt. årsprøver/eksaminer? Jeg går i 2g. -
Dansk eksamen
ForumindlægI dag valgte jeg at skrive et essay i skriftlig dansk, men den fylder kun en side og lidt mere. Er det ok, eller er det direkte dumpe karakter? -
En afslappet eksamen...
ForumindlægDen opfattelse af eksamenssituationen man har beror langt hen af vejen på ubevidste faktorer. Lad mig eksemplificere: Den traditionelle opstilling er at lærer og censor sidder direkte over for dig. Psykologisk set er det en katastrofe, for det bevirker at man opfatter det som et form for forhør ... -
Fysik eksamen
ForumindlægHej Hva kan man fortælle om når man skal fortælle om størrelsesforhold i universet ? Jeg er helt blank men hvis jeg selv skulle sige noget ville det nok være noget med at De størrelses forhold der er i universet er så ekstreme at vi mennesker aldrig kommer til at udforske der helt, for afstanden ... -
eksamen spørgsmål
Forumindlæghej jeg skal snart op i fysik (gitterligning) og jeg vil lige høre om det ville være nyttigt at snakke om kvantemodellen for lys eller om det ikke er så vigtigt her i det her emne.. er nemlig lidt i tvivl -
Religions eksamen HJÆLP
ForumindlægHej! Jeg er så uheldig at skulle op i religion og er helt lost i det. Jeg frytger virkelig Buddhismen og Religionskritik da jeg slet ikke forstår buddhismen og ikke rigtig kan se hvad man skal med religionskritik. HAr lige lidt spørgsmål vedrørende forskellige ting indenfor religion. 1. Har f... -
at- eksam
Forumindlægnaturvidenskab og samfundsvidenskabs metoder -
spørgsmål om eksamen
Forumindlægkan det godt passe at uvm. laver flere eksamensæt i en måned?? altså jeg skal op d. 24 og så har dem der var oppe i går haft et andet end jeg får? -
Matematik - a og b
ForumindlægAlder (år) : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Længde (cm) : 310 348 386 424 462 500 536 572 610 Tabellen viser sammenhørende værdier af alder og længde for en population af spækhuggere I en model er sammenhængen mellem længde L (målt i cm) og ald... -
hjælp til at blive bedre til engelsk
Forumindlæghej, jeg har svært ved engelsk, men har meget lyst til at lære det. men jeg ved ikke hvordan, nogle har anbefalet, at jeg skulle se engelske film, med danske undertekster. men hvilke film? andre råd til at blive bedre?? tak på forhånd ;-) -
Forskrifter hvor b er negativ
ForumindlægHåber en kan hjælpe mig :) Hvis en tegneordres foreskrift er y=ax+b. (a=hælningstal) og (b=skæring i Y-aksen). Så langt er jeg med, a=2 og b=-5.5, hvad gør jeg så jeg kan jo ikke have både + og - i linien?? y=2x+-5,5??? -
Hjælp! Fysik eksamen!
ForumindlægHej folkens, jeg går i 1.g på stx og har skal op i eksamen i fysik C-niveau. Jeg leder ikke efter snyde metoder, men da det er min først mundtlige eksamen i fysik ville jeg høre om der er nogen her der har nogen fif, eller ideer til hvordan man bedst muligt kan forberede sig og fuldføre eksam... -
Talmængde a og b
ForumindlægHejsa Nu har jo forsøgt at læse i Ibogen og google, uden at blive klogere. Spørgsmål: Hvilke talmængde tilhører konstanterne a og b? På forhånd tak ;-) -
Engelsk - essay
ForumindlægHejsa er der en venlig sjæl som vil være sød og rette dette stykke af min engelsk essay? Det vil være en hjælp for mig. "No doubt about the fact that a natural disaster can occur on Earth, but how would the Earth look like if a huge disaster had happened? Our imagination would show us a pic...
