Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 9421 til 9440 af 154034
-
Inspiration til stor opgave
ForumindlægJeg skal til at tage stilling til hvilke fag jeg ønsker at skrive i til den store skriftelig opgave og lærerne er lige så forvirrede som os. Så jeg vil gerne høre om dine erfaringer med den gamle reform? Eller evt emner jeg kunne skrive i? (jeg skal koble 2 fag sammen, biologi, kemi, dansk, hi... -
Hvilken studieretning vil være bedst?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg står og skal til at vælge endelig studieretning(STX). Mit foreløbige valg er: Samfundsfag A, Engelsk A, Matematik B. Situationen er dog den, at jeg ikke længere magter mere sprog end højest nødvendigt (eng A) og at jeg bliver mere og mere afklaret med at jeg skal læse idr... -
Omskriv 9x^2+6x+1 til formlen (a+b)^2. help wanted :)
ForumindlægOmskriv 9x2+6x+1 til formlen (a+b)^2. Kan man det, og hvordan gør man?? :) -
Hvad skal I op i? :-)
ForumindlægHej folkens, Nu har man i dag fået offentliggjort eksamensplanerne for de skriftlige eksaminer. Ville lige høre hvad I skal op i :-)? Jeg skal op i dansk, engelsk, samfundsfag og matematik. Hav en god forlænget weekend ;-) -
HJÆLP!
ForumindlægHalløj folkens Som I ved er AT-feberen over os og lad mig bare være den første (eller anden) til at sige: OH MY GOD! Er emnet bare direkte l*** eller hvad? Jeg er helt på bar bund.. Hvad pokker skal man vælge? Hjælp søges, hurtigt! :) Har samf, engelsk, dansk og historie på A - og det er her jeg ... -
Gymnasiet
ForumindlægSkal man være god til Matematik for, at komme ind på gymnasiet. For jeg er nemlig ikke særligt god til netop dette fag. Og skal man oppe i matematik på gymnasiet, hvis man har det på C. -
Adgangskrav til gymnasiet
ForumindlægEr det et krav, at man har haft haft tysk eller fransk i folkeskolen for at blive optaget i gymnasiet?Min lillebror har nemlig valgt ikke at have andre fremmedsprogfag end engelsk, og nu siger hans skole, at han ikke kan komme i gymnasiet. Jeg ved ikke selv en hylende fis om den nye gymnasierefor... -
Fysik B
ForumindlægJeg er i tvivl om, hvad jeg skal vælge; fysik B eller biologi B. Jeg har hørt at fysik giver adgangskrav til forskellige uddannelser, men hvor kan jeg se det henne?! Og er der desuden nogen med erfarringer inden for faget? fortæl :D -
Forberedelse til en test
ForumindlægHej studi En af mine lærere vægter meget ens skriftlige karakter på en skriftlig prøve, som vi får for hver periode (der er 3 for året.) Faget er biologi. Nogen der har erfaringer med at forberede sig godt til skriftlige prøver? Sad virkelig og terpede pensummet før prøven, men det gik ikke speci... -
Matematik studie på sdu
ForumindlægEr der flest skriftlige eller mundtlige eksamener, og varierer det fra uni til uni ? -
Eksamenernes offentliggørelse
ForumindlægNåååår.. hvordan gik det? Som forventet eller af H-til :p ? -
Lektiehjælp m.m. tilbydes
ForumindlægHej alle :) Jeg er en 19-årig pige, der får min studenterhue her til sommer. I den anledning vil jeg meget gerne tilbyde min lektiehjælp i dansk, engelsk, samfundsfag, biologi, fransk og historie - eventuelt vil jeg også gerne hjælpe med at lave afleveringer - større (SRO, dansk/historie osv.) el... -
eksamen 3g
ForumindlægHej, er det rigtigt at man skal op i mindst tre skriftlige fag? og hvor mange skal man op i i alt? -
EKSAMEN!! NØDVENDIGT
ForumindlægHej folkens. Jeg er en 1.g´er, som skal op til mundtlig samfundsfag i år. Betyder det så, at jeg får færre eksamenier næste år eller ej? I må meget gerne svare, da det er nødvendigt :) -
Opgavesæt for stx 2008
ForumindlægHej, er der nogle der ved hvor man kan finde opgavesættet fra stx-eksamens i maj sidste år (2008) ? Eller nogen der kan huske de mulige emner? Håber nogle kan hjælpe. Mvh. -
KVOTE 2 AALBORG/ AARHUS
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål. Hvis mine karakter i matematik lyder således: Årskarakter matematik A: Skriftlig: 7 Mundtlig: 12 Eksamenskarakter matematik A: Skriftlig: 12 Hvad vil min kvote 2 karakter være i blot matematik? -
EKSAME
ForumindlægHej. Hvad må man medbringe til skriftig engelsk fs10? det er kun penalhus ikke? -
Vægt af karakterer på STX
ForumindlægHvis man tager f.eks. Mat A som selv-studium er det så både mundtlig og skriftlig eksamen der er garanteret? Og når der ikke er årskaraktere, kan det så umuligt komme til at tælle mere end 2, mod 4 hvis man tager det som regulært fag? -
Der kastes en rød og en blå terning og øjentallene noteres. Gør rede for, at udfaldsrummet indeholder 36 udfald. Hændelsen A er A. summen af øjnene er 9. Skr...
ForumindlægDer kastes en rød og en bla° terning og øjentallene noteres. Gør rede for, at udfaldsrummet indeholder 36 udfald. Hændelsen A er A. summen af øjnene er 9. Skriv samtlige udfald i denne hændelse op. Hvad bliver sa° P(A)? Samme spørgsma°l for hændelserne de to terninger viser samme øjental de to... -
Antallet af eksamener
ForumindlægDer er efterhånden opstået en del forvirring om hvor mange eksamener man skal op i gennem hele sin gymnasietid? Og i særdeleshed om der er regler for hvor mange eksamener der er på hvert niveau?
