Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 9541 til 9560 af 57177
-
Trosbekendelsen
ForumindlægEr der nogle, som ligger inde med nogle noter til trosbekendelsen? Eller som kan give nogle stikord til fortolkning af den? -
Drømmen.
ForumindlægEr der nogen, som sidder med en analyse/noter til filmen drømmen ? Har søgt under opg, men fandt ikke noget :/ -
engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen ! Vil høre om der er nogle herinde som har gode noter til emnerne immigration og Hooligans? altså tekster som i har analyseret bare et eller andet på forhånd tak -
Krav for at blive student
ForumindlægHar hørt, at man skal have et snit på 2,0 eller derover for at blive student. Men er dette et SAMLET snit eller gælder det også for enkeltfag? Grunden til jeg spørger, er fordi at jeg faktisk klarer mig ganske udmærket i gymnasiet stx og får stort set 10 og 12 i alle fag, bortset fra mundtlig d... -
Mitokondriesyge
ForumindlægHej er der nogen der har en besvarelse til opgave 4 - mitokondriesyge? Det er en STX -
Optagelsesprøve
ForumindlægKære studieportalen Jeg skal her den 18. maj til optagelses prøve på gymnasiet (stx), hvilket jeg er nervøs over. Jeg skulle høre om i kunne komme med nogle ideer på, hvad jeg kunne øve mig på. Kan næsten det hele i matematik, men har desværre problemer med dansk :( - Det er skriftlig dansk, enge... -
Ordforråd
ForumindlægMit ordforråd i dansk er meget svagt. Jge læser en del bøger og blogs, men mit ordforråd er stadig ikke så godt. Er der nogle af jer, som kan komme med gode råd til mig? -
Hjælp Haster!!!
ForumindlægHjælpe til gra...' Sniper in the Washington are struck directly in the American nation's political and media heart. Both laymen and the country's elite was shoot slices in three weeks, which killed ten people and wounded three. Weapons should be treated like cars. In the U.... -
rettelse af KORT tekst.. Please help
ForumindlægNogen der er rigtig søde, at rette den engelske version igennem!!! tak på forhånd- Forholdet mellem generationerne. Tit hører unge mennesker deres forældre og bedsteforældre sige, at sådan opførte de sig ikke, da de var unge. De ældre siger, at de ved, hvordan det er at være ung, og at de selv... -
Studentereksamen
ForumindlægHejsaJa, jeg ville blot høre om I kunne give nogle tips til studentereksamen i historie. Det er et stort pensum, hvordan kunne man evt. gribe det hele an mht. noter osv?? Har I nogle gode tips, så man evt. kunne komme i gang med at indsamle og have styr på faget historie, så selve eksamen kan gå ... -
Oversættelse, rettelse :)
ForumindlægNogle kloge mennesker der kan rette min lille oversættelse her? :D Two brothers, who always were in debt, were once at a party, where their amused themselves excellent, until the oldest, by looking out of the window, discovered a policeman who came walking towards the house. “Fred” ... -
Do-omskrivning
ForumindlægHejsa jeg har fået en opgave for til i morgen, hvor jeg skal oversætte nogle sætninger i kan lige få opgaveformuleringen. Afgør, hvilke af følgende danske sætninger der, på engelsk, skal have do-omskrivning. Oversæt derefter sætningerne. Jeg fik af vide af min lærer, at jeg bare skulle oversætte ... -
Optagelse
ForumindlægJeg skal til optagelsesprøve på gym. Men ved ikke hvornår ? Alle fra de andre klasser skal til optagelsesprøve i morgen men det skal jeg ikke? Hvordan kan det være? -
REttelse
ForumindlægDet hele skal stå i NUTID: 1) I’m doing my homework right now, so call me later, please. 2) Stephania has a very good brain, it’s unbelliable she can remember all the tings she does, no matter it’s now or yesterday. 3) My mom is cooking right now, and it smells really good and delicious. 4) Oh, ... -
Forskelle mellem I - og Ulande
ForumindlægHej. Er der nogle, der ligger inde med nogle naturgeografi noter, der skitsere forskellene mellem I og Ulande? Gerne ift befolkningens vækst, befolkningens sammensætning, befolkningens levevilkår, den erhvervsmæssige - og økonomiske udvikling. Har søgt i forummet og i opgaver, men har ikke fund... -
hvad er fejlen i sætningen?
ForumindlægGeneral elections, which are nowadays HOLD in many countries, are often manipulated by dictators man får at vide at fejlen er hold men hvorfor? -
Bioteknologi - skriftlig eksamen 2010
ForumindlægHej SP Er der nogle som sidder inde eller ved hvor man kan finde en besvarelse af den skriftlige eksamen i bioteknologi fra 2010? Send meget gerne et link hvor jeg kan finde denne opgave. På forhånd tak! Biotek.-eleven. -
Lav gennemsnit :(
ForumindlægHej allesammen jeg har en rigtig lav gennemsnit (2,6) STX.. Mit spørgsmål er, om jeg kan komme ind på sygeplejerske skolen, selvom mit gennemsnit er så lav? -
Forelæsning til gymnasiet?
ForumindlægHey alle ;) Jeg skal på STX, efter sommerferien, og jeg ville spørger om det er nødvendigt/godt at lave lidt forlæsning på fx. matematik eller fysik ? Og vil det hjælpe ? Hilsen peter09. -
Filmhistorie
ForumindlægNogle der kan finde en hjemmeside eller har noter til den danske filmhistorie? Og samtidig hvilke film, og skuespiller der kom frem fra den første danske film til den sidste
