Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 9661 til 9680 af 152757
-
Skal både mundtlig og skriftlig mat A eksamen beståes?
ForumindlægJeg læser matematik A på GSK. Mit spørgsmål går på, om det er muligt at bestå faget som helhed med eksempelvis 4 i mundtlig karakter og 00 i skriftlig karakter. Jeg synes tidligere at have hørt at et samlet snit (af de to eksaminer) på over 2 skulle være nok. Jeg er ikke så skrap i den skrift... -
Hjælp med at beregne "dannede" mængde og volume i KEMI C
ForumindlægHej. Jeg har 2 opgaver som jeg godt kan bruge lidt starthjælp til. De lyder således: Der afvejes 25g CuO som reagere med overskud af NH3 1) Beregn den dannede mængde Cu i gram. 2) Beregn den dannede volumen N2 ved 150C og 101,3 kPa. Ved opg 2 har jeg en ide om jeg nok skal bruge ligningen pV =... -
opg. 6.003B STX a-niveau, et lokalt ekstrema der ikke er der?
ForumindlægHej Jeg er i problemer med en opgave fra hæftet stx- aniveau 2006. opgave nr: 6.003B her er opgaveformuleringen: 6.003 B En virksomhed fremstiller en vare. Omkostningerne O(x) ved fremstilling af x tons pr. uge af denne vare er givet ved O(x)=x^3-30x^2+500x+30 hvor er udtrykt i en møntenhed, som ... -
Bestem det tidspunkt, hvor befolkningstallene i A og B er lige store.
ForumindlægJeg har et land A og et land B. Jeg har selv fundet forskrifterne på begge, hvilke jeg er ret sikker på er: y = 2000000 * 1,01^x (for A) y = 150.000.000 * 1,016^x (for B) Opgaven lyder på at bestemme det tidspunkt, hvor befolkningstallene er lige store. Er ret sikker på at man skal sætte ... -
Nogle der var til engelsk A eksamen sidste sommer?
ForumindlægHey derude....Skal til engelsk terminsprøve i morgen...Der skulle vel ik være nogen derude der var oppe i sommers, for det er jo altid eksamensopgaven fra året før der er terminsprøven...Nogen der har en stil liggende? Eller evt ved hvad emnet omhandler..?Håber I kan hjælpe mig... :) -
RETTELSE - SPANSK A - 76 ORD - Fremtid med ir
ForumindlægNogle der vil rette en meget lille tekst med 69 ord. ? :) -
AT 2012 psyk C dansk A UTØYA
ForumindlægHej. Nogen der har med AT at gøre herinde? Har lavet synopsis omkring ofrene/overlevende fra utøya og er så utilfreds med den. Føler slet ikke jeg er kommet frem til det jeg ville i den, så den er blevet rigtig sjusket. Nogen der har nogen gode ideer til hvad jeg kan gøre af ekstra arbejde? isæ... -
H A S T E R
ForumindlægNogen der kan linke mig til et resume af Archie Wellers "Going Home", Rayda Jacobs "The Guilt", Michael Lee Cohens "Adam", Amelia Hill og Kamal Ahmeds "TV, og/eller public school and Ryan’s fall"? De er alle taget fra engelskbogen Context. Skal bruge det ti... -
Facit til skriftlig fysik A niveau STX - 28-05-2018
ForumindlægEr der nogen, der ligger inde med facit til skriftlig fysik d. 28-05-18? -
Fysik A eksamen d. 27 maj 2013
ForumindlægEr der nogle der vil uploade en nogenlunde rigtig besvarelse af opgavesættet? http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130527%20Opgaver_FYS_stx_A.ashx -
hæjælp til a, c , d , e , f , g
Forumindlægse fil -
Analyse modeller til mundtlig dansk HF, A. niveau
ForumindlægHej alle sammen, Er der tilfældigvis nogen der ligger inde med nogle analyse modeller? Jeg skal til mundtlig dansk i morgen, og mangler en del af dem. Ville være en stor hjælp. På forhånd mange tak :) -
Bestem løsningskurvens tangenthældning i punkterne A, B og C
ForumindlægNogen der kan hjælpe med hele denne opgave? :/ -
Bestem a, så ligningen 2x^2 - 2x-4 = -x^2+2x+a har løsningerne -1 og 3
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig helt for bunden og grundig forklaret i mellemretninger hvordan jeg løser denne opgave: Bestem a, så ligningen 2x^2 - 2x-4 = -x^2+2x+a har løsningerne -1 og 3 Håber at en venlig sjæl vil hjælpe :) -
Gode råd til mundtlig dansk eksamen på A?
ForumindlægHvad kan man støde på af spørgsmål osv? -
Hjæælp til Social Ulighed - Samfundsfag A august 2013
ForumindlægDelopgave B: Social ulighed i samfundsfag søges til inspiration? -
MAT A-niveau! SKR. EKSAMEN i morgen..
Forumindlæghej -held og lykke med mat skr. eksamen i morgen til jer alle..lad os bede for at det må gå godt;) -
v(t)=a·tanh(b·t)
ForumindlægHvad er definitionen på denne formel? v(t)=a·tanh?(b·t) -
DIO samtidshistorie B og International økonomi A HJÆLP
ForumindlægHej alle! Jeg sidder lige i øjeblikket med DIO og jeg skal bl.a. analysere den økonomiske og politiske udvikling i Ghana med fokus på at afdække hvor de er kommet til... Men jeg er ret i tvivl om hvilke analyser eller modeller jeg skal bruge? Jeg håber i kan hjælpe derude... -
SPANSK STX A - skrftlig eksamen, hvornår skal i op?
ForumindlægHola chicas y chicos :D hvornår skal i op i Spansk? jeg skal imorgen og er pisse nervøs :D
