Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 9661 til 9680 af 152757
  • Skal både mundtlig og skriftlig mat A eksamen beståes?

    Forumindlæg
    Jeg læser matematik A på GSK. Mit spørgsmål går på, om det er muligt at bestå faget som helhed med eksempelvis 4 i mundtlig karakter og 00 i skriftlig karakter. Jeg synes tidligere at have hørt at et samlet snit (af de to eksaminer) på over 2 skulle være nok. Jeg er ikke så skrap i den skrift...
  • Hjælp med at beregne "dannede" mængde og volume i KEMI C

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har 2 opgaver som jeg godt kan bruge lidt starthjælp til. De lyder således: Der afvejes 25g CuO som reagere med overskud af NH3 1) Beregn den dannede mængde Cu i gram. 2) Beregn den dannede volumen N2 ved 150C og 101,3 kPa. Ved opg 2 har jeg en ide om jeg nok skal bruge ligningen pV =...
  • opg. 6.003B STX a-niveau, et lokalt ekstrema der ikke er der?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i problemer med en opgave fra hæftet stx- aniveau 2006. opgave nr: 6.003B her er opgaveformuleringen: 6.003 B En virksomhed fremstiller en vare. Omkostningerne O(x) ved fremstilling af x tons pr. uge af denne vare er givet ved O(x)=x^3-30x^2+500x+30 hvor er udtrykt i en møntenhed, som ...
  • Bestem det tidspunkt, hvor befolkningstallene i A og B er lige store.

    Forumindlæg
    Jeg har et land A og et land B. Jeg har selv fundet forskrifterne på begge, hvilke jeg er ret sikker på er: y = 2000000 * 1,01^x (for A) y = 150.000.000 * 1,016^x (for B) Opgaven lyder på at bestemme det tidspunkt, hvor befolkningstallene er lige store. Er ret sikker på at man skal sætte ...
  • Nogle der var til engelsk A eksamen sidste sommer?

    Forumindlæg
    Hey derude....Skal til engelsk terminsprøve i morgen...Der skulle vel ik være nogen derude der var oppe i sommers, for det er jo altid eksamensopgaven fra året før der er terminsprøven...Nogen der har en stil liggende? Eller evt ved hvad emnet omhandler..?Håber I kan hjælpe mig... :)
  • RETTELSE - SPANSK A - 76 ORD - Fremtid med ir

    Forumindlæg
    Nogle der vil rette en meget lille tekst med 69 ord. ? :)
  • AT 2012 psyk C dansk A UTØYA

    Forumindlæg
    Hej. Nogen der har med AT at gøre herinde? Har lavet synopsis omkring ofrene/overlevende fra utøya og er så utilfreds med den. Føler slet ikke jeg er kommet frem til det jeg ville i den, så den er blevet rigtig sjusket. Nogen der har nogen gode ideer til hvad jeg kan gøre af ekstra arbejde? isæ...
  • H A S T E R

    Forumindlæg
    Nogen der kan linke mig til et resume af Archie Wellers "Going Home", Rayda Jacobs "The Guilt", Michael Lee Cohens "Adam", Amelia Hill og Kamal Ahmeds "TV, og/eller public school and Ryan’s fall"? De er alle taget fra engelskbogen Context. Skal bruge det ti...
  • Facit til skriftlig fysik A niveau STX - 28-05-2018

    Forumindlæg
    Er der nogen, der ligger inde med facit til skriftlig fysik d. 28-05-18?
  • Fysik A eksamen d. 27 maj 2013

    Forumindlæg
    Er der nogle der vil uploade en nogenlunde rigtig besvarelse af opgavesættet? http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130527%20Opgaver_FYS_stx_A.ashx
  • hæjælp til a, c , d , e , f , g

    Forumindlæg
    se fil
  • Analyse modeller til mundtlig dansk HF, A. niveau

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, Er der tilfældigvis nogen der ligger inde med nogle analyse modeller? Jeg skal til mundtlig dansk i morgen, og mangler en del af dem. Ville være en stor hjælp. På forhånd mange tak :)
  • Bestem løsningskurvens tangenthældning i punkterne A, B og C

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med hele denne opgave? :/
  • Bestem a, så ligningen 2x^2 - 2x-4 = -x^2+2x+a har løsningerne -1 og 3

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare mig helt for bunden og grundig forklaret i mellemretninger hvordan jeg løser denne opgave: Bestem a, så ligningen 2x^2 - 2x-4 = -x^2+2x+a har løsningerne -1 og 3 Håber at en venlig sjæl vil hjælpe :)
  • Gode råd til mundtlig dansk eksamen på A?

    Forumindlæg
    Hvad kan man støde på af spørgsmål osv?
  • Hjæælp til Social Ulighed - Samfundsfag A august 2013

    Forumindlæg
    Delopgave B: Social ulighed i samfundsfag søges til inspiration?
  • MAT A-niveau! SKR. EKSAMEN i morgen..

    Forumindlæg
    hej -held og lykke med mat skr. eksamen i morgen til jer alle..lad os bede for at det må gå godt;)
  • v(t)=a·tanh⁡(b·t)

    Forumindlæg
    Hvad er definitionen på denne formel? v(t)=a·tanh?(b·t)
  • DIO samtidshistorie B og International økonomi A HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg sidder lige i øjeblikket med DIO og jeg skal bl.a. analysere den økonomiske og politiske udvikling i Ghana med fokus på at afdække hvor de er kommet til... Men jeg er ret i tvivl om hvilke analyser eller modeller jeg skal bruge? Jeg håber i kan hjælpe derude...
  • SPANSK STX A - skrftlig eksamen, hvornår skal i op?

    Forumindlæg
    Hola chicas y chicos :D hvornår skal i op i Spansk? jeg skal imorgen og er pisse nervøs :D