Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 9721 til 9740 af 160717
-
Skal man op i Matematik b?
ForumindlægHej sp. Jeg går på andet år på HHX og jeg har matematik på b-niveau. Min lærer siger, at vi skal op i matematik b, enten skriftligt eller mundtligt, passer det? Var desuden ikke op til nogen eksamen på første år. Tak på forhånd. -
Hjælp til Matematik opgaver
ForumindlægJeg har virkelig meget brug for hjælp til matematik. Jeg har svært ved den her opgave Hvordan er det man siger 320 M til L 77 dl til L 256 cl til L -
Matematik projekt
ForumindlægHej folkens. Jeg har en matematik projektopgave for til i morgen, som skal laves på Geogebra. Og jeg kan simplethen ikke finde ud af at løse den, da jeg sjovt nok er dårlig til matematik. Er der nogle af jer der har mulighed for at hjælpe mig? -
HJÆLP HURTIGT!!
ForumindlægHej Er der nogle der ligger inde med eksamensættet fra Engelsk A i maj 2013 htx? Det ville virkelig være en stor hjælp hvis nogle kunne sende det til mig. På forhånd tak! Sophie Silberbrandt -
matematik disposition?
ForumindlægHvordan ser en matematik disposition ud? :p Og hvordan laver man den? -
Matematik til imorgen...
ForumindlægEr elendig til matematik... er der ikke en der kan hjælpe med den fatter ingenting.... er i vedhæftet fil -
Matematik rettelse!! (AFLEVERING)
ForumindlægHej mennesker derude, det vil være en store hjælp hvis i vil hælpe mig med at rettet nogle matematik opgaver de lyder sådan her: opgave 1 (kombinatorik): En Restaurante her på sit menukort 4 forretter, 5 hovedretter og 2 desserter. Mathias vil kun have enten en forret og en hvoedret eller også ... -
matematik integration
Forumindlægf(x)=(2x-4)^(3/2)denne skulle løses i hånden... er der nogen der kan hjælpe?? -
matematik fsa
Forumindlæghej vil i gerne hjælpe mig med en matematik fsa opgave da jeg har glemt at bruge procent opgaven lyder sådan i 2005 havde effeltårnet 6 428 411 besøgende i alt. af de besøgende var fra vesteuropa kom 1 procent af danmark hvormange dansker besøgte eifeltårnet i 2005 -
Problemregning Matematik
ForumindlægHey har en opgave her, som har brug for hjælp til, håber der er nogle der hjælper :) Her er opgaven (opgave 2 Klatreparkens bod) file:///Users/besaneljean/Downloads/opgavehaefte-matematik-med-hjaelpemidler-4%20(4).pdf Her er hvad jeg var igang med, mangler en mulighed, da min lærere har fortal... -
Øve matematik
ForumindlægVed ikke om det er den rigtige kategori, men kunne ikke finde noget om generelle spørgsmål. Men jeg kunne godt tænke mig at blive bedre til matematikken, derfor søger jeg en hjemmeside hvorpå man kan træne dette. Jeg brugte Khan Academy sidste år, men jeg syntes at det bevægede sig en del væk fra... -
HASTER ! Matematik hjææælp!
ForumindlægHej .. Jeg er i gang med en matematik rapport, men jeg kan ikke helt gennemføre denne opgave; ØVELSE 13 (Beviset for sætningen) Beviset laves trinvist, dvs. vi indser, det gælder for n = 2, n = 3, n = 4 osv. I hvert trin udnytter vi det, vi ved om x, nemlig at formel (9) gælder: 1. trin: Vi ved, ... -
11/60 matematik
ForumindlægHvad er 11/60 sådan helt forkortet... for skal bruge det som sekunder! -
Matematik...Hjælp c",)
Forumindlæger dette rigtigt:f(x)=x*tan x <=>f'(x)=1*tan x + x* (1/cos^2v) <=>f'(x)=tan x + (x/cos^2v)...håber på bekræftelse... -
matematik opgave
Forumindlæger der nogen der kan hjælp med den første side de to sidste opgaver 4.3 og 4.4 ??? -
matematik fordboldmål hjælp det haster ...
ForumindlægFor at få flere scoringer i kampene har man forslået, at gøre målene større. Med de nuværende mål er arealet indenfor målrammen 7,32 m x 2,44 m Arealet inden for målrammen er målets størelse Beregn hvor meget et mål ville blive, hvis man øgede bredden med 50 cm og højden med 10 cm. Hvordan ... -
Matematik opgave
ForumindlægHejJeg har utroligt store problemer med nedenstående opgave, derfor håber jeg at i kan hjælpe mig i gang med den.Jeg forventer ikke i skal lave opgave for mig, bare hjælpe mig i gang.Vis at sin(cos-1(x)) = Kvadratroden af (1-x^2), for alle x i intervallet -1,1 PÅ forhånd tak for hjælpen. -
Figurer... (Matematik)
ForumindlægHej...Er der nogle som kan fortælle mig, om de ligger inde med en god internet adresse, så jeg lige kan læse lidt om de forskellige figurer?Som f.eks. trekanter, cirkler, firkanter.... osv?/Nandu/ -
Hjælp til en matematik opgave.
ForumindlægHej jeg har et problem, jeg skal forklarer, hvorfor x^3-3x+b=0 højest kan have en løsning når x skal være mellem -1 og 1 -
Matematik reducer
Forumindlægx2 - 3x x2 - 9 (det er en brøkstreg der er mellen ligningerne) Jeg ved at der skal bruges kvadratsætningerne: sætning 1: (x2 + y)2 = x2 + y2 + 2xy sætning 2: (x2 - y2) = x2 + y2 - 2xy sætning 3: (x+y)*(x-y) = x2 - y2 ellers ved jeg ikke hvordan jeg skal regne den ud. HJÆLP! ...
