Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 9981 til 10000 af 60468
-
Skriftlige eksamen - nogen der har været oppe?
ForumindlægEr der nogen der har været op til eksamen i skriftlig spansk endnu? Hvis ja, hvad handlede emne(t) om? -
eksamens projekt
Forumindlægjeg har et mindre problem. jeg har valgt at skrive ep om den menneskelige intelligens i biologi og samfundsfag. Problemet består i at valget er foretaget fordi tiden gik og det var en lærer der foreslog det så jeg troede det ville være mere sikkert end noget jeg selv kunne finde på. ideen er a... -
HJÆLP!!! Eksamen om luftmodstand??
ForumindlægHej derude! Sidder til min eksamensforberedelse og har fået et emne der hedder kræfter og luftmodstand. Efter at have tjekket på nettet og på siden her, har jeg fundet formlen for luftmodstand, men forstår ikke rigtig hvordan man finder værdierne i formlen?? Dette er fra en anden forumbesked... -
En lille engelsk oversættelse
ForumindlægHej! Her er en lille engelsk oversættelse. Det kunne være rart, hvis nogle ville kigge den kort igennem - men tror/håber nu ikke, der er de helt store fejl. Tak! :)Verden er indrettet til højrehåndede, og er man venstrehåndet, kan man ikke undgå at løbe ind i problemer, som kan virke umådelig van... -
engelsk short story rettelse.
Forumindlægen lille engelsk historie, hvis nogle gider rette den igennem. On Friday I’m going to see the new Sex and the City Movie, with my best friend Anna, and I am so exiting. We had ordered the tickets for more than a month ago, just to make sure that we have some suitable seating plates, when we... -
Fremlæggelse af Teknologi B eksamens projekt?
ForumindlægHej Jeg skal snart til eksamen i teknologi B. Jeg ville høre om der er nogen, som kan give nogen gode råd til eksamen i dette fag, - ting man skal huske og er gode og få med? -
Hjælp til underemne - fysik eksamen!
ForumindlægVi er to der lige har trukket vores emne til fysik eksamen, og det blev Energi. Vi ville høre om i har nogle ideer til et underemne. Det skal inkludere fysik/kemi, gerografi og biologi. -
eksamen i finansering
Forumindlæghejsajeg skal til eksamen i finansering i morgen. Jeg skal forsvare en rapport jeg skrevet. Vi har lavt en rapport om at starte en butik i bilund lufthavn og har bla. noget med Etableringsbudget/startbudget, Driftsbudget, Likviditetsbudgetbutikkens indretning, størrelse osvhvordan f.... skal man ... -
hhx eksame hjælp..
ForumindlægHej Folkens, Jeg håber i kan svare på mit spørgsmål. Jeg går på hhx 2 år, og jeg skal i år afslutte - Tysk - VØ - Samfundsfag - Erhverscase på 1 år, kom jeg ikke op i nogen eksamer, og her afsluttede jeg matematik, Så jeg vil spørge om hvor mange eksamer jeg kommer op i år? ... -
Hjælp til NF eksamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægJeg skal til eksamen i NF d. 21. Juni, og kunne i den forbindelse godt bruge hjælp. Bl.a til at analysere nogle figurer, og finde på noget klogt at sige til min eksamen. Eksamenen er tværfaglig : Biologi, Geografi, Kemi. Kunne godt bruge et syn på alle 3 fag. Emnet er EL i i-og ulande. ... -
Har du brug for hjælp til eksamen?
ForumindlægHar du brug for lidt hjælp til at klare eksamen i biologi? Jeg studerer biologi på SDU og har stor erfaring med undervisning. Jeg har tidligere lavet énetimer med elever som skulle til eksamen i biologi og de er alle bestået. Jeg bor i Odense. Jeg vil selvfølgelig helst have elever fra Odense, ... -
Eksamen tekster
ForumindlægHej alle, Jeg er ved at øve mig på Dansk A eksamen, hvor man skal analysere, samt fortolke tekster. For at øve mig, har jeg tænkt mig, at analyserer og fortolke de tekser, der typisk bruges ved eksamen. Er der nogen af jer, der kunne nævne de tekster de har analyseret til eksamner, eller de t... -
Statistik til eksamen
ForumindlægHvis man trækker statistik til eksamen, så har jeg svært ved at finde beviser og finde ud af gøre andet end at redegøre for de metoder man bruger - er jeg helt galt på den? Er der nogle matematiklærer derude, som kan fortælle lidt om eksamen i statistik? (jeg er fjernstuderende, og har derfor ikk... -
spansk A skriftlig eksamen
ForumindlægHvilket grammatik er det man skal kigge efter i oversættelsen til eksamen? Mvh -
Sidste engelsk stil.
Forumindlæghej :) Nu har jeg endelig fået skrevet min sidste engelsk essay. Jeg vil dog høre om der er en som har lyst til at læse den igennem ( det er ikke de store rettelse, evt. komma fejl). Jeg har selv rettet den det vil dog være rart lige at få den læst igenem. :) -
Engelsk-kort tekst-hjææælp?
ForumindlægHej, jeg har brug for en der kan rette mine fejl:) Er der nogle der vil rette denne engelsk tekst. den er ikke særlig lang? jeg skriver den også på dansk så i ved hvad jeg mener hvis i ikke forstår den engelsk tekst. DANSK: I stedet for nytår, holder jeg mekkas erobring. indtil den 31. dece... -
Eksamen Naturfag
Forumindlæghejsa, jeg skal op til mundtlig naturfag imorgen, men var syg da vores lærer fortalte hvordan prøven foregår... er der nogle som kan forklare hvad helt præcist hvordan eksamen foregår?hilsen Chrelle -
HJÆLP - DANSK EKSAMEN!!
ForumindlægHej alle Jeg skal til eksamen i morgen, men der er noget jeg ikke helt forstår. Jeg skal analysere et digt med mange sproglige virkemidler. Hvad er meningen/betydningen med at lave et digt med mange sproglige virkeidler? På forhånd tak:) -
FRANSK EKSAMEN!
ForumindlægHEEEJ er der nogen der måske kunne lægge nogle fransk noter ind på f.eks. hvordan man analysere nogle forskellige tekster til en mundtlig fransk eksamen på b-niveau. ?? -
Tysk eksamen
ForumindlægHej alle :) skal til tysk eksamen b-niveau i morgen, og har lige trukket teksteb "Es ist 15 Uhr" af Christa Moog nogle der kender teksten og evt kan hjælpe med den? Mange tak :)
